Originally posted by Neto61
View Post
Nocerino goes Google
Collapse
X
-
Originally posted by pescatore View PostDacht dat Neto en jij homies waren Noc?
Originally posted by optiflex View PostWhy niet stricter cutten? IIFYM fuckt mijn cut altijd op omdat ik crave naar meer cheat"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Zo weer een weekje verder. Begin steeds minder gefocust te raken (werk/sociaal/trainen). Ben gewoon een beetje op. Tijd om kcals op te hogen naar 2100 en andere macros.
180 gr eiwit (720 kcal)
165 gr kh (de rest )
80 gr vet ( 720 kcal)
Ff dit een weekje of twee blazen. Dan twee weken weer flink droppen, dan waarschijnlijk spanje en daarna weer flink builden deze winter."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Oja cut tot dusver, had bij mijn meting een vetpercentage van 25+ (medische keuring gedoe). Probleem is dat je het niet ziet, zit laat maar zeggen goed verdeeld. Zit nu op een denk ik 18%. Mijn bovenste blokje is er, middel kleiner, veel aders krijg ze ook weer op mn hoofd. Maar middel is nog altijd niet echt klein tov lats en ook abs mogen stuk droger. Aim op een 12-15%."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
gewone cut hou ik niet vol? man ik heb gecut voor vaderland afgelopen maand . 1800 kcal elke dag bijna, met sommige dagen een vreetkickje."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Nee was ff aan t flirten ermee . Toch een aantal dingen veranderd.
Nog de laatste twee weekjes cutten vind ik het wel mooi geweest. Ben al op mijn eigen push pull legs gegaan vind het helemaal mooi.
Was vandaag ff trainen in mvos zn gym. Zag er leuk uit ."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Train sinds een tijdje met pl mee nu. Bevalt me redelijk goed. Gisteren voor het eerst gesquat weer ging wel lekker. Gisteren eigenlijk hele training alleen squat gedaan.
Max was 1*120 had niet gedacht te kunnen pakken maar met al dat geschreeuw om je heen gaat het makkelijker . Maatje had zn lightday 210 lol..... binnenkort heeft tie wedstrijd ga denk ik wel kijken.
Deze week nog een dag benchen en een dag deadlift heb ik een idee waar ik sta met kracht nu. Daarna schema daarop baseren. Cut is dus over, vind mooi geweest 3 blokjes ipv 6 sixpack ."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Deze week weer kcal uppen want ga muay thai erbij doen. 3* krachttraining. Boksen gedaan vond dat echt leuk, maar was te veel reizen. Nu eentje dichtbij dus.
Training blijven nog steeds squat bp deadlift ohp assist. Dreambulk 3-4k en als ik het helemaal vind volgende maand roidbrah."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Zo weer ff een update.
Zoals eerder gezegd prs gecheckt en daarop besloten SL te doen. Gaat goeie kant op. Blijf dit doen tot ik me plateus weer hit. Back to basic.
Voeding let ik nog steeds totaal niet op, beweeg ook steeds genoeg (rennen, fietsen). Muay thai nog niet veel tijd voor gehad, maar hoop zo snel mogelijk te beginnen. Denk ook dat het een beetje angst is eerlijk gezegd. Boksen met maatje was nog leuk, beetje zweten beetje klapjes krijgen. Wil nu serieus iets doen. Ben er nog niet klaar voor hahaha.
doelen voor nu zijn dreambulk voortzetten, kracht op oud niveau brengen en dan kijken waar ik voor ga. Zal denk ik ook weer wat gaan loggen en filmpjes posten, denk dat ik vooral op techniek flink wat te verbeteren heb."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
6 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment