Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag mocht ik eindelijk weer naar de gym - #galylordsmissingthegymaregay.

Vanmorgen om 07:00 45min cardio gedaan en vervolgens 2 maaltijden erin geschoven voordat ik met Lisanne ging trainen.
    Vandaag stonden front squats en deadlifts op het programma.

20 sets frontsquats gedaan met veel paused sets.
    10 sets met verschillende rep ranges en snelheden - gewicht tot 80 kilo
    10 sets - 10x100 waar een aantal flinke grinders tussen zaten

Daarna deadlifts gedaan:
    Totaal 12 sets gedaan
    5 sets - 15x100 kilo
    5 sets - 10x150 kilo
    2 sets - 01x200 kilo

Nu net mijn avond maaltijd erin gedaan om straks nog een uur cardio te gaan doen.

Morgen weer naar Jerry voor een rug/triceps training en een meten om te bepalen of we voeding zo houden of iets gaan verlagen.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Wat een volume met die DL en SQ!

Maar is het zo koud in de gym dat je met een dikke trui aan traint? Ik krijg het al warm als ik er naar kijk

Comment

• Originally posted by erik1982 View Post
        Wat een volume met die DL en SQ!

Maar is het zo koud in de gym dat je met een dikke trui aan traint? Ik krijg het al warm als ik er naar kijk
        Nee,maar als je met z'n 2en die oefeningen doet zit er nogal wat pauzes tussen en aangezien ik aan het cutten ben wil ik het zo warm mogelijk hebben.
        En natuurlijk ook om mijn spieren zo warm mogelijk te houden.

Net terug van een uur cardio inclusief dikke trui met capuchon op.
        Flinke mix op van mijn ex collega's en gaan!!

Daarna flink wat sets voor kuiten - legpress/smith staand/smith zittend/staande machine - epic calf pump

Wessle en zijn maat nog even gezien en meteen 2 opmerkingen gehad die mijn dag nog beter maakte.
        1/ ik zie je traps zo door je hoodie heen van een afstand.
        2 je hebt zeker nogal wat lagen aan omder je hoodie- nope ,dun t-shirtje

Comment

• haha beest, kerel sparak me hier gister nog aan, flinke beer he met wie je trainde..ach lijkt maar zo hij draagt laagjes

Comment

• Hahaha,zit mijn deadlift 1rm opmerking je nog steeds dwars?

As ik jou was had ik gewoon gezegd omdat het komt dat jij ernaast stond.
            Dan lijk zelfs Robin een beer - ok nu hou ik op

Later we ergens in Jan. weer afspreken dan kunnen we die "grappen" weer face to face maken!

Alweer wat beter maat?

Comment

• Ja gaat nu wel ok, keel is wel verrot maar shakes gaan er weer in.
              Ik kom iig nu effe jou kant op hoor

Comment

• Goed om te horen dat het weer beter gaat.

Miles loopt hier ook alweer te snotteren rond huis,dus ff afwachten wanneer ik aan de beurt ben.

Nu mijn tas aan het inpakken om zo schouders en hamstrings te trainen.
                Heb er weer zin in !!

Comment

• Schouders, altijd fijn! Succes met de training!

Comment

• Net terug van een goede en leuke training.

We begonnen uiteraard weer met een meeting om te zien of er verschil was met de meeting van afgelopen maandag.
                    Netjes weer 0,5% naar beneden gegaan,dus houden we de voeding hetzelfde ,maar gaan we elke dag een LIT cardio sessie doen.
                    20/45 min na iedere training en 45/60 op nuchtere maag op rustdagen.

Het is veel cardio,maar we willen de voeding hoger houden omdat mijn gewicht nog steeds naar boven gaat of stabiel blijft.

We beginnen steeds meer lijnen en aders te zien en het vet gaat op de meet plekken met een ok tempo omlaag.
                    Aangezien 2 vd plekken ook het meeste oude vet zit waar bijna geen doorbloeding is,zijn dit ook de plekken waar het langzamer gaat.
                    Op plekken waar nu al bijna geen vet zit zien we al meer en meer seperatie tussen de verschillende koppen.

Wat vooral opvalt is dat de dikte steeds meer duidelijk word en ook wat de zwakke lekken zijn waar we straks meer aandacht aan gaan besteden om tot een evenwichtiger fysiek te komen.

Nog even flink doorzetten (wk of 4)voordat we naar de 2de fase gaan,waar ik echt naar uit zit te kijken!

Training was als volgt:

DB underhand front raises
                    4 sets - 10 reps per arm

Seated arnold T press - dit was comleet nieuw voor mij en er kwamen een lading gasten meteen aan Jerry vragen wat dit precies was en waarom - vraag me niet om het uit te leggen,maar man wat een pijn.
                    4 sets - 10 reps

Standing 1 arm DB rear delts
                    4 sets - 10 reps

Smith machine shrugs - the shrug life choose my
                    4 sets - 10 reps

Lying hamstring curls
                    4 sets - 10 reps

Standing hamstring curls
                    4 sets - 10 reps

45 min LIT

Wederom met een goed gevoel en smile de gym verlaten en klaar om er deze aankomende week weer vol tegenaan te gaan!
                    Last edited by Mvos; 28-12-2013, 15:34.

Comment

• Flink wat cardio idd! Maar als je moet kiezen tussen minder eten en meer cardio, koos ik het laatste. Mooi dat de resultaten naar wens zijn!

Ik ben toch wel benieuwd naar die Arnold t press.

Comment

• Thanks en inderdaad meer eten blijft de voorkeur,aangezien vp naar beneden gaat en mijn gewicht omhoog/stabiel blijft.

En daarbij komt ook dat ik absoluut geen hekel aan cardio heb - gelukkig.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                          Thanks en inderdaad meer eten blijft de voorkeur,aangezien vp naar beneden gaat en mijn gewicht omhoog/stabiel blijft.

En daarbij komt ook dat ik absoluut geen hekel aan cardio heb - gelukkig.
                          Jij liever dan ik.

Wat lijken tot nu toe de 'zwakkere'plekken waar je aan moet werken?
                          Vollere schouders?
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Doe je die one arm rear delts als een fly of meer als een row beweging ?

ik veronderstel als een fly beweging
                            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Ik wil graag nog even vermelden dat de opmerking van de laagjes niet mijn opmerking was
                              Broomstick_bodybuilding op insta
                              F#CK heavy weights

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                                Jij liever dan ik.

Wat lijken tot nu toe de 'zwakkere'plekken waar je aan moet werken?
                                Vollere schouders?
                                We willen wat groepen verbeteren en dat zijn vooral:
                                1/Dikte op de armen - biceps voller/groter ,omdat schouder groter "lijken"
                                2/quad sweep - meer in proportie brengen met mijn schouders (breede bouw)
                                3/zijkant en voorkant schouder voller en ronder krijgen
                                4/meer dikte creeren op bovenkant borst - borst tie in naar schouder dieper krijgen

Originally posted by mascotte View Post
                                Doe je die one arm rear delts als een fly of meer als een row beweging ?

ik veronderstel als een fly beweging
                                Jep,gewoon als fly ,maar wel je arm draaien bovenin voor meer contractie.
                                Beweging zo maken dat je traps absoluut niet aangespannen worden .
                                Let dus op je schouderbladen.
                                Klein verschil in houding is een groot contractie verschil.

Originally posted by Wessle View Post
                                Ik wil graag nog even vermelden dat de opmerking van de laagjes niet mijn opmerking was
                                Haha,nee dat was niet jouw opmerking

Ps,had je maat nog gene*kt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X