Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by rainman View Post
    Dan ben ik toch benieuwd waarom jij je abs niet apart traint.

Ook al train je ze 'in principe'genoeg met de compounds, jij bent er toch altijd een voorstander van om alle spiergroepen afzonderlijk te trainen?
    Vind jij dat niet hetzelfde als onderarmen niet trainen omdat je die ook genoeg traint bij deadliften ,rows etc?
    Of zit daar een groot verschil tussen?
    Nou, er is eigenlijk maar 1 reden voor en dat is dat ik te lui ben om ze te doen

Ik ben inderdaad een voorstander om alles apart te doen als je bepaalde groepen groter en ontwikkeld wil hebben.
    Anders hoef je bv ook nooit biceps /triceps te doen ,omdat je die ook al bij rug/triceps "gebruikt".

Gebruiken en ontwikkelen zijn 2 totaal verschillende dingen die sommige met een ander programma / doel weleens door elkaar halen.

Wil je grotere biceps zou je ze toch apart moeten aanpakken.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
      Anders hoef je bv ook nooit biceps /triceps te doen ,omdat je die ook al bij rug/triceps "gebruikt".
      Uiteraard Rug / Borst

Comment

Uiteraard Rug / Borst
        Ik snap.

Te lui?
        De man die 8 dagen per week eet, slaapt en de rest doet op de loopband en crosstrainer is te lui???
        Daar kijk ik toch een beetje van op eerlijk gezegd.
        Als ik dat nou zou zeggen, ok…. maar jij?
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ik leg er gewoon minder nadruk op als ze toch niet helemaal te zien zijn.
          (+10% vet)

De lijnen zijn allemaal prima te zien en straks ga ik ze 2 / 3 x per week trainen,maar in het bulk / offseason verhaal vind ik ze niet interessant.

Comment

• Buik train je al genoeg met loodzware compounds & sex
            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Je staat nu toch wel onder de 10 bro?
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Jawel,maar ik had het meer over offseason +10% dat het me niks uitmaakt.
                Nu doe ik ze vrij vaak niet omdat ik er niet zoveel zin in heb,maar ik moet ze wel weer gaan doen.

Comment

• Is het dan niet zo dat ze in de bulk juist groeien? Of is compounds voldoende heb ook vaak geen zin om ze te doen moet ik toegeven vooral nu ik bulk idd

Haha je staat wel zielig bij dat lekkere fabrieksbrood haha.
                  Is het geen hell die prep? Vooral als je na feesten gaat waar al dat lekkers staat.
                  Uiteraard heb je er strax profijt van als je er staat ben benieuwd naar de pics!

Goodluck mate!
                  Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Ze groeien zeker in de bulk en met compounds worden ze goed belast,maar de diepte e.d. word toch bepaald door je vp / vocht en specifiek aanpakken.

Prep is kut,maar elke dag zie ik nu veranderingen.
                    Vandaag ook alweer meer lijnen in mijn quads en aders op mijn kuiten die ik nog
                    niet eerder gezien had.

Kreeg vandaag tijdens het trainen ook weer opmerkingen dan mijn gezicht smaller is,maar groter lijk omdat de "bulten" door mijn t shirt heen steeds groter worden.

Daarbij komt dat we nog niks speciaals aan het doen zijn om vet te droppen of harder te staan,dus de grote veranderingen komen er nog aan.

Morgen nog 8 weken!

Comment

Ze groeien zeker in de bulk en met compounds worden ze goed belast,maar de diepte e.d. word toch bepaald door je vp / vocht en specifiek aanpakken.

Prep is kut,maar elke dag zie ik nu veranderingen.
                      Vandaag ook alweer meer lijnen in mijn quads en aders op mijn kuiten die ik nog
                      niet eerder gezien had.

Kreeg vandaag tijdens het trainen ook weer opmerkingen dan mijn gezicht smaller is,maar groter lijk omdat de "bulten" door mijn t shirt heen steeds groter worden.

Daarbij komt dat we nog niks speciaals aan het doen zijn om vet te droppen of harder te staan,dus de grote veranderingen komen er nog aan.

Morgen nog 8 weken!
                      Kan het niet vaak genoeg zeggen maar wat een top motivatie heb jij! ( en je vrouw)
                      Erg benieuwd hoe je er straks bij staat!! Succes verder!!
                      I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

• Ik vraag me af hoe dat eigenlijk gaat bij de werkende bodybuilder .

als je smorgens naar je job vertrekt , ben je dan de hele dag aan het aftellen totdat je de gym kunt ingaan of kan jij het knopje omdraaien tot de shift erop zit ?

vroeger toen ik bij mijn sport (heel wat anders dan krachtsport of BB )op nationaal niveau meedraaide zat ik de hele dag in mijn hoofd met de aankomende wedstrijd dat ik heel veel fouten maakte en dingen vergat uit te voeren
                        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Wat voor een sport deed je dan Mascotte ?

Meal timing is zeker een punt wat wel planning vraagt rondom je training dan , dat geloof ik zeer zeker !
                          Alle bijwerkingen die je nou opnoemt tijdens een cut zal wel voor velen ook als herkenbaar over komen, misschien in mindere mate.

Ik heb wel is regelmatig trainingen gezien van professionele vechtsporters , maar die trainen hun core echt hard en zwaar.
                          Nou hebben ze dat ook wel nodig tijdens de wedstrijden , maar hun core ziet er dan ook echt sterk uit.

Bij het zien van zulke trainingen sla ik zelf nooit me abs over , je merkt ook wel dat het gewoon bij alles mee werkt tijdens je training , een sterke core.
                          Niet zo heel vreemd natuurlijk.
                          Maar als je (van nature) dat al hebt , scheelt dat ook.

Comment

• Originally posted by Lethal View Post
                            Wat voor een sport deed je dan Mascotte ?

Meal timing is zeker een punt wat wel planning vraagt rondom je training dan , dat geloof ik zeer zeker !
                            Alle bijwerkingen die je nou opnoemt tijdens een cut zal wel voor velen ook als herkenbaar over komen, misschien in mindere mate.

Ik heb wel is regelmatig trainingen gezien van professionele vechtsporters , maar die trainen hun core echt hard en zwaar.
                            Nou hebben ze dat ook wel nodig tijdens de wedstrijden , maar hun core ziet er dan ook echt sterk uit.

Bij het zien van zulke trainingen sla ik zelf nooit me abs over , je merkt ook wel dat het gewoon bij alles mee werkt tijdens je training , een sterke core.
                            Vechtsporters trainen hun abs omdat ze die goed moeten aanspannen tijdens het gevecht. Als ze dat niet doen zijn hun maag en etc. Bij bb gaat het om het uiterlijk. En de cut die mvos nu doet is een heel andere cut die de meesten doen. Daarom noemen ze het ook een prep.
                            Hard work Pays off!

Comment

• Dat snap ik ook wel.

Niks ten nadele van Mvos hoor , zo bedoel ik het helemaal niet.
                              Ik probeer Mvos ook zeker geen advies te geven hoe hij moet trainen.

Waren puur vragen uit interesse.

Comment

• Originally posted by leandero10 View Post
                                Kan het niet vaak genoeg zeggen maar wat een top motivatie heb jij! ( en je vrouw)
                                Erg benieuwd hoe je er straks bij staat!! Succes verder!!
                                Bedankt maat!

We doen allebei ons best om er straks zo goed mogelijk uit te zien volgens hetgene wat wij willen bereiken.
                                Altijd fijn om zulke reacties te lezen en te merken dat men ook iets uit dit log haalt waar wij weer tijd in steken om uit te leggen.

Originally posted by mascotte View Post
                                Ik vraag me af hoe dat eigenlijk gaat bij de werkende bodybuilder .

als je smorgens naar je job vertrekt , ben je dan de hele dag aan het aftellen totdat je de gym kunt ingaan of kan jij het knopje omdraaien tot de shift erop zit ?

vroeger toen ik bij mijn sport (heel wat anders dan krachtsport of BB )op nationaal niveau meedraaide zat ik de hele dag in mijn hoofd met de aankomende wedstrijd dat ik heel veel fouten maakte en dingen vergat uit te voeren
                                Beetje 50/50 moet ik zeggen.
                                Ik kan me altijd wel op mijn werk focusen aangezien ik een groot team aanstuur en continu afspraken heb die me meer dan bezig houden de gehele dag.
                                De andere kant is weer dat ik wel de hele dag aan trainen denk ,omdat ik dat altijd graag doe.

Ik merk wel dat mijn concentratie soms wat minder is en energie laag is op het moment.
                                Dat heeft uiteraard te maken met de erg lage kcals en algele vermoeidheid.

Originally posted by Lethal View Post
                                Wat voor een sport deed je dan Mascotte ?

Originally posted by Whahaha View Post
                                Vechtsporters trainen hun abs omdat ze die goed moeten aanspannen tijdens het gevecht. Als ze dat niet doen zijn hun maag en etc. Bij bb gaat het om het uiterlijk. En de cut die mvos nu doet is een heel andere cut die de meesten doen. Daarom noemen ze het ook een prep.
                                Originally posted by Lethal View Post
                                Dat snap ik ook wel.

Niks ten nadele van Mvos hoor , zo bedoel ik het helemaal niet.
                                Ik probeer Mvos ook zeker geen advies te geven hoe hij moet trainen.

Waren puur vragen uit interesse.
                                Mijn core is van nature erg sterk en met veel deadlift / squat en bench werk word deze zeker hard getraind,maar versterken dmv compound en het rechtstreeks aanpakken van je abs zijn 2 verschillende zaken (gebruiken van je core of looks)

Een sterke core is erg belangrijk en kan een schakel zijn tussen wel of geen progressie bij bv je compounds en de techniek daarvan.

Een gewone cut kan je zwaar vallen,maar dat valt bij mij iig in het niet vergeleken met mijn prep qua moeheid / honger ,maar ook de druk / stress op je lichaam en geestelijk - mindfuck ten op.

Bedankt voor jullie input en uiteraard mag je vragen en opmerkingen plaatsen zoveel je wil ,want daar is dit log ook voor.

Last edited by Mvos; 09-08-2014, 20:16.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X