Ja lijkt me verstandiger het volume wat op te bouwen als ik zwaarder ga, 'k hoef er niet nog een keer 3 maanden uit te liggen eigenlijk
Skillful058 ~The struggle today is the strength tomorrow~
Collapse
X
-
Ja ik heb moeite met de rustdagen inplannen dus moet ff kijken
BB Bench Press
10x20
10x30
10x40
10x50
10x55
6x60
BB Incline Bench Press
10x40
10x45
8x45
10x40
10x40
Cable Fly
3x10x7,5
Bicep Curls
10x25
10x27,5
10x25
En nog wat close grip setjes er tussen door. 't Gaat lekker ! Nu wachten tot de spierpijn voorbij is en op naar rug!the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
-
Duss.. Rugtraining gehad. Toen ik de lat machine gebruikte kwamen er twee al wat oudere mannen aan die vroegen of ze tussendoor mochten. Zodoende aan de praat geraakt en 't blijkt dat ze ook aan wedstrijden hebben meegedaan. Dat kan er altijd bij dus ik vroeg om advies en heb ook heel veel goeie tips gekregen!
Lat Machine Bicep Pulldown (? whatever)
10x25
10x40
10x40
9x75 ** Nieuwe PR! Ook nog met goeie vorm.
8x70
8x65
8x60
Nu voelde alles al kapot aan
Seated Cable Row
4x10x35
Daarna nog even wat Wide Lat Pulls gedaan aangezien het handvat van de t-bar row in gebruik was.
T-bar Row
10x50
10x60
10x50
Toen maar naar triceps gegaan want ik kon er echt geen enkele rep meer uit krijgen. Zelfs 20kg schijven oppakken koste me al veel moeite en kracht. Raar.. In ieder geval een teken dat er niet veel meer uit de training te halen valt en ben dus maar mijn cooling down gaan doen.the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
-
Shoulder Press
10x12
10x14
10x18
10x22
4x24
10x20
Military Press
10x40
10x45
5x50 *
Kut, ik moest eerder beginnen met werken.. Nog even wat 21en met bicep curls, cooling down en strekken en op naar werk. Niet echt een hele uitgebreide training dus . Maar wel een PR op de MP!the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
-
Rug!
Lat Machine
10x30
10x40
10x50
10x60
10x70
Ik kon makkelijk nog 10x80 alleen me biceps hadden een heel raar koud gevoel terwijl ik wel een normale warming up heb gedaan. Zwaarder voelde niet fijn dus bewaar ik de 80kg voor de volgende keer
Seated Cable Row
10x35
10x40
10x45
10x50
V-bar Pulldown
10x50
10x60
T-bar Row
10x60
10x65
Omdat ik al te laat binnen kwam nog even snel triceps er achter aan en snel omkleden. Beste spierpijn vandaag!the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
-
Klopt man . Over een maandje rijbewijs dan ga ik weer aan de bak met deadlifts en squats enzo #pussysquad
Vandaag ging lekker ongeacht mijn vier uurtjes slaap .. Moest werken tot 02:00 en volgende dag om 10:30 weer. Beetje balen dat mijn chest day getimed was met de chest day van zowat heel de rest van Leeuwarden maar heb me er door heen geslagen
Bench Press
10x30
10x40
10x55
6x60*
9x55
10x50
Incline Bench Press
10x45
10x50
10x45
10x40
Nog biceps gedaan, 't was te druk voor de Cable Fly's al had ik die wel graag willen doen. Kracht gaat goed! Seems like i'm coming back ..the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
-
Tijdje niet op het forum geweest, eigenlijk niet echt met een goeie reden . Trainen gaat vrij goed, met rug ben ik zelfs sterker dan eerst en benchpress gaat ook de goede kant op.
Ik train vrij onregelmatig nu maar probeer toch wel de 3 keer/4 keer per week aan te houden. Zodra ik eigen vervoer heb kan ik mijn eigen tijden bepalen, maar voor nu moet ik met een vriend mee rijden naar werk.
Nu had ik een vraag. Met mijn werk kan ik gewoon niet om de twee uur eten en vaak komt het zo uit dat ik om half drie 's nachts nog vijf droge broodjes weg zit te happen wat niet echt relaxt is en deze wil ik dus ook uit me schema.
Hebben jullie ideeën wat ik als vervanger kan gebruiken van rond de 600-800kcal? Ik heb al een havermout shake (15 el havermout, 300ml melk, 1 scoop eiwitpoeder) in mijn schema zitten. Als jullie ook ideeën hebben voor een vervanger van mijn muesli zou dat helemaal fijn zijn, aangezien ik het vaak met yoghurt eet en lactose is niet echt lief voor me huid of zothe trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
-
Pff.. Ben benieuwd of jullie mij al niet vergeten zijn
Er is een lange tijd over heen gegaan. Veel gebeurd, veel behaald zoals mijn rijbewijs en een auto. Op fitnessgebied daarentegen is het wat stil komen liggen... Als mijn fysiek niet achteruit is gegaan wat ik bijna wel zeker weet.
Ik heb het tegen iedereen gezegd en wil het ook echt doen: zodra ik mijn eigen vervoersmiddel heb pak ik mijn oude schema weer op aangezien ik anders geen of onregelmatig vervoer heb. Wat ik ook heb gedaan. Naja geprobeerd... Het is fout gegaan met de APK afmelding van mijn auto dus die moet weer terug. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik weer ga loggen zodra ik mijn bak terug op het erf heb gereden.
Verder gaat het goed. Ik eet als een varken maar met onregelmatig trainen (lees: 1-2 keer per week en soms gewoon niet) resulteert het niet in de spiermassa die ik had kunnen pakken met het trainen. Dit komt allemaal weer goed komende periode en dus gaan jullie ook weer meer van mij horen!the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment