Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vanmorgen vroeg snel naar de gym geweest voor een borst / biceps training.
    Training duurde 40 min voordat ik weer buiten stond.

Machine incline press
    4 sets - 10 reps

Smith machine incline press
    4 sets - 10 reps

Cable crossovers
    4 sets - 10 reps

Straight arm chest pulldowns - ellebogen naar binnen duwen
    4 sets - 10 rep

Biceps circuit - 3 rondes - 10 reps per oefening

Db hammer curls
    Db curls
    Ez bar curls
    Reverse curls

Daarna naar huis voor een photoshoot die 12 uur duurde voordat we alles hadden.

Lange maar erg gezellig dag!

Bts
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Is dat Linda?

12 uur? Holy fuck man. Complete dag.
      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• smorgens,

Jep is Linda en het is altijd fijn om met haar samen te werken.

Straks met de hele familie naar Jerry voor een meting/training/cardio/posing en aapassen van voeding / gear ect.
        Gewicht blijft lekker stabiel ,dus dat is allemaal prima.

Training word quads voor de 2de keer deze week.
        Last edited by Mvos; 10-08-2014, 07:39.

Comment

• Meting van vandaag kwam uit op 1.4% minder ,dus een erg goede vooruitgang - me happy!

Aanpassingen voor komende week:
          Voeding - koolhydraten worden op alle maaltijden verlaagd en vlees word vervangen door kabeljauw
          Training - 4 daagse split (4 a 5 x pw trainen)
          Cardio - 30min op nuchtere maag voor 4 a 5 x en 20/30 min na iedere training.
          Gear - complete verandering op 1 compound na waarbij we nu vol gas gaan cutten.

Daarna zijn we quads gaan trainen en dat was weer een heftige training moet ik zeggen.

Hack squats
          4 sets - 10 reps
          1 set - 10 partials onderin - 10 partials bovenin - 10 volledige reps - 10 teardrop reps - x aantal reps tot failure.

1 leg leg press
          3 sets - 10 reps
          1 sets - 10 reps - 30 sec hold - x reps met 2 benen tot failure

feet forward narrow stance smith machine squats - alle reps tot 3/4 voor constante spanning
          4 sets - 10 reps

weighed sissy squats
          4 sets x 10

paused squats - max 120 kilo
          4 sets - 5 reps
          1 set - 5 reps + x aantal reps tot failure (volledige hulp vd spotter) - Instagram

Daarna nog alle poses 4x doorgenomen en veel gelachen met de andere leden die de enercup /iron / GP gaan doen.

Comment

• Al het vlees eruit?
            Kip blijft nog wel ff?
            Persoonlijk eet ik liever koolvis als kabeljauw filet. Al smaakt het beide kakka haha.
            Mooi dat je vet lekker dropt.

Neem aan dat je alleen maar korte esters neemt? Dat vind ik altijd nadeel ervan, constant prikken.

Toevallig ook. Vrijdag deed ik ook als laatste oef paused squats. Dat gevoel is niet uit te leggen. Alle vezels in je lichaam schreeuwen: niet omhoog komen, lekker blijven zitten haha.

Hoe gaat met poseren dan? Is het al een automatisme geworden? Hou je alles goed vol zodat je straks alle vergelijkingen aankan?
            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
              Al het vlees eruit?
              Kip blijft nog wel ff?
              Persoonlijk eet ik liever koolvis als kabeljauw filet. Al smaakt het beide kakka haha.
              Mooi dat je vet lekker dropt.

Neem aan dat je alleen maar korte esters neemt? Dat vind ik altijd nadeel ervan, constant prikken.

Toevallig ook. Vrijdag deed ik ook als laatste oef paused squats. Dat gevoel is niet uit te leggen. Alle vezels in je lichaam schreeuwen: niet omhoog komen, lekker blijven zitten haha.

Hoe gaat met poseren dan? Is het al een automatisme geworden? Hou je alles goed vol zodat je straks alle vergelijkingen aankan?
              Al het vlees is eruit - alleen nog kabeljauw en tonijn.
              Volgende week gaat de whey en kwark er ook uit en komen er eieren bij.

Ik neem niet alleen korte esthers,maar een combi van lange / korte.

paused squats zijn voor mijn gevoel de lekkerste squats.
              Ik deed ze nu als 5de quad oefening en zelfs met "maar" 120 kilo waren ze super zwaar voor mijn gevoel.

Poseren gaat prima en dat doe ik elke dag en erg uitgebreid de 2 a 3x pw dat ik bij Jerry ben.
              Vandaag bv heb ik maar 1 opmerking gekregen tijdens de quater turns en verplichte poses ,dus automatisme begint het zeker te worden

Comment

• Kwark gaat eruit omdat het een melkproduct is, toch? Zuivel zou je huid dikker maken, zo zegt men. Maar wat is er 'mis' met whey dan?
                Ik doe een gok

Comment

• Whey is niet zuiver genoeg voor laatste weken Prep.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                    Whey is niet zuiver genoeg voor laatste weken Prep.
                    Hoe bedoel je zuiver? Als in 'clean'?

En nog een vraag m.b.t. vis. Is een dermate hoge visconsumptie niet gevaarlijk i.v.m. kwikvergiftiging?
                    Ik doe een gok

Comment

• Originally posted by Pren View Post
                      Kwark gaat eruit omdat het een melkproduct is, toch? Zuivel zou je huid dikker maken, zo zegt men. Maar wat is er 'mis' met whey dan?
                      Met kwark is het meer dat als je het in kev verhoudingen ziet je beter je carbs ipv lactose (suikers) uit rijst kan halen en de eiwitten uit bv vis / ei.
                      Het is dus voor de laatste weken waar minimalen een groot verschil kunnen maken niet een goed product.

Whey kan vol zitten met "vulmiddelen" maar nog belangrijker is dat wanneer je erg laag in je kcals zit je deze liever uit vast voedsel wil halen ipv vloeibaar - langer vol gevoel.

Originally posted by Pren View Post
                      En nog een vraag m.b.t. vis. Is een dermate hoge visconsumptie niet gevaarlijk i.v.m. kwikvergiftiging?
                      Goed is het niet ,maar vergeleken met de andere dingen die je doet en je lichaam aan blootstelt is het iets "kleins" zullen we maar zeggen.

Je hebt wel een goed punt,maar alles aan een prep is in het extreme en je duwt je lichaam naar plekken waar het absoluut niet wil zijn of blijven.

Vermoeidheid , energie ,prikkelbaar,honger ect kun je bij een cut waarnemen ,maar doe dit maar x 100 voor een prep.

Je lichaam bijna dagelijks zien veranderen en het mentaal kunnen volhouden kan voor sommige (zoals mij) een reden zijn om dit te blijven doorzetten ook al is het duidelijk niet voor iedereen.

Ieder zijn ding uiteraard.

Comment

• Je bent en blijdt gewoon een fucking bikkel net als lis.
                        kwam van de week een gezamenlijke vrien tegen, die dacht er net zo over, niets dan goeds over jullie twee.
                        keep it up homie

Comment

• moet je toch echt gruwelijk veel karakter voor hebben om zo een prep vol te houden .

bij andere hobby's kan je het nog laast je leggen maar bij bodybuilding HO MAAR 24/7 dedication je moet je hele fukkin leven erna schikken . toch een van de moeilijkste sporten om topniveau naar mijn mening .

een prof voetballer /wielrennen /bokser hebben het ook zeer zwaar , maar die kunnen nog eens genieten van een ondeugd
                          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Originally posted by mascotte View Post
                            moet je toch echt gruwelijk veel karakter voor hebben om zo een prep vol te houden .

bij andere hobby's kan je het nog laast je leggen maar bij bodybuilding HO MAAR 24/7 dedication je moet je hele fukkin leven erna schikken . toch een van de moeilijkste sporten om topniveau naar mijn mening .

een prof voetballer /wielrennen /bokser hebben het ook zeer zwaar , maar die kunnen nog eens genieten van een ondeugd
                            Ik denk dat je hier de spijker volledig op zijn kop slaat!

Wat je wat het ook is,of je nu een amateur BB bent die een keertje een wedstrijd wil doen of een top pro voor iedereen werkt het hetzelfde alleen staan er andere belangen op het spel.
                            Je moet hoe dan ook trainen / dieeten / cardioen ect ect ongeacht je nivo.

Comment

• Misschien een domme vraag maar tog leuk om te weten wat is de rede dat al het vlees eruit gaat maarten?
                              Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
                                Misschien een domme vraag maar tog leuk om te weten wat is de rede dat al het vlees eruit gaat maarten?
                                Bestaan geen domme vragen maat!

Schonere eiwit bron(laag in kcals en vet en hoog in proteïne) en omdat het spijsveteringsstelsel ook moeite heeft is vis veel makkelijker te verwerken voor je.
                                Het zijn allemaal dingen die in een standaard (cut) schema niks uitmaken,maar en nu wel toe doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X