Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gaat de baard en het haar er volledig of bij de contest ? ivm geen idee wat reden
    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Originally posted by mdejonge View Post
      Wauw, heb deels gelezen.
      Geniet van het weekendje, en je kunt trots op jezelf zijn en ook op je vrouw. Ze ziet er bijzonder goed uit, zelfs na alles wat jullie hebben meegemaakt.
      Diep respect voor dit gezin, leef echt mee.....

Martijn.
      Bedankt Martijn!

Originally posted by jobr View Post
      sexy mofo
      xje op je linkerbal

Originally posted by Ruhl View Post
      Bodybuilders zijn wel gekke mannen hoor
      Apart zou ik het eerder willen noemen
      als je vrouw haar werk alleen social media is word je daar om de 5min bij betrokken.
      Aangezien ik al geen facebook heb en zei de site / blog en het meetste van instagram regelt moet ik te pas en te onpas voor een foto gaan staan (waar ik uiteraard 9 vd 10x geen zin in heb )

Originally posted by mascotte View Post
      gaat de baard en het haar er volledig of bij de contest ? ivm geen idee wat reden
      Nee, die laat ik gewoon staan zoals op die foto - kort maar aanwezig1
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Zo weer up to date van je log, gaat allemaal top zo te zien. Ik ga nu al een groot probleem krijgen......... Ik krijg vis echt niet weg... ja witvis is nog wel te doen, want daar zit die vissmaak bijna niet aan. Maar bijv zalm tonijn enz gewoon weg niet te doen... En dat koolvis wat van eten ok maar jij zit er non stop aan hahah.

Ik ga maandag om de tafel in de sportschool en gaan we 110% ervoor !!!

Wat iemand anders ook al zei, zorg wel voor genoeg slaap he kerel en luister wel naar je lichaam zou zonde zijn met al die cardio dat je instort net voor je wedstrijd want laatste weekjes zijn killing wat reserve is niet gek!

Kan niet wachten op een foto ( yes HOMO )
        Een dag niet getraind...

Comment

• Gaat lekker zo te lezen (zowel met jou als met lisanne), ben erg benieuwd naar je eindfysiek.
          Brute profielfoto trouwens!

@Frankey , ga je ook een wedstrijdje meedraaien?

Comment

• Yes in maart is de planning
            Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
              Zo weer up to date van je log, gaat allemaal top zo te zien. Ik ga nu al een groot probleem krijgen......... Ik krijg vis echt niet weg... ja witvis is nog wel te doen, want daar zit die vissmaak bijna niet aan. Maar bijv zalm tonijn enz gewoon weg niet te doen... En dat koolvis wat van eten ok maar jij zit er non stop aan hahah.

Ik ga maandag om de tafel in de sportschool en gaan we 110% ervoor !!!

Wat iemand anders ook al zei, zorg wel voor genoeg slaap he kerel en luister wel naar je lichaam zou zonde zijn met al die cardio dat je instort net voor je wedstrijd want laatste weekjes zijn killing wat reserve is niet gek!

Kan niet wachten op een foto ( yes HOMO )
              Slapen probeer ik zoveel mogelijk te doen bij iedere kans die ik heb!
              Het enige wat je nu dus absoluut niet moet doen in deze fase is naar je lichaam luisteren (tot zekere hoogte)
              je bent je lichaam naar plekken en droog / hardheid aan het brengen waar het absoluut niet wil zijn en/of blijven.
              Als je dus iedere keer daar naar luisterd gebeurd er niks meer.
              dit is ook het punt dat je lichaam tegen alles gaat protesteren van moeheid / honger / pijntjes ect. en daar begint dus de hele mentale strijd als we het zo kunnen noemen.

Originally posted by diasog View Post
              Gaat lekker zo te lezen (zowel met jou als met lisanne), ben erg benieuwd naar je eindfysiek.
              Brute profielfoto trouwens!
              Thanks maat,

haha,was weer eens tijd voor een andere profiel foto

Comment

• Hoe kutter je je voelt, hoe beter je eruit ziet
                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Ja dat snap ik, maar je moet nog 8 weken he... Maar gelukkig ben jij een cardio monster.
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                    Hoe kutter je je voelt, hoe beter je eruit ziet
                    haha,true

Originally posted by frankey View Post
                    Ja dat snap ik, maar je moet nog 8 weken he... Maar gelukkig ben jij een cardio monster.
                    Vandaag 7 weken out vandaag en inderdaad het ene moment is het nog 7 weken ,maar het andere moment is het nog maar 7 weken.
                    Ik ben blij dat ik een goede coach heb ,want anders zou ik al veels te veel gaan twijfellen.

Straks trainen en meten ,dus ik ben benieuwd

piccie van gisteren ochtend
                    Last edited by Mvos; 17-08-2014, 07:32.

Comment

• indruk wekkend
                      ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Je houdt het wel spannend zo zonder belichting haha

Comment

• Zou die daar nou naakt staan?
                          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• nee er hangt niks te bungelen daar onder
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                              nee er hangt niks te bungelen daar onder
                              Alle BB-ers hebben kleine piemel hoor

Compenseren heet dat

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                                Zou die daar nou naakt staan?
                                Originally posted by frankey View Post
                                nee er hangt niks te bungelen daar onder
                                Originally posted by Ruhl View Post
                                Alle BB-ers hebben kleine piemel hoor

Compenseren heet dat
                                Ik snap de "lol" heus wel maar ik probeer het grootste gedeelte van de nu 205 pagina's
                                serieus en informatief te houden.

Graag dit soort opmerking een beetje minderen.

Thanks,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X