Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik verkies nog steeds mijn gym ( hoop myn gym binnen enkele jaren gelijk vloers te hebben . kan ik lekker met de db's gooien en shit . komt dan ook een leg press en cablecross bij)

mijn homegym halters gaan tot 50 kg . moet ook nooit wachten tot iemand klaar is . alleen wat ombouwwerk en geen ct fletcher die mij vuilbekt .
    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Hi vriendjes en vriendinnetjes fijn dat jullie er weer zijn

Net een kapot lekkere quad training gehad - voelde me suf ,dus een keer een pre WO erin en stuiteren maar

BB split squats - warm up
      6 sets - 10 reps per been - gewicht tot 70 kilo

Sldl - warm up
      6 sets - 10 reps - gewicht tot 100 kilo

1 leg leg press
      4 sets - 10 reps per been - 100/150 kilo

Hack squats
      4 sets - 10 reps - benen tegen elkaar
      2 sets - 5 sec pauze onderin naar par. 5 reps - 10 hoog naar par. reps - 10 hele reps - 20 druppel reps. - en janken maar

Box squats - 3 sec zitten
      2 sets - 10 reps - 80 kilo
      1 sets - 5 reps - 120 kilo
      2 sets - 2 reps - 150 kilo

Leg extensions
      4 sets - 10 reps - failure op rep 7/8 - hulp tot aan 10 reps.

Superset - good girls / bad girls - #gaybutitworkssothatswhywedoitandfuckyouifyoudonhi ppy

Last edited by Mvos; 18-01-2014, 21:30.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Haha nice mooie trainig kapotzwaar denk.

Comment

• Mirin lijnen op benen.

Jij draait een volume wat sommige bij mij in de gym per maand trainen aan benen in zijn totaliteit
          "Straight outta gym"

Comment

• Vanmorgen een extra training gedaan met wat focus op borst / voorkant schouders en wat arm werk.

Superset 1
            Incline db press - crossovers

Superset 2
            Incline BB press - crossovers hoog

Superset 3
            Incline cable fly's - push ups

Superset 4
            Cable front raises - DB underhand front raises

Superset 5
            1 arm cable push down - 1 arm cable extensions

Superset 6
            High pull curls - DB curls

Nu mijn tas inpakken voor een week Denemarken waar ik gelukkig de hele week kan trainen.

Lisanne is net vertrokken voor haar eerste meeting / training bij Jerry ,dus die gaat nu ook officieel beginnen!

Comment

• vandaag de eerste lange trainingsdag gehad in Denemarken ,waarbij ik de hele dag voor mijn rekening moest nemen.
              rond 20:00 ff een klein powernapje gedaan,oftewel ik viel gewoon in slaap,waarna ik lekker ben wezen trainen.

De ruimte die we hier hebben is hele gefocust op crossfit,maar zonder de oly oef. ivm de meeste niet getrainde sporters die meer mee doen met het soort "teambuilding" training.

Deze week dus meer een deload/rust week waarbij ik wel veel cardio doe.

30 min roeien
              3 rondes pull ups / inverted rows (ringen) / kettlebell rows
              3 rondes side raises / front raises / rear delts - allemaal met kettlebells
              3 rondes curls / kickbacks - allemaal met kettlebels
              30min spinningbike

morgenvroeg om 6:30 staat er een teambuilding crossfit training op het programma!

Comment

• Mensen uit voormalige vikinglanden die aan crossfit doen en dan ook nog eens de epic oefeningen er uit laten
                Laat hun voorvaderen het niet horen!

Wel leuk dat je met je collega's gaat trainen, ze zullen je wel een beest vinden
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Goeiemorgen succes en veel plezier straks met de crossfit teambuilding
                  Goed gejat is het halve werk!

Comment

• morgen zit de management trainings week er alweer op en kan ik terug kijken op een erg geslaagde week.
                    Lange en vooral intensieve dagen gemaakt,maar alle presentaties die ik moest geven gingen goed.
                    Vooral de forum rondes en inside leadership trainingen waren voor vele een eye opener.

qua training voelde ik me behoorlijk verwijfd met die suffe kettlebells
                    eigenlijk iedere ochtend en avond wat cardio en FB oefeningen gedaan als een soort van bezigheidstherapie.
                    Alleen de tireflips en lomp met een hamer op die banden inhakken was wel relaxt - mini beast mode on!

zaterdag deadlift dag en zondag samen met Lisanne naar Jerry voor een borst/bicep training.

Comment

• Mooi dat alles goed is gegaan..is je ook gegund nu weer knallen in de gym maat.

Comment

• Vandaag weer voor het eerste deze week in een "echte" gym getraind.
                        Deadlift stond op het programma met wat extra rug oefeningen.

Voor mijn lichaamsgewicht weer een nieuwe PR getrokken en dat voelde goed.
                        De rest van de training ging lekker en vanavond nog wat cardio en kuiten doen.

Deadlift
                        10 x 50 wu
                        10 x 100 wu
                        05 x 150 wu
                        01 x 180
                        01 x 200
                        01 x 220
                        01 x 240
                        01 x 250

Underhand BOR - 3 sec vasthouden
                        10 x 50
                        10 x 70
                        10 x 80

Incline pull downs - iedere rep vanaf 2 sec deadstop beginnen
                        10 x full stack
                        10 x full stack

Meadow rows
                        10 x 50
                        10 x 50

BB shrugs
                        10 x 150
                        10 x 170
                        10 x 170

Alles in rap tempo gedaan en met z'n 2en duurde deze training 65 min. - waarbij de meeste tijd uiteraard zat in de deadlifts.

Comment

• Gaat lekker man, jaloers op je gewichten.

Comment

• Deadlift is bijna 3x lichaamsgewicht ,dus dat is niet verkeerd denk ik.
                            Het jammer is alleen dat mijn gewicht op dit moment nog steeds aan het zakken is.

Laatste paar keer in in halter tee aan gehad in de gym (#steppingoutofmycomfortzone) en dan heb ik niks te klagen.
                            Ook de reacties zojn erg positief en ik houd natuurlijk in mijn achterhoofd dat we nog een maand of 4 gaan bouwen.
                            De kilo's komen wel weer terug.

Comment

• neem aanm dat het vet is wat je verliest...niks mis mee dan toch.
                              ziet er allemaal nice uit, loopt ook lekker met je begeleider?
                              en je meissie ook alles wel?

Comment

• Gefeliciteerd met je 1/4 ton aan gewicht dat je getrokken hebt.

Bruut hoor.

"Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X