Loop je niet 24/7 met hongergevoel rond dan? Weinig voeding namelijk
Nocerino goes Google
Collapse
X
-
Originally posted by Nocerino View PostCut op dit moment op 1500-1800 vaste schema. Voel me beetje zwakjes op dit moment, trainingen wel pr's, boksen gedropt teveel van het goeie.
10 knakworsten
Blikje tonijn in olie
50 gr pinda
Blik red bull suiker
Cottage cheese
Brood
Nog ff maandje zo moet wel rap gaan.
Water ipv olie en sugar free ipv normaal en je kan een extra knakworstje eten of een beetje saus
Comment
-
Originally posted by NickP View PostLoop je niet 24/7 met hongergevoel rond dan? Weinig voeding namelijk
Originally posted by optiflex View Post
Water ipv olie en sugar free ipv normaal en je kan een extra knakworstje eten of een beetje saus
Originally posted by quibus View PostNiet zo gek dat je je zwakjes voelt lijkt me..Kijk je überhaupt naar micros of alleen maar macro's?
Zou iig eens wat groente gaan eten"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Holy shit, vandaag eerste refeed gehad. Patat, kroket en mn hagelslag al gehad. Uiteraard wel afgewogen .
Zo rug schouders in een andere gym en dan paar biertjes halen en brood met kipfilet. Zal later ff foto uploaden, armen zijn best groot geworden."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Try brah. Fatloss gaat stuk slomer als ik dacht, toch een hoger vet dat gedacht. Gister refeeddag gehad:
Dr oetker tonno pizza (aanrader, 20gr vet, 114 kh, 40 eiwit; rond de 800kcal)
200 gr kip
300 gr rijst
500ml cola
Twee shakies
25 gram doritos ()
Red bull
Vandaag weer tot vrijdag op low carb.
Trainingen gaan gewoon goed. Boksen gedropt mis het niet, zat toch nergens aan vast. Nog ff maandje cutten dan naar spanje."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Ff updatetje. Powertrainingen vielen zwaar. Vandaag wel prtjes gezet.
Squat 1*110 () en deadlift 160
Beentjes gaan in ieder geval in kracht omhoog. Over een week gezien is fatloss mwaaa mwaa. Gaat sloom, maar steady ."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Geen datum, eind juli begin augustus.
Trainingen gaan soms lekker, soms vallen ze tegen. Vooral met dit weet en hypertrofiedagen is het kut....
wat betreft shredden, beetje vaagjes allemaal. Armen worden aardig aderig () maar vetjes op buik blijven nog. Ook al aders gespot op buik. Denk dat ik meer massa ben kwijtgeraakt als gedacht. Nog maar ff verder dus ."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Nu drie dagen achterelkaar een terugval gehad, flink eten boven wat ik normaal at. Rijst met kip en brood met pindakaas en hagelslag gingen er achterelkaar in. Om het af te leren net weer ff nocciestyletje pizza gegeten.
Vanaf morgen weer back on the grind.... kwa afvallen gaat het echt sloom. Weet ook niet of ik er goed aan heb gedaan na een lange tijd niks te hebben gedaan, meteen te gaan shredden. Kracht wil omhoog gaan, vetjes gaan er sloom af. Blijf dit gewoon doorpushen tot ik ben waar ik moet zijn. Massa kan ik niks over zeggen."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostNu drie dagen achterelkaar een terugval gehad, flink eten boven wat ik normaal at. Rijst met kip en brood met pindakaas en hagelslag gingen er achterelkaar in. Om het af te leren net weer ff nocciestyletje pizza gegeten.
Vanaf morgen weer back on the grind.... kwa afvallen gaat het echt sloom. Weet ook niet of ik er goed aan heb gedaan na een lange tijd niks te hebben gedaan, meteen te gaan shredden. Kracht wil omhoog gaan, vetjes gaan er sloom af. Blijf dit gewoon doorpushen tot ik ben waar ik moet zijn. Massa kan ik niks over zeggen.
no gainzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -