Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• En dat was weer een ban.. Gefeliciteerd knul!
    Last edited by Iguana; 11-09-2014, 20:27.

Comment

• Originally posted by Kaas1 View Post
      Mooie log man! Leuk die filmpjes ook.

Succes de laatste weken!
      Bedankt maat!

Originally posted by Iguana View Post
      Zie meteen al een aantal squats voorbij komen die niet eens in de buurt van parrallel komen, zonder jury is pl geen pl.
      Ziyed was het enige jury lid,maar het was ook geen officiële meet.
      Het was een gezellig "meet" set up waarbij men eens kan proeven aan het PL en niet meteen in een officiele setting.

Het was een zeer geslaagde dag met een goede opkomst en nu al een x aantal gasten die wel voor een bond willen uitkomen omdat ze nu het vertrouwen hebben.

Verder heb je uiteraard gelijk en werd er te makkelijk beurten goedgekeurd die afgekeurd hadden moeten worden.

Originally posted by gripmaster View Post
      Maarten wat ik me eigen afvraag is het volgende.
      Merendeel van de literatuur geeft aan dat nachtrust heel belangrijk is in onze sport.

Ik zie je vaak rond 0:30 uur snachts nog wakker zijn , waarbij je 5 uur morgens weer opstaat voor je cardio. Maakt dit in je preps uit en zou je dit liever anders zien.

Waarschijnlijk ben je hiertoe genoodzaakt, maar ik was daar wel eens benieuwd naar.
      Genoodzaakt i.v.m. werk is de belangrijkste reden.
      Zoals ronnie zie "ain't nothing to it ,but to do it

Originally posted by frankey View Post
      Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet hoe die bikkel dit volhoudt .....
      Cafeine pillen & redbull suikervrij :headbang:

Originally posted by quibus View Post
      Elke seconde dat je niks te doen hebt slapen.
      Dat probeer ik inderdaad te doen.
      Als ik ook maar even kan liggen dan doe ik dat alleen gebeurd dat vrij weinig ,omdat ik iemand ben die altijd bezig is.

Originally posted by Ruhl View Post
      Hij houdt het vol omdat hij de 'Desire' heeft.

Vind ik mooi
      Wie is Desiree die je zo mooi vind?

xje

Vanmorgen uiteraard weer een uur cardio gedaan.
      Training was borst / biceps en dat ging zo uiteraad energieloos dat ik maar 20 repers ben gaan doen met licht gewicht en meer kabel / machine oefeningen.

Daarna weer 60 min cardio en dat was eigenlijk het lekkerste van de hele training.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by RobinVM View Post
        sup gay
        euh ok,....wat wil je nou precies?

Comment

• Nou, laat die perm ban voor Robin en maar weer in komen..... :')

Comment

• Heeel veel respect voor je kerel! Bent echt hard bezig en de filmpjes zijn top!
            Hoelang duurt het nog voor je wedstrijd?

Comment

• Originally posted by Baazel View Post
              Heeel veel respect voor je kerel! Bent echt hard bezig en de filmpjes zijn top!
              Nog 4 week staat in zijn "handtekening".

Maar bikkel zet hem op deze komende 4 week, zag de foto ook al voorbij komen op insta. Je gewicht blijft echt lekker onder die 90KG
              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Post van Robin vm aangepast plus ban.
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by emielos View Post
                  Nog 4 week staat in zijn "handtekening".

Maar bikkel zet hem op deze komende 4 week, zag de foto ook al voorbij komen op insta. Je gewicht blijft echt lekker onder die 90KG
                  Had ik gezien ja, wist niet of hij dit elke week bleef aanpassen dus dacht vraag het maar

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                    Bedankt maat!

Ziyed was het enige jury lid,maar het was ook geen officiële meet.
                    Het was een gezellig "meet" set up waarbij men eens kan proeven aan het PL en niet meteen in een officiele setting.

Het was een zeer geslaagde dag met een goede opkomst en nu al een x aantal gasten die wel voor een bond willen uitkomen omdat ze nu het vertrouwen hebben.

Verder heb je uiteraard gelijk en werd er te makkelijk beurten goedgekeurd die afgekeurd hadden moeten worden.

Genoodzaakt i.v.m. werk is de belangrijkste reden.
                    Zoals ronnie zie "ain't nothing to it ,but to do it

Cafeine pillen & redbull suikervrij :headbang:

Dat probeer ik inderdaad te doen.
                    Als ik ook maar even kan liggen dan doe ik dat alleen gebeurd dat vrij weinig ,omdat ik iemand ben die altijd bezig is.

Wie is Desiree die je zo mooi vind?

xje

Vanmorgen uiteraard weer een uur cardio gedaan.
                    Training was borst / biceps en dat ging zo uiteraad energieloos dat ik maar 20 repers ben gaan doen met licht gewicht en meer kabel / machine oefeningen.

Daarna weer 60 min cardio en dat was eigenlijk het lekkerste van de hele training.
                    Ah, Ziyed was aan het netwerken voor de powerlift sport, dan is het alleen maar goed hehe
                    Dacht dat het een wilde bond was, beetje a la powerlifting holland(al zijn ze daar qua regels wel strict)
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by akito View Post
                      Nou, laat die perm ban voor Robin en maar weer in komen..... :')
                      het echt 4x gerefreshed omdat ik dacht dat ik op een homo site beland was,..... alweer

Originally posted by Baazel View Post
                      Heeel veel respect voor je kerel! Bent echt hard bezig en de filmpjes zijn top!
                      Bedankt kerel ,..inderdaad 4 weekjes nog en elke zondag pas ik die trouw aan.

Originally posted by emielos View Post
                      Bedankt maat,..die foto staat hier ook ergens maar meestal zijn we dan alweer 3 pagina's verder
                      post #2237

Originally posted by Iguana View Post
                      Post van Robin vm aangepast plus ban.
                      Bedankt voor de snelle reactie iggy!

Comment

• Dank je wel voor je toelichting Maarten!
                        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
                          Dank je wel voor je toelichting Maarten!
                          Geen probleem maat!

Net terug van een schouder training samen met Jerry en ik merk dat ik nu echt mensen om me heen nodig heb die me pushen ,aangezien energie en fut er echt aan het uitgaan is.

Training ging lekker en ik merk dus dat als ik gepushed word er nog wel genoeg in de tank zit,maar het wel steeds aangewakkerd moet worden.
                          Op dit moment doe ik liever cardio dan trainen,....damn dat klinkt slecht

Vanmorgen vroeg weer 60min cardio gedaan en met Lisanne mee geweest voor haar training.
                          's-avonds dus naar fitness boulevard voor de training.

Seated DB press
                          DB side raises
                          Cable rear flyes
                          BB upright rows
                          smith machine shrugs.

Morgen vroeg weer cardio en daarna weer naar Jerry voor een meting en quad / hamstring training / cardio / poseren.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post

Net terug van een schouder training samen met Jerry en ik merk dat ik nu echt mensen om me heen nodig heb die me pushen ,aangezien energie en fut er echt aan het uitgaan is.

Training ging lekker en ik merk dus dat als ik gepushed word er nog wel genoeg in de tank zit,maar het wel steeds aangewakkerd moet worden.
                            Op dit moment doe ik liever cardio dan trainen,....damn dat klinkt slecht
                            Ben je al begonnen met je vagina te scheren?

Hahaha, kusje.

OT: je gaat top kerel. 2 gorilla's daar op die foto. Ik zal je volgende week wel helpen pushen hoor . Het einde is in zicht, nog even doorbijten.
                            "Straight outta gym"

Comment

• hahaha,daar lijkt het inderdaad wel een beetje op

Waarom kan je nooit een normale bakkus trekken bij shrugs?

Comment

• High reps, light weight shrugs?
                                Of deed je een dropset?

Of was dat om een andere reden?
                                Last edited by rain; 12-09-2014, 22:45.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse