Voorjaar 2014 Foto/workout log Shred

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In de foto's die je eerder had geplaatst in je andere log had je meer spiermassa, of niet?
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Nee, dat is nou het verschil tussen na het opstaan en niet aangespannen een foto of flexen na het trainen.
      Zal maandag foto's posten na het trainen.
      Deze foto's doen me onrecht haha.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Gisteren redelijk getrained, het was heel erg druk dus weinig volgens schema kunnen doen.

Hierbij nieuwe pics.

Donderdag weer trainen.
        Ben er klaar voor.
        Go heavy or go home!

Comment

Dat ziet er weer wat anders uit.

Ik schrok toch wel van je (hoge) vetpercentage op de andere foto's eerlijk gezegd.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ziet er ook een beetje uit als overtollig vet. Van vroeger? Maar als nog goede massa!
            Hard work Pays off!

Comment

Zit een beetje te denken over de cutkuur voor komend voorjaar.
              Dacht aan:
              10 weken test-e 250 mg ew
              10 weken bold 200 mg ew
              10 weken mast 200 mg ew
              6 weken winstrol 40 mg ew
              Clen 2 weken opbouwen tot 100 mcg en dan 2 wk rust
              en misschien nog t3 ernaast.

Lekker? Of te veel?
              Heb vorige keer 500 mg test gehad, maar denk dat 250 met bovenstaande wel genoeg is of niet?

Gewicht trouwens weer iets afgenomen(300 gr) heb me niet helemaal aan mijn schema gehouden. Mijn opa is vorige week zondag overleden, ben daar ook druk mee geweest.
              Vandaag refeed gehad morgen no carb dag. Maandag weer trainen.
              Go heavy or go home!

Comment

Waarom die winny? Wat gaat dat je nou bieden man, behalve dat het je cholesterol fuckt.

Vind je het niet erg om EOD te prikken?
                Week 1-8 100mg Test-P EOD
                Weel 1-8 Tren-Ace EOD

Anders zou ik alsnog winny eruit flikkeren en er tren in gooien.

Maar is maar net wat je lekker vind he, ik zou het gewoon proberen met zo min mogelijk spullen te doen.

Test/Tren/T3 lijkt me genoeg..

Inb4 jank reacties, is gewoon wat ik denk en misschien heeft hij er wat aan.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                  Waarom die winny? Wat gaat dat je nou bieden man, behalve dat het je cholesterol fuckt.

Vind je het niet erg om EOD te prikken?
                  Week 1-8 100mg Test-P EOD
                  Weel 1-8 Tren-Ace EOD

Anders zou ik alsnog winny eruit flikkeren en er tren in gooien.

Maar is maar net wat je lekker vind he, ik zou het gewoon proberen met zo min mogelijk spullen te doen.

Test/Tren/T3 lijkt me genoeg..

Inb4 jank reacties, is gewoon wat ik denk en misschien heeft hij er wat aan.
                  Keuze voor Winny ivm hardheid en kracht.
                  Is niet mijn voorkeur om EOD te prikken, wat is het voordeel ten opzichte van enanthaat esters behalve vocht?
                  Go heavy or go home!

Comment

Vocht ook maar dat ligt grotendeels aan je voeding niet aan de esther.

Tren-Ace schijnt jummie te zijn, maar je kan ook test-e erbij zetten (prop brand nogal naar mijn weten).

Of gewoon tren-e,

Week 1-12: Test-E
                    Week 1-10: Tren-E
                    HCG 2x500IU EW t/m week 13
                    Week 15 begin je pct, moet je effe kijken want hoe dat met tren zat weet ik niet.

T3/Clen moet je zelf weten. Weet ik niets over.

Winny zou ik het niet waard vinden (schade vs wat je krijgt). Mast is opzich wel handig om oest te remmen maar bij een hoger VP niet heel bijzonder.

Comment

Dat Perfect Burn van body en fit kunnen ze beter Perfect scam noemen, merk er niks van geen caffeinejitters, vreemd gevoel, niks. Mis de dexaprine....

Sinds gisteren heb ik wat geschoven in de training.
                      Doe nu een aantal oefeningen minder en half uurtje cardio 2 keer per week.

Gisteren:

Bench press, 10x90, 9x90, 8x90

chest press wide 10x70, 10x70, 10x70

Optrekken 10xbw, 10xbw, 9xbw

Dumbell row 12x60, 12x60, 12x60

Seated military press 8x50, 8x50

Barbell upright row 10x50, 10x50

Staand kuiten, 15x160, 15x160, 15x160, 15x160

Squat 10x60, 8x140, 8x140, 8x140

Barbell curl 10x40, 10x40, 10x40, 10x40

Barbell triceps extention 10x40, 10x40, 10x40, 10x40

Toen kwartiertje crosstrainer en kwartiertje gefietst.

Het vervolg ben ik ook wel redelijk uit:

Februari wordt nog naturel cutten, vanaf maart twee weken clen, twee weken rust, twee weken clen en dan is het half april. Dan waarschijnlijk op een lekker percentage om het volgende in te starten:

- Week 1 tot en met 10 Test 250 mg EW
                      - Week 1 tot en met 10 Tren 400 mg EW
                      - Week 1 tot en met 10 Mast 200 mg EW
                      - T3 loopt tijdens deze kuur mee in de weken 1 - 8 opbouwend tot 100 mcg, na week 8 wordt de dosis afgebouwd om in week 10 of 11 helemaal klaar te zijn. Is afbouw in twee weken langzaam genoeg voor de schildklier?
                      - HCG 2 keer per week, gedurende hele kuur of alleen week 9, 10 en 11?

Verder nakuur 4 weken met arimidex op 0,5 mg, zou nolva op 20 mg per dag nog aan te raden zijn?

Grts
                      Go heavy or go home!

Comment

Kan wel potje dexaprine opsturen als je me ff de verzendkosten vergoed ofzo? Ben arme student snapje, potje staat hier maar wat. Pm anders ff zal ik morgen ernaar kijken voor je

Comment

Al die nieuwe shit die nog wel mag doet niks man... Gelukkig ook nog een zo goed als volle verpakking dexaprine hier staan van iemand die het niet kon verdragen. Ik ga er gelukkig lekker op dus mocht m zo hebben

Maar m'n zwager heeft ook die perfect brun gekocht die zei ook al dat t prut was..
                          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Haha zwarte handel in dexaprine, ik hou het hier ff bij.
                            Eerst het andere spul ff bestellen, weet tenminste zeker dat dat werkt.
                            Iemand nog commentaar op de voorgestelde kuur en antwoord op mijn vragen?
                            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                              - Week 1 tot en met 10 Test 250 mg EW
                              - Week 1 tot en met 10 Tren 400 mg EW
                              - Week 1 tot en met 10 Mast 200 mg EW
                              - T3 loopt tijdens deze kuur mee in de weken 1 - 8 opbouwend tot 100 mcg, na week 8 wordt de dosis afgebouwd om in week 10 of 11 helemaal klaar te zijn. Is afbouw in twee weken langzaam genoeg voor de schildklier?
                              - HCG 2 keer per week, gedurende hele kuur of alleen week 9, 10 en 11?

Verder nakuur 4 weken met arimidex op 0,5 mg, zou nolva op 20 mg per dag nog aan te raden zijn?
                              HCG hele kuur mee laten lopen, voorkomen is beter dan genezen, ze kunnen beter niet krimpen, dan hoeven ze ook niet weer te groeien, je wilt ze op formaat houden, dat is het beste.

En test kan je volgens mij beter 12 weken zetten, verder leuke kuur man, succes ermee, test/tren/mast schijnt heerlijk te zijn ook. hihi

Comment

Probleem is een beetje dat 10 weken test 1 vial betekent. 12 weken is weer kutten met een nieuwe vial die ik daarna zeker een half jaar niet gebruik. Vandaag tien weken
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X