Originally posted by Mvos
View Post
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
-
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Hij bedoelt gewoon dat je zo buff bent dat shirts maat XXL moet nemen om enigszins met je rug en schouders er in te passen en dan wordt het een beetje wijder van onder.
Speciaal een muziekkie voor jou. Ouwe hakkuhbar! . Kan je lekker stuiteren.
Dominator 2014 Metropolos of Massacre | Hardcore Festival Mix #23 | The Goosebumpers - YouTube"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostHij bedoelt gewoon dat je zo buff bent dat shirts maat XXL moet nemen om enigszins met je rug en schouders er in te passen en dan wordt het een beetje wijder van onder.You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by mascotte View Postdat bedoelde ik dus
Vanmorgen als een echte bro eerst 30min geposeerd.
Er komen steeds meer lijnen door en mijn middel word elke dag kleiner.
Mijn riem moet ik ook alweer 2 tot 3 gaten strakker vastmaken.
Alles word met de dag droger en aders komen overal door ,maar vooral onderrug is hetgene wat het langzaamste gaat.
As we nu elke week totaan week 4 op dit tempo vet verliezen gaat het prima en hoeven we niks te haasten of krijgen we het probleem niet dat we veelste vroeg klaar zijn.
Gewicht blijft ook weer aardig stabiel - ben nu net iets meer dan een kilo kwijt.
Net klaar met mijn 30min fasted cardio en dat begint een behoorlijke bitch te worden,maar gezien het resultaat stap ik elke keer weer vrolijk op die fiets.
Van te voren wist ik al dat ik veel cardio moest gaan doen ,want de combi genoeg eten voor mass behoud/volheid en op een goed tempo vetverlies werkt bij mij alleen met veel cardio. (begin alleen aardig moe te worden de gehele dag)
Het voordeel is wel straks wanneer al het oude vet een keer helemaal weg is geweest het voor de toekomst makkelijker word als ik ook nog wat droger blijf.Last edited by Mvos; 08-08-2014, 06:28.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Plus het feit dat je tijdens prep je lichaam pas echt goed leert kennen.
Allemaal voordelen voor later.
Komen er nog sneak pics?
Neem je nog vrjj van werk weekje voor/na de wedstrijd?Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Originally posted by Ruhl View PostPlus het feit dat je tijdens prep je lichaam pas echt goed leert kennen.
Allemaal voordelen voor later.
Komen er nog sneak pics?
Neem je nog vrjj van werk weekje voor/na de wedstrijd?
Ik heb vanaf woesdag vrij voor de wedstrijd en we zitten daar vanaf vrijdag in een huisje t/m maandag.
Daarna nog een dagje of 2 vrij en die week ff rust met trainen / voeding alvorens weer vol verder te gaan voor volgende wedstrijd 9 weken na de Ener.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Net snel een extra schouder training gedaan voor deze week.
Alles snel achter elkaar uitgevoerd zonder echt rust te houden.
Wat lager gewicht en meer voor het "gevoel" gegaan - lactaat opbouw / pomp in deze 2de training.
seated side raises
4 set - 10 reps
cable side raises
4 sets - 10 reps
bent over rear delts
4 sets - 10 sets
face pulls
4 sets - 10 reps
ultra wide grip bb press
4 sets - 10 reps
machine press
4 sets - 10 reps
BB shurgs
4 sets - 20/25 reps
20 min cardio.
Nu snel eten om straks naar een bruiloft van een maat van ons te gaan!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Niet dat ik op wedstrijd niveau bezig ben , maar dat moe zijn op een gegeven moment is wel erg herkenbaar.
Zijn er nou dingen waar jij dan speciaal op let , juistem wel of niet doet , kwa voeding misschien ? , vanwege snel moe zijn ?
En ik heb het nog niet gelezen , maar ik lees nooit dat je je Abs apart traint , of beter gezegd logt hier.
Train je die nou ook nooit apart of log je niet helemaal alles wat je traint ?
Comment
-
Originally posted by quibus View PostGeen bruidstaart
Gaat top allemaal zo te lezen maat..
Bijna tijd om naar huis te gaan en nog een maaltijd te nuttigen.
Originally posted by Lethal View PostNiet dat ik op wedstrijd niveau bezig ben , maar dat moe zijn op een gegeven moment is wel erg herkenbaar.
Zijn er nou dingen waar jij dan speciaal op let , juistem wel of niet doet , kwa voeding misschien ? , vanwege snel moe zijn ?
En ik heb het nog niet gelezen , maar ik lees nooit dat je je Abs apart traint , of beter gezegd logt hier.
Train je die nou ook nooit apart of log je niet helemaal alles wat je traint ?
Straks als ik op alleen vis en broccoli zit word het echt zombie mode
Qua voeding volg ik straks mijn schema,maar ik merk nu dat mealtiming wel belangrijk is als we over energie praten.
Ik moet mijn grotere maaltijden echt rond mijn training plannen ,want anders is het een flinke uitdaging om voluit te gaan.
Ik train eigenlijk nooit abs en als ik ze doe is het wat cable crunches en machine crunches.
Laatste keer was een week of 3 geleden en meestal doe ik die na mijn cardio ipv na mijn training.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Dan ben ik toch benieuwd waarom jij je abs niet apart traint.
Ook al train je ze 'in principe'genoeg met de compounds, jij bent er toch altijd een voorstander van om alle spiergroepen afzonderlijk te trainen?
Vind jij dat niet hetzelfde als onderarmen niet trainen omdat je die ook genoeg traint bij deadliften ,rows etc?
Of zit daar een groot verschil tussen?Last edited by rain; 08-08-2014, 21:17.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment