Goed fysiek hoor!
Frankey's road to the Enercup 2015 -90 klasse
Collapse
X
-
Damn frank ziet er goed uit! Als ik deze logs zo volg ( van jou en Q) Kan ik echt niet wachten tot ik mag volgend jaar. Echt super vet om bij jezelf die dagelijkse verschillen te zien.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
BBers sporen niet om dit paar x per jaar te gaan doen!!! ga helemaal naar de klottuuuuh! Vandaag ook bakje fruit AH gegeten en stokje gezond moet toch kunnen werken... Gisteren zware wegtrekker is dat maatje mij kon aflossen maar 2 uur in me nest gelegen en vervolgens weer na 2 uur erin van 19:30 tot 8:30 geslapen pffff
Een dag niet getraind...
Comment
-
Zo na switch van hcl efhedrine naar t6 ging het niet helemaal lekker in die t6 zit mdaa pre-worktout shit in en daar kan ik dus totaal niet tegen... dat vertelde maatje 2 dagen later hahah voelde me toch slecht en ik maar denken dat het door het weinig voedsel kwam.... Ik dacht die dagen echt als dit komende weken zo gaan worden heb ik echt een probleem hahah.. Gelijk gestopt met t6 en 1,5 dag later voel ik me weer super (tuurlijk blijft het zwaar maar in verhouding weer 100%) Gisteren met nieuwe voeding schema begonnen 4 maanden baby pap en veel kabeljauwfilet enz enz ik al geen vis eter zag hier al maanden tegen op, maar het is gewoon lekker met wat kruiden erbij! Weeg nog steeds rond de 95 kilo en worden langzaam droger en 40 min cardio elke dag erijEen dag niet getraind...
Comment
-
Haha succes met de vismaaltijden de laatste weken!
Kruiden zijn dus tot dusver geen probleem ivm met zout of zijn het kruiden zonder zout?Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
-
van dinsdag...
Blijft op foto wat minder eruit zien vind ik persoonlijk maar vanochtend zag ik echt wel veel verschil droger ben geworden. Gisteren kwam ik er achter ene dag wel rijs bij mijn eten moet andere dag niet haha... Had niet echt veel honger dus hele maaltijd skip gedaan om het te compenseren wel 30 mg eiwit shake gepakt om aan mijn eiwitten te komen... Woog 93,2 in de ochtend dus nog steeds prima al zeg ik het zelf!
De hele week al elke dag minimaal 45 min cardio en 45 min trainen... voel me best goed eigenlijk, wel vermoeid hoor maar is dan ook wel logisch allemaal heb erg goede hoop op tijd klaar ben !Een dag niet getraind...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment