Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gisteren avond dus rug / triceps gedaan met Lisanne en Jerry en daarna ongeveer een uur geposeerd.

seated rows
    4 sets - 10 reps

machine wide grip rows
    4 sets - 10 reps

1 arm cable low rows
    4 sets - 10 reps

straight arm pulldowns
    4 sets - 10 reps

rope push downs
    4 sets - 10 reps

incline db skullcrushers
    4 sets - 10 reps

underhand push downs
    3 sets - 10 reps

dips
    3 sets - failure

Poseren ging erg goed en de punten die er de vorige keer waren had ik dit keer onder controle.
    Vanaf volgende week gaan we zonder spiegel poseren om te kijken hoe ik mijn spieren onder controle heb zonder visueel hulpmiddel.

Verder gaan we vanaf volgende week elk weekend naar een masseur om alles goed los te maken en om het lichaam wat ontspanning te geven. (betere afvoer van afvalstoffen)

Ook gaan we wat in mijn gear veranderen qua compounds en hoeveelheden.

vanmorgen vroeg weer 30 min fasted cardio gedaan en nu net thuis van een schouder / hamstring training met Lisanne.

Smith machine seated press
    10 x 30 kilo aan gewicht
    10 x 50 kilo aan gewicht
    10 x 60 kilo aan gewicht
    20 x 30 kilo partials - 5 langzame volledige reps en die krengen stonden in de fik.

Cable side raises
    10 x 15 kilo
    10 x 20 kilo
    10 x 25 kilo
    10 x 25 kilo

DB front raises
    10 x 22 kilo DB
    10 x 24 kilo DB

Face pulls SS reverse pec deck
    4 sets - 10 reps b2b

seated curls
    4 sets -10 reps

standing curls
    4 sets - 10 reps

1 leg sldl - voelde deze na de 2 andere hamstring oefeningen erg goed en vooral met een kleine pauze onderin.
    3 sets - 10 reps - 22 kilo DB

20 min cardio op de fiets.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• ga je rekening houden met je oefeningenkeuze naarmate de prep vordert ?

Ik vraag dit omdat ik een tijdje geleden een stukje had gezien van een pro bodybuilder . hij trainde liever met cables en liet de zware compounds eruit ivm drogere gewrichten . hij koos voor seated cable row ipv barbell bent rows en fly's in plaats van bench press ... . sommigen zullen het bro science vinden maar ik vond het wel logisch klinken.
      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Dat is een erg goede vraag maat.

Nee, we gaan geen rekening houden met oefeningen / volume / reps tot aan de laatste week (depleten)

Het enige dat je wel krijgt is dat je graag net zo zwaar wil gaan als normaal,maar daar ben je gewoon te moe voor en heb je te weinig voeding voor in je systeem.

Het is dus meer mentaal rekening houden met bovenstaande punten ,want het laatste wat je nu wil is een blessure.

De spieren zijn er gekomen door zwaar en hard te trainen en dat moet je dus aanhouden om te zorgen dat alles blijft zitten.

En daar zit het hem in,want je moet dus zwaar genoeg gaan om daarvoor te zorgen,maar niet te zwaar want je zal niet groeien en je wil geen blessures.

Het is dus eigenlijk een beetje van alles wat.
        Je blijft zwaar gaan maar wel je koppie erbij gebruiken om geen blessures te krijgen,maar je gaat niet een speciaal schema hanteren voor deze periode.

Dus nog steeds er vol tegenaan ,maar zware deads / squats / bench is niet heel verstandig.

Geen idee of het duidelijk is ,maar ik heb tyfus veel honger

Comment

• Hahah HONGER denk aan die dwars streeeppuuuuuh !!!
          Een dag niet getraind...

Comment

• voor mij is het duidelijk
            ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• [QUOTE=Mvos;1235151]Bedankt man,

Vp meten we op dit moment niet meer in percentages ,maar we kijken alleen of de mm op verschillende plekken gedaald is.
              Als we de laatste meting gebruiken zou het 7.4% moeten zijn op 89,4 kilo ,maar of het nu 7 of 9 is dat maakt niet uit ,want het is nog teveel dus houden we de mm's strak in de gaten.

Ah bedankt voor je uitleg kerel. Ben nog vrij nieuw in deze wereld dus ben nog van alles aan het leren. Klinkt eigenlijk ook heel logisch dat je naar de mm kijkt ipv van het vet
              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Volgens mij is het ook niet meer te meten op het laatste dan moet je gewoon alles zien punt!
                Een dag niet getraind...

Comment

• thx voor de uitleg

mss terug wat spa rood uit de kast halen voor je honger wat te dempen ? of doe je dat al
                  You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

Comment

• Komkommer is het bb vulmiddel

Poseren zonder spiegel vind ik echt kut, maar ja, on stage is er ook geen spiegel.

Dan moet je echt voelen dat pose goed is. Tering lastig.

Goed dat je er veel tijd in stopt want goed poseren kan zo paar plaatsen schelen.
                    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                      Volgens mij is het ook niet meer te meten op het laatste dan moet je gewoon alles zien punt!
                      Jep ,onder de 5% (qua meting dan) is het niet meer te doen.
                      Het is ook niet dan men op het podium vraagt wat je VP is
                      Dus de enige graad meter is of je gortdroog bent en bij sommige is dat op een hoger vp dan andere.

Originally posted by mascotte View Post
                      thx voor de uitleg

mss terug wat spa rood uit de kast halen voor je honger wat te dempen ? of doe je dat al
                      Geen probleem man,het was een erg goed punt dat je aanhaalde.

Drink nu ongeveer 4,5 ltr coke zero op een dag en een berg redbull suikervrij.
                      Als ik ook maar honger krijg drink ik een 0.5 ltr weg.

Originally posted by Ruhl View Post
                      Komkommer is het bb vulmiddel

Poseren zonder spiegel vind ik echt kut, maar ja, on stage is er ook geen spiegel.

Dan moet je echt voelen dat pose goed is. Tering lastig.

Goed dat je er veel tijd in stopt want goed poseren kan zo paar plaatsen schelen.
                      Posing is key!

ik poseer nu 2x per dag en bij iedere oefening die ik doe denk ik aan welke pose het is bv:
                      seated row - aanzet rear latspread
                      high cable curls - front double bicep
                      pull down - aanzet rear double bicep

Comment

• Ben je niet bang met de aspertaam met zoveel coke zero? Ik vind een coke zero ook egt lekker op zen tijd!
                        Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
                          Ben je niet bang met de aspertaam met zoveel coke zero? Ik vind een coke zero ook egt lekker op zen tijd!
                          Het is nu nog geen probleem ,want het zijn 0 kcals en pas als we gaan stagneren gaan kijken of dat er eventueel uit moet. (laatste 2 weken ouzo,maar leiver niet)

Maar nu is het echt het enige dat me nog een "cheat" gevoel geeft

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
                            Ben je niet bang met de aspertaam met zoveel coke zero? Ik vind een coke zero ook egt lekker op zen tijd!
                            Denk dat tegenwoordig alleen al ademen al ongezond genoeg is !

Verder met aspertaam denk ik dat je pas na jaren 'misbruik' je je zorgen moet maken .

Coke zero is echt de shit

Comment

• Hoe lang train je eigenlijk al?
                              En was het voorheen als natural (zoals je op de foto op de eerste pagina erbij staat)?

En ik zal er overheen gelezen hebben, maar welke klasse ga je doen? Dan ga ik eens wat foto's van die klasse opzoeken.

Nogmaals succes met je prep, ik blijf volgen en ik weet zeker dat je er straks geweldig bij gaat staan!

Comment

• 1 ding vraag ik me ook af; bekijk je wel is hoe je concurrentie er bij staat? bijvoorbeeld de top 3 van de enercup van vorig jaar?
                                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X