Bedankt he, nu zit ik weer klem onder de tafel
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
vanmorgen in alle vroegte borst/biceps gedaan.
ik kon niet meer slapen,omdat ik nog meer motivatie heb gekregen van de loadedcup om er nog harder tegenaan te gaan,want ik vond het geweldig!
flat bench
10 x 80
10 x 100
10 x 110
05 x 125
01 x 140
01 x 140
incline bench
10 x 80
10 x 100
10 x 100
10 x 100
incline cable fly / seated low cable holds
4 sets - 10 reps / holds to failure
pec deck / push ups
4 sets - 10 reps / push ups to failure
crossbody hammer curls
4 sets - 10 reps
seated db curls
3 sets - 10 reps
ez bar curls
2 sets - 10 reps
2 sets - failure
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View Postziet er goed uit buffel
Originally posted by leandero10 View PostWat een beest!! Heb het al vaker gezegd maar respect hoe je alles zo gedisciplineerd doet en volhoudt!
Vooral de juiste balans vinden is soms lastig,maar dat Lisanne dezelfde doelen heeft maakt alles
een stuk makkelijk evenals elkaar begrijpen als je het ff niet trekt of voor de 2de in een week naar NY pizza gaat
Originally posted by tik_tok View PostDamn niet normaal.. Echt heel erg bruut!
Originally posted by quibus View PostDie bicepader ontploft nog gab.
ziet er top uit.
spreek je snel.
Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien als we de laatste cut ingaan.
Originally posted by inferno_0666 View PostGaat goed zo te zien!
Zie ik je zaterdag?
Originally posted by frankey View PostMan man man... jij bent echt een monster aan het worden man
Jerry ook erg mooi bij staan hoor, maar zijn tegenwoordig zo veel beesten op deze aardkloot haha
Keep on going men!!!
Jer stond er top bij en zijn klasse was het grootst en zwaarst.
Finale en dan 6de is een goede prestatie
Originally posted by jobr View PostLekkerding srs homoTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostGelijk weer goeie motivatie pics voor mijn training vanavond.
Originally posted by generation_iron View Postjemig wat een progressie in een paar weekjes tijd..!
je blijft me verbazen kerel!Originally posted by weslleyy View PostJij gaat met stappen vooruit ziet er egt super uit man!
Ik ben van mening dat het komt ,omdat het nu een toevoeging is op iets wat al "op orde" is.
En geen oplossing voor slechte eet en train gewoontes. (En misschien reageer ik er goed op )
We zijn op de goede weg,maar we hebben nog erg veel werkt te verrichten voordat we in de buurt komen van het plaatje dat we voor ons hebben uitgedacht.
Ik ben blij dat de groepen waar we de afgelopen periode extra focus op hebben gehad erg goed vooruit zijn gegaan.
Kijken of dit voor de groepen die we nu extra aanpakken ook gaat werken.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment