gefeliciteerd kerel!
Aiming for the moon!
Collapse
X
-
He mannen! bedankt allemaal! gaan een mooie tijd tegemoet! wel een drukke tijd dus zal komende maande de training maar wat opkrikken ;-)
------------------------------------
betreft training:
Voelde me gister ronduit slecht, alsof ik wat verkeerds gegeten had ofzo. Dat in combinatie met 1500 kcal en een depletion training die je ergens moet plannen terwijl je eigenlijk geen tijd heb , is niet goed voor je humeur haha
Anyway... verstand op nul, met een smoesje uurtje eerder weg van me werk (fysio), moeder lief aankijken (dochter ophalen) en je heb zo ineens geen excuses meer dus op naar de gym...
depletion:
alles 15-20 reps, 30 sec tussen oefeningen, 1 min tussen supersets
Warm up 10 minuten, even lekker doortrappen het luie zweet eruit
Superset
3 sets leg curl - 3 sets leg extension
superset
6 sets leg press - 6 sets calf raises
superset
6 sets incl BB press - 6 sets pulldown
superset
4 sets facepulls - 4 sets DB shoulder press
superset
4 sets cable curl - 4 sets cable push down
Tijdens het benen gedeelte dacht ik er echt even aan onderdoor te gaan. Misselijk, licht in me hoofd.. zoals in het boek beschreven. Daarna was het wel ok.
---------------------------------------------------------------
Ik heb eerder UD 2.0 gedaan en voelde me toen lang zo slecht niet. denk dat het komt omdat ik nu in de dagen ervoor op onderhoud at en meer carbs waardoor het wat harder aan komt (vorige x zat ik op low carb al poosje)
so far so good
"zelf gemaakte kipburger met tonijn en courgette"
Comment
-
Goede avond bodynet!
Ultimate diet 2.0
dag 3 - rust/cardio
Voelde me vandaag een stuk beter dan gister, ik had ook een goede nachtrust gehad! Zo zie je maar weer hoe belangrijk dat is. Kip kon ik even niet aan denken vandaag dus vanmiddag lekker vis gegeten en tonijnsalade als snack.
macros wel netjes:
1500 kcal 220e 35k 52v
Vandaag laatste dag low carb, morgen ochtend wegen om te kijken hoeveel kilo ik verloren heb met depleten. Op basis daarvan hoeveel gram carbs plannen voor de carbload van morgen avond tot vrijdag avond. Heb er wel zin in.. Al hou ik het soort van clean.
-----------
training vandaag:
10 min warmup
4 min HIIT , tabata op roeimachine
30 min LISS, fiets
10 min, 30 sec op 30 sec af, KB swings 24kg
------------
tot morgen!!
Comment
-
GI: thanks!
----------------
Ultimate diet 2.0
Dag 4 - low carb / carb load / tension workout
Goede morgen bodynet!
vanmorgen 6 uur me wekker voor de morning cardio
30 minuten LISS hardlopen door het bos (6km)
stats na cardio genomen:
91,8 kg
waist 89,5 cm
De rest van de dag nog low carb en vanavond de tension workout, waarna de carb load start.
Ik heb voor de carbload 930 gram carbs geplanned al... ik wil onder de 1000 blijven en zaterdag morgen even kijken hoe dat gegaan is. Heb er wel zin in.
zal na de tension workout vanavond nog even loggen! tot dan!
Comment
-
Goede morgen mannen!
ultimate diet 2.0
Dag 5 - carb load / rust
stats vanmorgen:
92,1 kg
89 cm waist
Gister na de tension workout de eerste 274 g carbs al gehad. voornamelijk vloeibaar omdat ik pas laat thuis was en dus alles maar mee had, WMS dextrose, melk, krentenbollen etc.
-------------------------------
tension workout:
Ondanks dat ik erg gemotiveerd was kon de training me niet pakken. Toch resultaat van de dagen lage calorien en carbs denk ik. Alles voelde zwaar en spieren reageerden niet...
doel: 4 sets per bodypart, 6-12 reps, niet tot falen
seated row
12 x 77 kg
3 x 10 x 86 kg
Bench
4 x 8 x 90
Squat
2 x 10 x 120
2 x 8 x 120
Military press
4 x 10 x 40
superset:
leg extension
3 x 12 x 80 kg
leg curl
3 x 8 x 59 kg
superset:
ez bar curl
8 x 47,5 kg
10 x 37,5 kg
ez skull crusher
2 x 10 x 37,5 kg
schouder zeurt alleen nog met horizontale presses dus nog even terughoudend daar.
-----------------------------------
Voor wie het wil eten de carbload van vandaag:
carbs: 700 g
1,5 liter melk
100 g havermout
110 g brinta waku up banaan
200 g krentenbollen
100 g rijst ongekookt
300 g zoete aardappel
70 g magnificent b&f shop
2 el honing
4 snee brood
30 g appelstroop
50 g blauwe bessen
50 g framboos
eiwit: 237 g
1,5 melk dus
400 g kip
vet: 44 g
visolie en wat kokosolie etc..
"Ontbijtje vanmorgen heerlijk van 1120 kcal"
Ik heb ook foto's gemaakt , denk dat ik voor de vakantie (foto tijdje terug) leaner was maar zal het na de carbload even naast elkaar zetten,
morgen weer een foto en heb ook 1 gemaakt na depletion donderdag ochtend.
hoe dan ook nog een week UD 2.0
bedankt voor jullie ineteresse
Comment
-
Ultimate diet 2.0 update
De carb load was iets anders gelopen, uiteindelijk in de avond wat gecheat en uitgekomen op 5000 kcal , 777carbs 90 vet de rest proteïne 220 ofzo
vanmorgen toch best goed wakker geworden, denk zeker wel zelfde niveau als voor vakantie dus dat is nice, foto post ik na het weekeind.
power workout
Squat
5x120
5x140
5x160
had beetje last van me
quad dus zat niet meer in
Deadlift
5x120
5x140
3x170
1x180
1x190
1x200
geen PR maar wel tevreden zat voor vandaag niet meer in denk ik
Bench
5x90
5x100
5x110
5x110
voelde kut
seated row
4x6x104
Military press
4x5x60
pull up
4x5xBW
cable curl & cable press down
4x12x60 & 4x10x60
laatste set hier rest pauze gedaan
tevreden over de training, sommige dingen had ik wat meer van gehoopt maar was ook niet echt all out ofzo.. PR pogingen begin juni
Comment
-
Goede middag BN!
Ga nog een rondje UD 2.0 doen... ben niet overtuigd dat ik echt resultaat had maar vind het gewoon wel leuk zo iets uit een boek over te nemen en te proberen.
Moet toegeven dat me weekeinde wel wat beter had gekund wat voeding betreft.
vandaag staat dus weer een depletion training op het programma en een schamele 1500-1600 kcal aan voeding
ik twijfel of ik weer twee x full body doe als depletion , of dat ik het zal splitten in bv upper en lower body.
Zelf voel ik er wel wat voor om het te splitten. maakt niet heel veel uit denk ik!
geniet van het weer...
tot vanavond ;-)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment