Maarten is back lis gaat ook super zeg! Ben benieuwd als je zoontje gaat sporten die zal snel beest zijn haha.. als hij de sport leuk vind uiteraard!
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Mvos View Post
Eenmaal thuis gekomen snel gegeten en naar onze gym voor een afspraak met Piponld.
Erg leuk en goed gesprek gehad en soms heb je mensen het idee dat je ze allang kend en dat gevoel was erg aanwezig.
Was leuk om je te ontmoeten en samen aan de slag te gaan!
Daarna de rest van de middag een muur eruit gesloopt en die had weining zin om gesloopt te worden ,..k*tding
Had ik het geweten van die muur..had ik mn agenda ff anders ingedeeld en oude kleren aangetrokken. :-)"Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"
Comment
-
Vanmorgen was het weer vroeg op voor 60min fasted cardio was zo voorbij vloog.
Daarna meteen door naar werk waarbij de ene meeting na de andere kwam.
Meestal heb ik daar een schrufthekel aan op vrijdags ,maar vandaag ging alles lekker soepel en kon ik mijn
week helemaal afsluiten.
Daarna snel met de trein naar huis ,maar i kbegin alweer aardig moe te worden ,dus binnen 5min lag ik te pitten.
Eenmaal thuis gekomen 2 maaltijden gegeten en richting de gym gegaan voor een borst / biceps /cardio training.
Training ging lekker ook al was het aardig druk ,maar ik hoefde nergens op te wachten.
flat bench
10 x 100
10 x 110
05 x 120
03 x 130
03 x 140
Decline press - allemaal erg langzame negatieven
10 x 100
10 x 100
10 x 100
incline DB press
10 x 40 kilo DB's
10 x 40 kilo DB's
20 x 28 kilo DB's
20 x 20 kilo DB's + partials tot failure
Incline around the world flyes
3 sets - 10 reps - 10 kilo DB's
1 arm low cable curls - elke set verhogenmet 10 kilo
set 1 - 20 reps
set 2 - 15 reps
set 3 - 10 reps
set 4 - 05 reps
v bar cable curls
4 sets - 10 reps - laatste set van (licht) cheaten op het positieve deel op full stack
cable reverse curls ss cable wrist curls
4 sets - 10/15 reps
incline bench ez bar spider curls
2 sets - failure
Daarna weer 60min cardio gedaan.
Morgen weer naar Jerry voor een training en meting gevolgd door deel 2 van de cursus.
Maar vanavond eerst "kamperen" met Miles op de bank in de woonkamer en Turtles kijken en bergen popcorn eten.
Waarschijnlijk lig ik eerder te pitten dan hijTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Haha,wees gerust ik doe niet mee
Net thuis van een hele lange,maar supergezellig dag.
In de ochtend vroeg naar Jerry gegaan voor mijn meting ,training en posing
Mijn vp was met 3% naar beneden gegaan en mijn gewicht zit nog op 94 kilo.
Dat is ongeveer 6 kilo meer met het zelfde vp al de vorige keer op 5 weeks out.
Daarna schouders en hamstrings gedaan.
seated db press
4 x 10
cable front raises
4 x 10
cable side raises
4 x 10
incline db rear delts
4 x 10
40min op de fiets
Daarna mijn poses doorgenomen en we zijn weer op de goede weg.
Nog genoeg vet wat eraf moet,maar we willen zoals eerder gezegd het zo langzaam mogelijk doen en op 14 dec helemaal klaar zijn.
Bij mij loopt het in het begin altijd erg langzaam en ineens gaat het hard en is er dagelijks een groot verschil te zien.
Daarna deel 2 van de cursus "how the human body works" gehad en dit gedeelte ging over voeding / schema's / kev verhoudingen / insuline ect ect.
Vervolgens als een gek naar huis gereden en me omgekleden ,omdat we 's avonds met bijna heel teamjk bij Shabu Shabu gingen eten als een verrassing voor Jerry die afgelopen week jarig was.
Erg leuke en gezellige avond gehad en nu snel naar bed en mijn sushi coma uitslapen
WeltrustenLast edited by Mvos; 08-11-2014, 23:27.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Wat een super resultaten haal jij kerel! En dat mag ook als je er zo hard voor werkt!! Welterusten he!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Ga je na het depleten ook laden met insuline?
heb wedstrijd atleten erover gehoord 3/4 iu bij elke grote carb meal om nog voller te komen staan.
team DickskinEating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostWat een super resultaten haal jij kerel! En dat mag ook als je er zo hard voor werkt!! Welterusten he!
Ook veel last gehad van het vasthouden met water en zeker in mijn onderrug,maar nu dat eruit is zien we een mooie gewichtstijging op hetzelfde vp.
Wat er daarvan overblijft valt pas te zeggen als we gaan inwegen tijdens de Ironman.
Originally posted by resike View PostFuqing hell!
Originally posted by Ruhl View PostGa je na het depleten ook laden met insuline?
heb wedstrijd atleten erover gehoord 3/4 iu bij elke grote carb meal om nog voller te komen staan.
team Dickskin
We gaan niet met insuline werken en daar wil ik me (nog) niet aan wagen.
We zullen we andere dingen doen die we de vorige prep niet gedaan hebben om te kijken of we nog harder ect kunnen komen.
Bij de Enercup was hardheid & lijnen icm volheid niet het probleem ,maar meer dat er nog teveel ruimte was in kilo's in de klasse.
Zodra ik kan inwegen tegen de 90 kilo aan zal het velemalen groter ogen als het op de Enercup deed en daar was ik absoluut niet ontevreden.
Originally posted by niet_hier View PostBehalve sushi is shabu shabu ook erg lekker. Met name als je van het type "nikushokudanshi" (= "meat eating man") bent.
Grappig was dat lis en ik normaal altijd bij Sumo gaan eten,omdat we daar de sushi (gooi het ff onder 1 naam) lekkerder vinden.
Bij Shabu vinden we de sushi weer een stuk minder maar het vlees is weer een heel stuk lekkerder.
hoe dan ook blijft sushi eten de lekkerste en beste cheat voor onsTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Vandaag weer naar Fitness Boulevard geweest voor een training / meting / posing met Quibus en Jobr.
Gisterenavond was een lange dag en avond en vanmorgen was het alweer vroeg op pad met de hele familie.
Om 10:00 afgesproken met Q. en zijn vrouw ,omdat ze allebei 's middags moesten werken.
Q. zijn vrouw die ook de Open Limburgse gaat doen ging met Lisanne aan de slag en Q. en ik deden rug / triceps.
1 arm seated rows
4 x 10
pull downs - korte stang met D handvaten.
4 x 10 - eerste 5 reps liggend en de volgende 5 recht op.
Q. dacht volgens mij in het begint WTF bij jij aan het doen,maar de contractie en "pijn" is echt goed bij deze oefening.
narrow grip stretch rows
4 x 10 - laatste set nog partials tot failure.
BOR
4 x 10 - opgewerkt tot 100 kilo.
Smith machine shrugs
4 sets - 20/15/10/5 reps - elke set waar de reps minder werden werd de holds en negatief langer.
Branden en bijna kramp als een malle oftwel rug was hele vol en klaar.
rope pull downs ss rope overhead extension
sets 1 - 40 reps - 10/10/10/10
set 2 - 10 / 10 - gewicht zwaarder als de eerste set.
underhand pull downs - schuin naar voren ipv naar beneden voor minder cheaten.
4 x 10
BB floor press
2 x failure
Daarna de poses doorgenomen en VP gemeten wat netjes bij hem 2% omlaag was gegaan.
Jobr was ondertussen ook binnengekomen en ook meteen zijn vp gemeten.
Deze was ok ,maar moeten we snel naar beneden brengen.
Jobr zijn doel is de Enercup in 2015 en daarbij gaan Jerry en ik hem helpen.
Sommige zullen nog wel weten dat ik Jobr een tijdje geleden heb geholpen en dat dat door prive omstandigheden vanuit zijn kant niet helemaal lekker is gelopen.
Hij heeft weer contact gezocht en zijn verhaal uitgelegd en verteld wat hij graag wilde.
Nu geloof ik echt in de potentie die Jobr heeft als bodybuilder en hij weet ook zelf waar het aan schort bij hem.
Vandaag is hij dus geweest voor een meting / training en een kleine preek
Zijn trainingen die hij zelf doet zijn altijd zwaar en volluit ,dus vandaag heb ik alles eens omgegooid.
Zijn training bestond uit het volgende
machine flyes
3 sets
1 drop set
incline fly en press
4 sets
smith machine press ss wide push ups
3 sets
1 set rest / pause tot failure op de press
incline T curls
4 sets
cable curls
2 sets
1 set - dropset
2 arm plate curls
1 set tot failure
Daarna nog wat cardio gedaan en hebben we wat poses doorgenomen.
voor hem dus ook zaak om eerst flink in vp te droppen en daarna te gaan bouwen.
Massa heeft hij genoeg ,maar nu moeten de lijnen en de kwaliteit erin komen.
voor mij is het nu de 5 /6 weeks out video editen en wat schema's nakijken en maken.
Fijne avond,Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment