Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik lig beetje zielig op de bank hehe ben gewoon op kan amper me arm fatsoenlijk optillen
haha, als je die eerste oefening op deze manier doet (en niet zoals op die video) is die vele malen effectiever inderdaad voel je die over je gehele bicep.
maar dat jij je arm niet meer kon gebruiken is fijn,maar ik had die luxe niet
pfff tyfus crosstrainer al weken in me huiskamer staat... al 2 x opgestaan.... kan het gewoon iet opbrengen... Maar goed kleine draak is al uur wakker, dus zal ik nu ook maar eens gaan mmmm oke ik doe het !!!
pfff tyfus crosstrainer al weken in me huiskamer staat... al 2 x opgestaan.... kan het gewoon iet opbrengen... Maar goed kleine draak is al uur wakker, dus zal ik nu ook maar eens gaan mmmm oke ik doe het !!!
Haha half negen pff koters van mij staan tegenwoordig om 5:45 naast me bed pfff
Vandaag was het de bedoeling dat ik een maat van mij zou trainen,maar ik kon het weer niet laten om gewoon vol mee te trainen.
Er stond wederom een borst / biceps training op het programma,dus op wat andere dingen gefocussed dan gisteren.
Herstel is uiteraard op dit moment geen probleem en zeker niet met mijn aantal kcals per dag.
Sinds ik rond 11 uur klaar was met trainen heb ik alleen maar in bed gelegen en films gekeken aka geslapen.
Incline BB bench
20 x 50
15 x 80
10 x 100
03 x 120
Incline machine press - snellere reps
10 x full stack
10 x full stack
10 x full stack
Seated underhand CC
15 x 30
15 x 30
15 x 30
Pec deck
2 sets - failure - full stack
Ez bar curls
3 sets - 20 reps
Seated concentration curls
2 sets - 10 reps
Machine preacher curl
1 rest / pause set tot failure
Vandaag mijn nieuwe macbook pro binnen gehad ,dus het PS & video werk kan weer doorgaan.
Mijn laatste macbook liep op zijn einde en dat werkte voor geen meter meer.
Morgen naar Jerry voor een schouder/hamstring training en weer even alle poses doornemen.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Vandaag weer gezellig naar Jerry geweest voor mijn weekelijkse therapie.
Schouders en hamstrings stonden op het programma evenals een opzet maken totaan de eerste wedstrijd wat betreft eten/vp/bulken/cutten en uiteraard "supplementen"
Van zaken tot wanneer van esthers veranderen ,off gaan ja of nee ,cruisen,cut/bulk ect.
Aangezien ik het geweldige idee had gisteren om met het raam open te slapen werd ik vanmorgen wakker met een nek die ik ongeveer 2cm van links naar rechts kon bewegen oftewel tyfuszooi
Begonnen met seated shoulder press in de smith en toen ik aardig opgewarmd was het ik er bijna geen last meer van in mijn training.
Smith machine shoulder press
10 x 20
10 x 40
10 x 60
10 x 70
DB front raises
4 sets - 10 reps (12 / 22 kilo)
Cable side raise
4 sets - 10 reps (10 / 25 kilo)
Face pulls
4 sets - 10 reps (50 / FS)
Good mornings
10 x 40
10 x 50
10 x 60
10 x 70
Lying curls
4 sets - 10 reps
Daarna nog geposeerd en gekeken waar we op moeten focussen en of de laaste periode gebracht had wat we gehoopt hadden.
Gewicht met kleding aan gaf 95.9 aan ,dus dat was ook wel ok.
Vorige periode was het bovenkant borst / voorkant schouder en deze zijn allebei erg goed bijgetrokken.
Ook traps en vooral de overgang traps / borst / schouder is flink vooruitgegaan.
Maar nu lopen we tegen het volgende aan dat zijkantschouders weer een focus moet zijn om dit weer meer in balans te brengen.
Hamstrings en quads blijven we ook vol aan werken ,aangezien die wel goed gevormd zijn,maar met mijn bovenlichaam moeten ze groter om meer gebalanseerd / symmetrie te behouden.
We blijven doorgaan met alles vol / zwaar te trainen ,maar zijkant schouder heeft iets meer prioriteit.
Qua VP blijven we in de buurt zitten van waar we willen,maar massa heeft nu duidelijk voorrang.
Ik denk dat Q. wel kan bevestigen dat mijn shape / volheid / lijnen / aders er nog erg goed voorstaan in deze voor mijn doen flinke bulk.
We hebben geen doel gesteld qua gewicht ,maar dat het de tot 90 klasse word is duidelijk alleen met welk gewicht is de vraag.
We hopen op een 85/87 uit te komen ,maar uiteraard is een goede shape veel belangrijker dan gewicht.
Huisje voor enkele dagen tijden de enercup is al geboekt,dus dat is al een zorg minder.
Er is nu ook een promo filmpje voor de enercup op youtube gezet.
En dat zorgt alleen maar weer voor meer motivatie!!!
Nu mijn software op mijn nieuwe macbook pro zetten en laat het editten van de team JK photoshoot beginnen
Volg op Instagram als je bijna dagelijks op de hoogte gehouden wil worden met pics van de voorbereiding van mij en lisanne op de enercup & flexcup
Gisteren een flinke cheat dag gehad mbt voeding en daar voelde wel ff goed.
Merkte het net in de gym dat de pomp er meteen in zat en mijn huid bijna scheurde omdat alles zo strak stond en ook vol met aders.
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment