Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hi mensen,

Vandaag een erg lekker schouder en hamstring training gehad.
    Alles zat goed vol en bleef ook lang na de training vol.

Schouder training begonnen met achterkant schouders en pas de press op het laatst gedaan.
    Reps lagen vandaag op sommige oefeningen ook wat hoger voor de verandering.

1 arm bent over cable rear delts
    2 sets - 20 reps
    1 set - 4 drop set - 5 reps per drop (20 totaal)

BB Bent over rear delt rows
    2 sets - 10 reps
    1 set - partial reps bovenin voor constante spanning

1 arm DB side raises
    2 sets - 15 reps
    1 set - 4 drop set met static hold begonnen bij de 4e drop daarna 10 reps (totaal 40 reps)

Cable upright row
    1 set - medium gewicht langzame reps
    1 set - zwaar gewicht snellere reps
    1 set - 2 drop sets - 10 reps onder tot middel - 10 reps middel tot hoog

Underhand front raises
    2 sets - 10 reps
    1 set - 3 drop sets - 30 reps totaal

Seated DB T press
    3 sets - 15/20 reps - licht gewicht ,aangezien meer noet nodig was voor het volledige slopen.

DB sldl
    4 sets - 10 reps - 40kilo DB zwaar genoeg voor een goede stretch.

Standing leg curl
    2 sets - eerste 3 reps 5 sec vasthouden ,daarna 10 reps

Seated leg curl
    2 sets - eerste 3 reps 5 sec vasthouden ,daarna 10 reps gevolgd door 2 x 10 static holds.

Resultaat,..achteruit van de trap af met 2 handen aan de leuning
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
      Nee, boven aan het negatieve deel een zware fly doen daarna naar binnen draaien en een press doen.
      je kunt ze trouwens ook andersom doen als je dat wil.
      ik vind het fijn dat je het rekgedeelte van een fly doet en daarna voel ik mijn press nog beter in mijn borst.
      Interessant! Ik heb een tijd lang low incline flyes gedaan maar had recentelijk bedacht dat ze voor mij weinig toegevoegde waarde lijken te hebben. Deze combinatie met DB press klinkt als een goede variant.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Vandaag een erg drukke,maar super gezellig dag gehad.

Werken,trainen en ......Quibus die gezellig met het hele gezin op bezoek was.

Vandaag stond een rug / triceps training op het programm,maar ik stond wat onder tijdsdruk wat me tijdens mijn training een gehaast gevoel gaf,maar nu heb ik al overal pijn in mijn rug.
        Trainings was dus kort / snel en zwaar qua gewicht.

BOR
        10 x 80
        10 x 100
        10 x 110
        10 x 120 - beetje cheaten vanaf rep 7

1 arm seated row machine
        10 x 75
        10 x 85
        05 x 100 - langzamere reps dan de vorige sets

Meadow rows
        10 x 50
        05 x 100
        05 x 100

Straight arm pull dows
        2 sets - 20 reps

Machine shrugs
        4 sets - full stack - langzame reps met 3/4 sec vasthouden.

Rope pushdowns
        3 sets - reps

1 arm overhead extension
        3 sets - 10 reps

Voor Quibus een lekker 750 gram ribeye steak klaargemaakt en een lading goed gekruide zoete aardappels uit de oven (inclusief een kapot lekker redbull )
        De dames hadden een lekkere kabeljauw met gekookte zoete aardappels en groenten.
        De kids hadden shoarma en cornetto's - shit just got real!

Morgenvroeg weer quad dag en ik zal weer eens wat filmen voor de verandering

Thanks quibus en familie voor de gezellige maaltijd!
        Last edited by Mvos; 28-02-2014, 20:31.

Comment

• Ja jij bedankt pik was een lange dag voor de kids maar het was echt geweldig.
          In tijden niet zo lekker gegeten man echt goed, lig net op de bank met een volle pens sla me kwark maar over.

Roffa ligt best dichtbij ik kom snel trainen.

Comment

• Vanmorgen gewogen en ik was een halve kilo lichter na de epic steak meal van gisteren en ook een stuk strakker met duidelijkere aders.

Gewicht was 200 gram minder dan de week ervoor op zaterdag (weekelijkse meeting) ,maar af en toe meet ik me doo de weeks ook nog wel eens om te zijn wat een ander soort voeding met mijn gewich doet.

Nog 1 week cutten te gaan en dan gaan we "officieel" beginnen met mijn bouw periode!

Vanmorgen quads gedaan en tering wat was dat weer slopend terwijl we "licht" aan het trainen waren,maar meer TUT hadden.

1 leg hack squat
            4 sets - 10 reps - 25 kilo (pijnlijk as fuck)

1 leg leg press
            4 sets - 20 reps - 50 kilo

Smith Front squat
            3 sets - 10 reps onderin + 5 volledige reps

Leg extensions
            4 sets - failure - verschillende technieken.

Dyno heeft me uitgenodigd om te trainen in Den Haag ,dus dat gaan we morgen doen!
            We gaan zijn FB training doen ,maar aangezien ik alles al gedaan heb deze week moeten we maar even zien hoe dat gaat - oftewel full on as always

Comment

• Vandaag naar Den Haag geweest om samen met Dynobet zijn laatste training van zijn UD2 cyclus te doen.

Hij bepaalde (voor de verandering ) de hele training en ik volgde.
              Ik had al mojn trainen voor deze week al gedaan en met vrijdag een zware rug training en gisteren een quad training zat de vermoeidheid er aardig in,maar eenmaal bezig ging het wel lekker.

Geen idee wat alle reps / sets waren,maar dit is wat ik onthouden hebt

BB bench
              Laatste sets waren 10 / 13 x 85 kilo

Pull ups
              Reps romd de 10 met 9 kilo DB

Incline DB press
              7/10 reps met 40 kilo DB

BOR
              Rond de 10 reps met 65 kilo

Squat
              Paar singles en dubbles met 125 kilo - voelde mijn quadsen rug meteen vollopen ,dus rustig aan gedaan.

Deadlifts
              Paar speed singles getrokken.
              08 x 180
              01 x 200
              10 x 140

Seated calf raise
              Zoveel mogelijks reps met verschillende posities - 35/40 kilo ofzo

Standing millitary press
              10 x 52.5 voor een paar sets
              5/7 x 60 kilo voor 2 sets

Cgbp
              Paar sets met 13/15 reps op 75 kilo

1 arm machine preacher curls
              10/12 reps met 23 kilo

Net ook nog even met een maat van mij cardio gedaan tijdens het laatste openings uurtje van mijn gym.
              20 min cross trainer
              20 min stairmaster
              10 min loopband

Nu mijn laatste maaltijd erin en lekker slapen!

Comment

• Volgende maand kom ik bij je trainen gab, wellicht einde van deze maand, we hebben het hier thuis weer heklemaal te pakken, de motivatie die jij mij geeft heeft je vrouw mijn vrouw gegeven, briljant. en thnx

Comment

• Maarten is personal fitness buddy !
                  Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Weet niet wat het is maar zijn log geeft je al motivatie, een training met hem geeft je nog meer motivatie, en het leuke is dat we bij hem thuis zijn geweest en nu ook mijn vrouw supergemotiveerd is.
                    Ze heeft zelf een compleet voedingsschema opgesteld, en een goede ook, we hebben van maart en lis gezien hoe je dat lekker kan bereiden dus we hebben voor 100 euro kruiden etc ingeslagen, hele koelkast ligt vol kabeljouwfilet, hele kast met zoete aardappels en kilos rijst, vriezer met entrecotes en biefstukken
                    En dan zowel door hem als door zijn vrouw, ik weet niet goe3d hoe hij dat doet want hij zegt niet veel anders dan sommige anderen maar het is hun hele houding.
                    Een en al positieviteit, geen beren op de weg etc. naja genoeg veren in ze reet hij weet zelf ook hoe ik erover denk.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                      Volgende maand kom ik bij je trainen gab, wellicht einde van deze maand, we hebben het hier thuis weer heklemaal te pakken, de motivatie die jij mij geeft heeft je vrouw mijn vrouw gegeven, briljant. en thnx
                      haha,nu je weet dat het erg dichtbij is verwacht ik je wel een paar keer op korte termijn!

Originally posted by east1977 View Post
                      Maarten is personal fitness buddy !
                      Daar lijkt het wel op,maar ik train graag in andere sportscholen en met andere mensen.
                      Bevalt mij en zoals ik het hoor andere ook veel beter dan mensen die alleen de "guru" internetheld uit hangen.
                      Er zijn er hier genoeg met een studie en/of google praatjes,maar talk the talk , walk the walk zijn er maar bar weinig

Gisteren met Rene(Dyno) was ook weer leuk en vrijdag komt Ironmind weer om te trainen en ik denk dat er ook nog wel een sessie met Wessle op de planning staat.

Originally posted by quibus View Post
                      Weet niet wat het is maar zijn log geeft je al motivatie, een training met hem geeft je nog meer motivatie, en het leuke is dat we bij hem thuis zijn geweest en nu ook mijn vrouw supergemotiveerd is.
                      Ze heeft zelf een compleet voedingsschema opgesteld, en een goede ook, we hebben van maart en lis gezien hoe je dat lekker kan bereiden dus we hebben voor 100 euro kruiden etc ingeslagen, hele koelkast ligt vol kabeljouwfilet, hele kast met zoete aardappels en kilos rijst, vriezer met entrecotes en biefstukken
                      En dan zowel door hem als door zijn vrouw, ik weet niet goe3d hoe hij dat doet want hij zegt niet veel anders dan sommige anderen maar het is hun hele houding.
                      Een en al positieviteit, geen beren op de weg etc. naja genoeg veren in ze reet hij weet zelf ook hoe ik erover denk.
                      super om te horen man

Lis en ik hebben ook echt zitten staren naar die pic die je stuurde.
                      Volgens mij heeft de Appie een goed week gehad

Je zou bijna denken dat motivatie speeches en trainingen geven mijn dagelijkse werk zijn

laters,
                      Last edited by Mvos; 03-03-2014, 11:47.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                        Daar lijkt het wel op,maar ik train graag in andere sportscholen en met andere mensen.
                        Bevalt mij en zoals ik het hoor andere ook veel beter dan mensen die alleen de "guru" internetheld uit hangen.
                        Er zijn er hier genoeg met een studie en/of google praatjes,maar talk the talk , walk the walk zijn er maar bar weinig

Gisteren met Rene(Dyno) was ook weer leuk en vrijdag komt Ironmind weer om te trainen en ik denk dat er ook nog wel een sessie met Wessle op de planning staat.

Geef je helemaal gelijk hoor! Des beter met andere mensen trainen met dezelfde passie en instelling. Helaas heb ik er zelf geen tijd voor ik ben al blij dat ik 4 keer per week kan trainen. En tuurlijk tijd kan je maken, maar ja dan heb ik mn vrouw nog (za&zo van 11.00 - 19.00 geklust) en anders mn kinderen wel

Trouwens nog even en dan is het 8 maart of las ik dat ergens verkeerd ?
                        Goed gejat is het halve werk!

Comment

• haha,nee dat las je goed

Comment

• Zoooo die ribeye steak ziet er goed uit!! Hoe bereid jij je zoete aardappel? Mij nog niet gelukt om dit goed te bereiden dus zit nog elke dag aan de pasta en rijst..
                            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Originally posted by Mcvk View Post
                              Zoooo die ribeye steak ziet er goed uit!! Hoe bereid jij je zoete aardappel? Mij nog niet gelukt om dit goed te bereiden dus zit nog elke dag aan de pasta en rijst..
                              Dat zijn geen steaks. Het zijn de kuiten van quibus.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

• nee hoor ,dan had ik aan 200 gram genoeg gehad,...stakies van hem

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X