Waar kan je dit kopen? Ben erg nieuwsgierig want het ziet erg smakelijk uit!
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gewoon naar een goede /specialiteiten slager gaan en waarschijnlijk moet je het bestellen.
Zeker als het lang 2 tot 5 weken gerijpt moet zijn.
Deze 4 stukken waren bijna 110 euro,maar ze zijn dan ook wel echt lekker.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Pff kerstavond was mijn sportschool al om 1300 uur dicht... Stond daar om 1400 uur dan maar betalen voor 1 les bij andere wel lekker hoor andere apparaten.
Nu ook verplicht 2 dagen rust en max vol prakken haha en sushi suks hahaEen dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostGewoon naar een goede /specialiteiten slager gaan en waarschijnlijk moet je het bestellen.
Deze 4 stukken waren bijna 110 euro,maar ze zijn dan ook wel echt lekker.
Dan moet het ook inderdaad een flink goed gerijpt stuk rund zijn..
Desalniettemin ziet het er heerlijk uit.
Vanavond sushi ??
Ik ga voor het eerst sushi eten vanavond (mijn broer en pa gaan t zelf maken)
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostGewoon naar een goede /specialiteiten slager gaan en waarschijnlijk moet je het bestellen.
Deze 4 stukken waren bijna 110 euro,maar ze zijn dan ook wel echt lekker.
Gelukkig is sushi goedkoper!
Comment
-
Originally posted by NickP View Post100 euro per kilo?
Dan moet het ook inderdaad een flink goed gerijpt stuk rund zijn..
Desalniettemin ziet het er heerlijk uit.
Vanavond sushi ??
Ik ga voor het eerst sushi eten vanavond (mijn broer en pa gaan t zelf maken)
Hebben je broer en pa een cursus sushi maken gedaan? Zo nee,dan moet je zeker nog een keer in een restaurant gaan eten.
Zelf maken is ok,maar zonder cursus(en) is het nooit hetzelfde als in een restaurant.
Maar wel cool dat ze het maken,..smakelijk bro!
Ik heb gewoon braaf mijn pandan rijst met kip en cashew gegeten vanavond.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Ziet er smakelijk uit man .
Reden van de prijs van zo een stuk gerijpt vlees is gehoord van een slager)
Rund dat hangt verliest +- een kilo per dag , dus hoe langer ze het laten hangen hoe minder gewicht het krijgt .
vandaar dat de cheap ass slagers het zo snel mogelijk willen hebben .
Vlees gerijpt op bot heeft een ultieme smaak en zal in veel gevallen bijna niet krimpen .
just my 2ctsYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Deze gingen enkele weken en ik kreeg ze met bot en al.
Wat daarbij ook nog belangrijk is de manier van hangen,want daarin zit ook nog verschil.
Maar,....die smaak!
Post trainings en progressie info,..bijna geen reactie,..post vlees en hoppa reacties haha.Last edited by Mvos; 26-12-2013, 19:49.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Dat is omdat ik voor een keertje ook wat nuttigs heb toe te voegen aan een postYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by mascotte View PostDat is omdat ik voor een keertje ook wat nuttigs heb toe te voegen aan een post
Originally posted by quibus View PostOmdat je trainingen ook niet echt boeiend zijn, je reist notabene hrt hele land door om van ons te leren
Love u kusje..
Ps focking nice filmpje gab echt top.
Dat is dus het hele probleem,..ik maar naar iedereen toe komen om te trainen en daardoor kan ik niks boeiends neerzetten.
5 uur reizen,35 euro lichter en dat alleen maar voor wat deadlifts met een gast die mijn warm up trekt als zijn 1rm terwijl hij 16 kilo meer weegt en vervolgens 3 dagen ziek is xje!
Haha,miles zei :"heb je push ups gedaan en mag ik dan merry xmas zeggen op video?"
Haha held!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostNee,ieder stuk was ongeveer 600/700 gram,dus zeg maar 2,5 kilo - dan nog steeds
Hebben je broer en pa een cursus sushi maken gedaan? Zo nee,dan moet je zeker nog een keer in een restaurant gaan eten.
Zelf maken is ok,maar zonder cursus(en) is het nooit hetzelfde als in een restaurant.
Maar wel cool dat ze het maken,..smakelijk bro!
Ik heb gewoon braaf mijn pandan rijst met kip en cashew gegeten vanavond.
Zal het ooit nog eens in een restaurant eten, misschien vind ik het wel heel lekker
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment