In de foto's die je eerder had geplaatst in je andere log had je meer spiermassa, of niet?
Voorjaar 2014 Foto/workout log Shred
Collapse
X
-
Zit een beetje te denken over de cutkuur voor komend voorjaar.
Dacht aan:
10 weken test-e 250 mg ew
10 weken bold 200 mg ew
10 weken mast 200 mg ew
6 weken winstrol 40 mg ew
Clen 2 weken opbouwen tot 100 mcg en dan 2 wk rust
en misschien nog t3 ernaast.
Lekker? Of te veel?
Heb vorige keer 500 mg test gehad, maar denk dat 250 met bovenstaande wel genoeg is of niet?
Gewicht trouwens weer iets afgenomen(300 gr) heb me niet helemaal aan mijn schema gehouden. Mijn opa is vorige week zondag overleden, ben daar ook druk mee geweest.
Vandaag refeed gehad morgen no carb dag. Maandag weer trainen.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Waarom die winny? Wat gaat dat je nou bieden man, behalve dat het je cholesterol fuckt.
Vind je het niet erg om EOD te prikken?
Week 1-8 100mg Test-P EOD
Weel 1-8 Tren-Ace EOD
Anders zou ik alsnog winny eruit flikkeren en er tren in gooien.
Maar is maar net wat je lekker vind he, ik zou het gewoon proberen met zo min mogelijk spullen te doen.
Test/Tren/T3 lijkt me genoeg..
Inb4 jank reacties, is gewoon wat ik denk en misschien heeft hij er wat aan.
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostWaarom die winny? Wat gaat dat je nou bieden man, behalve dat het je cholesterol fuckt.
Vind je het niet erg om EOD te prikken?
Week 1-8 100mg Test-P EOD
Weel 1-8 Tren-Ace EOD
Anders zou ik alsnog winny eruit flikkeren en er tren in gooien.
Maar is maar net wat je lekker vind he, ik zou het gewoon proberen met zo min mogelijk spullen te doen.
Test/Tren/T3 lijkt me genoeg..
Inb4 jank reacties, is gewoon wat ik denk en misschien heeft hij er wat aan.
Is niet mijn voorkeur om EOD te prikken, wat is het voordeel ten opzichte van enanthaat esters behalve vocht?Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Vocht ook maar dat ligt grotendeels aan je voeding niet aan de esther.
Tren-Ace schijnt jummie te zijn, maar je kan ook test-e erbij zetten (prop brand nogal naar mijn weten).
Of gewoon tren-e,
Week 1-12: Test-E
Week 1-10: Tren-E
HCG 2x500IU EW t/m week 13
Week 15 begin je pct, moet je effe kijken want hoe dat met tren zat weet ik niet.
T3/Clen moet je zelf weten. Weet ik niets over.
Winny zou ik het niet waard vinden (schade vs wat je krijgt). Mast is opzich wel handig om oest te remmen maar bij een hoger VP niet heel bijzonder.
Comment
-
Dat Perfect Burn van body en fit kunnen ze beter Perfect scam noemen, merk er niks van geen caffeinejitters, vreemd gevoel, niks. Mis de dexaprine....
Sinds gisteren heb ik wat geschoven in de training.
Doe nu een aantal oefeningen minder en half uurtje cardio 2 keer per week.
Gisteren:
Bench press, 10x90, 9x90, 8x90
chest press wide 10x70, 10x70, 10x70
Optrekken 10xbw, 10xbw, 9xbw
Dumbell row 12x60, 12x60, 12x60
Seated military press 8x50, 8x50
Barbell upright row 10x50, 10x50
Staand kuiten, 15x160, 15x160, 15x160, 15x160
Squat 10x60, 8x140, 8x140, 8x140
Barbell curl 10x40, 10x40, 10x40, 10x40
Barbell triceps extention 10x40, 10x40, 10x40, 10x40
Toen kwartiertje crosstrainer en kwartiertje gefietst.
Het vervolg ben ik ook wel redelijk uit:
Februari wordt nog naturel cutten, vanaf maart twee weken clen, twee weken rust, twee weken clen en dan is het half april. Dan waarschijnlijk op een lekker percentage om het volgende in te starten:
- Week 1 tot en met 10 Test 250 mg EW
- Week 1 tot en met 10 Tren 400 mg EW
- Week 1 tot en met 10 Mast 200 mg EW
- T3 loopt tijdens deze kuur mee in de weken 1 - 8 opbouwend tot 100 mcg, na week 8 wordt de dosis afgebouwd om in week 10 of 11 helemaal klaar te zijn. Is afbouw in twee weken langzaam genoeg voor de schildklier?
- HCG 2 keer per week, gedurende hele kuur of alleen week 9, 10 en 11?
Verder nakuur 4 weken met arimidex op 0,5 mg, zou nolva op 20 mg per dag nog aan te raden zijn?
GrtsBest: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Al die nieuwe shit die nog wel mag doet niks man... Gelukkig ook nog een zo goed als volle verpakking dexaprine hier staan van iemand die het niet kon verdragen. Ik ga er gelukkig lekker op dus mocht m zo hebben
Maar m'n zwager heeft ook die perfect brun gekocht die zei ook al dat t prut was.."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View Post- Week 1 tot en met 10 Test 250 mg EW
- Week 1 tot en met 10 Tren 400 mg EW
- Week 1 tot en met 10 Mast 200 mg EW
- T3 loopt tijdens deze kuur mee in de weken 1 - 8 opbouwend tot 100 mcg, na week 8 wordt de dosis afgebouwd om in week 10 of 11 helemaal klaar te zijn. Is afbouw in twee weken langzaam genoeg voor de schildklier?
- HCG 2 keer per week, gedurende hele kuur of alleen week 9, 10 en 11?
Verder nakuur 4 weken met arimidex op 0,5 mg, zou nolva op 20 mg per dag nog aan te raden zijn?
En test kan je volgens mij beter 12 weken zetten, verder leuke kuur man, succes ermee, test/tren/mast schijnt heerlijk te zijn ook. hihi
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment