Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by quibus View Post
    neem aanm dat het vet is wat je verliest...niks mis mee dan toch.
    ziet er allemaal nice uit, loopt ook lekker met je begeleider?
    en je meissie ook alles wel?
    Het is allemaal vet en vandaag was ik samen met iemand aan het trainen die 14 kilo meer weegt als dat ik nu weeg.
    Er was niemand die we gesproken hadden die dacht dat hij zwaarder was als dat ik was,dus dat was positief om te horen.
    Het is meer een mindfuck dan iets anders.

Trainen bij Jerry gaat super en vooral dat we over erg veel dingen dezelfde gedachtegang hebben werkt in ons voordeel.

Lisanne is vorige week voor het eerst geweest en dat vas van beide kanten een zeer positieve ervaring en start van haar prep.
    Haar VP was precies waar hij iemand wil hebben om meteengoed aan de slag te gaan.

Morgen gaan we met zijn 2en staat borst/biceps op het programma

Originally posted by Iron Mind View Post
    Gefeliciteerd met je 1/4 ton aan gewicht dat je getrokken hebt.

Bruut hoor.
    Thanks buddy,

Laatste keer dat ik 250 getrokken heb woog ik zeker 12 kilo meer,dus we gaan nog goed vooruit!
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Kun je nagaan wat je strakt trekt als er weer 12kg meer bij zit
      "Straight outta gym"

Comment

• Sterke deadlift! Zoals ik al zei, je zou het heel goed doen als powerlifter!
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
          Kun je nagaan wat je strakt trekt als er weer 12kg meer bij zit
          Haha,..true

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Sterke deadlift! Zoals ik al zei, je zou het heel goed doen als powerlifter!
          Come to the darkside,.........we've got cookies!

Voor degene die Instagram hebben ,is dit de pagina die Lisanne update met foto's / videos van onze prep.
          Last edited by Mvos; 25-01-2014, 17:58.

Comment

• leuke fotos op instagram .
            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Originally posted by mascotte View Post
              leuke fotos op instagram .
              Bedankt maat!

Nu tijd voor cardio anders komt de transformatie als hieronder nooit van de grond!

Comment

• Als ik uithoudingsvermogen wil ga ik wel hardlopen i.p.v. crossfit.
                Last edited by Iron Mind; 25-01-2014, 19:53.
                "Straight outta gym"

Comment

• haha nice one,

OT: Gaat lekker Vos
                  Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                  People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                  BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Net terug en lekker een uurtje cardio gedaan.
                    Hoodie en koptelefoon op en gaan.
                    Zweten als een otter

Gelukkig was het gezellig druk tijdens mijn cardio sessie.
                    Ik was blij dat er nog een machine voor me vrij was

Daarna nog kuiten gedaan op de leg press en staande machine
                    10 x 150
                    10 x 200
                    10 x 200
                    100 x 50

10 x 50
                    10 x 50
                    10 x 75

Meer foto's op www.instagram.com/getfoxfit
                    Last edited by Mvos; 25-01-2014, 22:00.

Comment

• Sjezus man, hoe krijg je die 100 x 50 kg eruit geperst?
                      Als ik dat doe na 3 sets ,lukt het niet eens zonder gewicht 100 x.

Maar kuiten moet je flink aanpakken.
                      (Net als de rest)
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Rest / pause set tot dat je aan de 100 reps zit.

De 10 rep sets zijn erg langzaam met een flinke stretch onderin en de 100 rep set is veel meer een pomp set met snellere reps.

We zijn nu onze spullen aan het pakken voor onze eerste training samen bij jerry.
                        Allebei superveel zin om vandaag er flink tegenaan te gaan!

Voormij word het weer meten en als het goed isgaan we nu mijn voeding voor 2 weken flink verlagen om daarna te gaan bouwen.

Comment

• Gast man hoe hou je dit vol.... zo vroeg eruit steeds 2 keer pd cardio enz enz respect hoor pfff!
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Geen idee Frankey.

Gewoon doen met verstand op nul denk ik,maar mijn motivatie is gewoon erg hoog.
                            Zeker als ik nu zie hoe serieus Lisanne er tegenaan gaat is de motivatie des te meer.

Vooral het werken on korte fases met korte doelen is iets waar je veel voldoening uit kan halen.
                            Het feit dat ik nu aan het cutten ben en dat we weer echt gaan bouwen als we een bepaald beeld/vp bereikt hebben is iets waarvoor ik makkelijk 3x pd naar de gym kan gaan of om 5 uur mijn nest uit kan komen.
                            Het is vooral die fase die straks helemaal nieuw voor me is.

Daarbij komt ook dat ik niet iedere week op mijn flikker wil krijgen van Jerry

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                              Gast man hoe hou je dit vol.... zo vroeg eruit steeds 2 keer pd cardio enz enz respect hoor pfff!
                              +1, erg knap!
                              I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

• high rep kuit training ======> doms here we come
                                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X