Nog een kutter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

whuhaha, offtopic: eej Gen: strakke shit maat
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Hoe ziet je eetschema er nu precies uit dan? En verder zou je idd nog lager in de carbs kunnen gaan zitten om in ketose te komen. Ik geloof dat er ook een manier is om dat te meten (of je in ketose bent), weet alleen niet hoe.

Zijn dan wel ongezouten pistachenootjes neem ik aan?>

Comment

Originally posted by Kevf View Post
        Hoe ziet je eetschema er nu precies uit dan? En verder zou je idd nog lager in de carbs kunnen gaan zitten om in ketose te komen. Ik geloof dat er ook een manier is om dat te meten (of je in ketose bent), weet alleen niet hoe.

Zijn dan wel ongezouten pistachenootjes neem ik aan?>
        Ketose komt pas als progressie stopt. Kun je testen door ketostix te kopen bij de apotheek geloof ik. Die reageert als er ketonen in je bloed zitten of iets dergelijks.

Voedingsschema is nu:
        4x 500gr magere kwark
        6 eieren
        150gr pistachenootjes (zo'n 100gr gepeld), helaas wel gezouten, zie ze niet zonder
        avondeten minus carbs (100-250gr vlees/vis + groenten)
        20gr visolie
        2 eetlepels mct olie
        1 weishake (niet trainingsdagen ontbijt, wel trainingsdagen pwo) (moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik hem soms vergeet op niet trainingsdagen)
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Ketose komt pas als progressie stopt. Kun je testen door ketostix te kopen bij de apotheek geloof ik. Die reageert als er ketonen in je bloed zitten of iets dergelijks.

Voedingsschema is nu:
          4x 500gr magere kwark
          6 eieren
          150gr pistachenootjes (zo'n 100gr gepeld), helaas wel gezouten, zie ze niet zonder
          avondeten minus carbs (100-250gr vlees/vis + groenten)
          20gr visolie
          2 eetlepels mct olie
          1 weishake (niet trainingsdagen ontbijt, wel trainingsdagen pwo) (moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik hem soms vergeet op niet trainingsdagen)
          Ga is op de markt kijken naar die ongezouten pistachenootjes, daar zullen ze die wel hebben.
          Kun je misschien een foto van toen je begon met "kutten" en van nu posten, vanuit dezelfde positie, dus van voren? Zo kunnen wij het verschil echt goed zien..
          Hoeveel weeg je nu?

Comment

Net woog ik 80,9kg. Maar dit is niet het gewicht net na het op staan, en dus vertekent dit wel. Oude foto's staan in het wedstrijd voor de lol topic, en heb een tijdje zo'n zelfde shot gehad als nu, wellicht staat die nog ergens op het board, maar ik heb hem niet meer.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Hey Peeps,

wat ik mij toch blijf afvragen is of deze voedingsschema's (zoveel vet...!) ook voor de ladies van toepassing zijn... of doet dat allemaal weinig terzake zolang tot(kCal) Ok is?

Voor de rest vind ik je schema wel wat hebben, Gen!

ok - Bye Boys!
              x

Comment

Zoveel vet is ook van toepassing voor de vrouwen.

sigpic

Comment

Dit is echt een favoriete pose van jou nietwaar Atta? Keurige progressie maak je . Echt nette abs sinds de laatste keer dat je ze showde.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Dit is echt een favoriete pose van jou nietwaar Atta? Keurige progressie maak je . Echt nette abs sinds de laatste keer dat je ze showde.
                    Deze laat zich het best fotograferen. En verder is dit de pose die mijn abs het mooist laat uitkomen.

sigpic

Comment

Hoef je niet te kopen, als je plots iets naars begint te ruiken en het achtervolgt je overal, dan weet je dat je in ketose bent,
                      Aardige prestatie heb je geleverd op zo'n korte tijd vind ik, proficiat, hoever wil je je bf nog laten dalen ?

Comment

Ga voor de acht, maar mocht ik het idee hebben dat ik verder kan zakken zonder schade ga ik dat zeker overwegen.

sigpic

Comment

Je spiermassa is enorm gegroeid sinds begin dit jaar Atta. Ik denk dat je zeer zeker de 6% zou moeten kunnen halen zonder al te veel massa in te moeten leveren. Ik schat dat je zo'n 78 kilo bij 6% kunt wegen.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Deze laat zich het best fotograferen. En verder is dit de pose die mijn abs het mooist laat uitkomen.
                            Whoa, dat zijn pas echte abs...met zo'n lichaam cutten...dan zal je er wel heel strak uitzien.
                            "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Originally posted by Mattroid View Post
                              Whoa, dat zijn pas echte abs...met zo'n lichaam cutten...dan zal je er wel heel strak uitzien.
                              Wel op de sidenotes letten he bro. Is de optimale hoek met mooie belichting, etc, etc. (Nog) niet real life als ik mijn shirt omhoogtrek dus.

sigpic

Comment

Wel op de sidenotes letten he bro. Is de optimale hoek met mooie belichting, etc, etc. (Nog) niet real life als ik mijn shirt omhoogtrek dus.

Laat ons lekker foto's kijken zonder sidenotes erbij
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X