Nocerino goes Google
Collapse
X
-
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Ja dusdat, wil volgende maand ook beginnen met boksen of kickboksen. Moet ff kijken wat me meer ligt maar dan sws weer ander schema . Ik weet waar ik mee bezig ben, paar keer met mvos trainen (ervaring opgedaan) + mn googlelogen back-up, nigga we got this. Vandaag niet trainen, morgen ben ik weer beetje goed hersteld. Fijne dag iedereen."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by rain View Post[ATTACH=CONFIG]19626[/ATTACH]
Ik begin steeds meer te denken dat jij het al die tijd bij het rechte eind hebt gehad met IIFYM.
Eiwit: 47gram
KH: 31 gram
vet: 1 gram
313 kcals
Bovendien stukken goedkoper dan beide.
Een huistgemaakte burger zal ook wel beter scoren qua macro's, prijs en kwaliteit.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by rain View Post[ATTACH=CONFIG]19626[/ATTACH]
Ik begin steeds meer te denken dat jij het al die tijd bij het rechte eind hebt gehad met IIFYM.
Originally posted by optiflex View Post"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Toch maar begonnen aan de phat he, wat doe je dan; dan begin je aan chest arms swsssss
DB press (60%)
6x3x18
Incline db press
12x24
8x24
6x22
Chest press machine
12x50
8x45
7x40
Chest flys machine
15x35
16x30
EZ curls
12x20
8x25
10x20
Concentrate curls
11x10
20x6
High cable curls
20x15
15x15
Standing tricep extension
9x20
6x20
12x10
Pushdowns met V-stangetje
9x27,5
13x20
Cable kickbacks
20x2,5
12x5
Was voor eerste training wel lekker, merk meteen dat ik niet gewend ben om in hoge reps te trainen (ga normaal eigenlijk nooit boven de 5-8 reps). Schrijf gewoon al mn gewichten op, ben benieuwd of ik iets leuks zie. EZ curls en standing is zonder bar – weet niet hoe zwaar dat ding is. Armen zijn goed swole.
Nu eten:
Twee bammetjes – eentje met hagelslag een met chocopasta
Banaan
10 knakworsten met 4 bammetjes (credits naar akito)
Zo rijst met kip en dan later weer 10 knakworsten met 4 bammetjes.
Have a nice day all."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment