ben je nog met de magnesiumolie 2-3x daags aan het smeren geweest?
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vandaag met Quibus wezen trainen bij Fitnessboulevard.
Borst / biceps en poseren stond op het programma.
flat bench press
x aantal WU sets
05 x 70
05 x 90
10 x 120
05 x 130
Drop set vanaf 80 kilo 30/20/15/15/20 reps - helemaal op en knettervol.
incline DB fly's
4 x 10 - max was 24kilo DB's
Crossovers
4 x 15/10 reps
cable curls
3 x 10
Drop set vanaf 50 kilo 5 reps en 10 kilo drop t/m 10 kilo
Seated hammer curls
4 x 10
lying concentration curls op de seated row machine
3 sets - 10 reps
Daarna nog geposeerd en in 1 week tijd was er al een berg vet af en staat Q. aardig droog.
We zullen dit nog 6/7 weken doortrekken ,voordat we weer 8 weken gaan bouwen.
Was weer gezellig en goed en op naar de Open Limburgse voor Q.
Ik ga nog 1 week vol eten voordat ik mijn laatste 6 weken ingaan voor de Ironman.
Alles zit goed vol en we kunnen straks weer vol mijn cardio en mijn voeding aanpassen om te cutten.
6 weken cutten met mijn huidige shape is meer als voldoende om in wedstrijdshape te komen.
We gaan voor dezelfde aanpak als de vorige keer dat we het zo langzaam mogelijk doen ,zodat we precies op tijd klaar zijn.
Originally posted by Protasius View Postben je nog met de magnesiumolie 2-3x daags aan het smeren geweest?
Voor de volgende keer ga ik het zeker even in huis halen.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by rain View PostWat is eigenlijk de reden dat je 2 wedstrijden zo kort chter elkaar doet?
Qua fysiek zal er niet extreem veel veranderen .
Of moet je een bepaald aantal wedstrijden draaien voor je een klasse hoger kan komen?
Ook de tijd is wel ok,aangezien ik wel een x aantal weken van de rebound kan genieten.
Ik ben er zeker van gezien de resultaten dat ik er groter en voller bij zal staan dan de Enercup.
We zullen namelijk de prep in gaan met ongeveer 5 kilo meer en 3% minder vet - einde volgende week.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Je wilt zo langzaam mogelijk in wedstrijd shape komen, wat ik begrijp.
Maar wil je niet 2 weken voor de contest zo goed als klaar zijn?
Dan alleen nog wat puntjes op de i .Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Originally posted by Ruhl View PostJe wilt zo langzaam mogelijk in wedstrijd shape komen, wat ik begrijp.
Maar wil je niet 2 weken voor de contest zo goed als klaar zijn?
Dan alleen nog wat puntjes op de i .
Met mij vp en shape is 4 max 5 weken genoeg om "klaar" te zijn en te depleten / water droppen / laden.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Vannacht wederom lekker kut geslapen,..Top
Triceps en cardio stond er op het programma vandaag.
incline cgbp
4 x 20/10
v bar push downs
4 x 10
lying 1 arm cross db extensions
4 x 10
rope overhead extensions
4 x 15
weighed dips
4 x failure
45 min cardio
Begon erg stroefjes aangezien er alleen maar een paar van die spijkerbroek dragend curl boys waren en de muziek op standje bibliotheek stond.
Daarna kwamen er een paar gasten binnen die ik niet kende en die begonnen meteen over de Enercup en die foto's die ze van Lisanne en mij hadden gezien.
Grappig om te merken dat binnen een paar seconden je mindset veranderd en je weer volluit er tegenaan gaat.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Ruhl View PostNooit je eigen muziek mee?
Dat is heerlijk.
Niemand die tegen je lult en ook al doen ze het wel, je hoort het toch niet
Ga er weer eens opletten dat ik die in mijn tas stop.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Ruhl View PostNooit je eigen muziek mee?
Dat is heerlijk.
Niemand die tegen je lult en ook al doen ze het wel, je hoort het toch nietMijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Gaat mij er meer om dat als ik train ik in mijn 'eigen wereld' zit.
totale focus, geen afleiding.
Ook als ik samen train met iemand worden er zeer weinig worden gesproken. Alleen elkaar aanmoedigen en wat overleggen over voeding/training. Geen geouwehoer. Dat kan na de training wel.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Originally posted by Ruhl View PostGaat mij er meer om dat als ik train ik in mijn 'eigen wereld' zit.
totale focus, geen afleiding.
Ook als ik samen train met iemand worden er zeer weinig worden gesproken. Alleen elkaar aanmoedigen en wat overleggen over voeding/training. Geen geouwehoer. Dat kan na de training wel.
Verder spreek ik met sommige gasten wel tijdens mijn training en andere niet.
Zodra ik mijn sets doe ben ik met mijn sets bezig.
Persoonlijk vind ik het in sommige gevallen jammer en vrij sneu als je in een gezamelijke ruimte aan het trainen bent dat iedereen maar een koptelefoon op heeft om niet gestoord te worden.
Als we bij Jerry trainen heeft eigenlijk niemand een koptelefoon op en iedereen moedigt elkaar aan en praat met elkaar over trainings zaken.
Zodra iemand met een set bezig is houd je gewoon je mond dicht tegen diegene.
Voor mij dus meer gezond verstand gebruiken dan dat je moeten afschermen om in je eigen wereld te komen.
Zonde van het sociale aspect die een gym kan bieden.
Uiteraard geheel afhankelijk bij wat voor gym je traint en welk beleid ze daar hebben.
Hardcore of f4f /basicfit is een wereld van verschil uiteraard.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Ja jij hebt het over gym met mensen met allemaal zelfde doel
bij mij zijn daar maar heel weinig van. Daar hoef ik niet mee te praten.
Hier zit helaas geen 'hardcore gym' met allemaal wedstrijd atleten zoals boulevard.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostVoor mij heeft een koptelefoon niks te maken met in mijn "eigen wereld" te kunnen komen.
Verder spreek ik met sommige gasten wel tijdens mijn training en andere niet.
Zodra ik mijn sets doe ben ik met mijn sets bezig.
Persoonlijk vind ik het in sommige gevallen jammer en vrij sneu als je in een gezamelijke ruimte aan het trainen bent dat iedereen maar een koptelefoon op heeft om niet gestoord te worden.
Als we bij Jerry trainen heeft eigenlijk niemand een koptelefoon op en iedereen moedigt elkaar aan en praat met elkaar over trainings zaken.
Zodra iemand met een set bezig is houd je gewoon je mond dicht tegen diegene.
Voor mij dus meer gezond verstand gebruiken dan dat je moeten afschermen om in je eigen wereld te komen.
Zonde van het sociale aspect die een gym kan bieden.
Uiteraard geheel afhankelijk bij wat voor gym je traint en welk beleid ze daar hebben.
Hardcore of f4f /basicfit is een wereld van verschil uiteraard.
ik hou helemaal niet van die stoere oortjes types bij ons in de gym... ze trainen er echt niet harder door.
En diegene die hard aan het trainen zijn... dat kan iedereen zien, die worden wel met rust gelatenik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment