whuhaha, offtopic: eej Gen: strakke shit maat
Nog een kutter
Collapse
X
-
Hoe ziet je eetschema er nu precies uit dan? En verder zou je idd nog lager in de carbs kunnen gaan zitten om in ketose te komen. Ik geloof dat er ook een manier is om dat te meten (of je in ketose bent), weet alleen niet hoe.
Zijn dan wel ongezouten pistachenootjes neem ik aan?>
Comment
-
Originally posted by Kevf View PostHoe ziet je eetschema er nu precies uit dan? En verder zou je idd nog lager in de carbs kunnen gaan zitten om in ketose te komen. Ik geloof dat er ook een manier is om dat te meten (of je in ketose bent), weet alleen niet hoe.
Zijn dan wel ongezouten pistachenootjes neem ik aan?>
Voedingsschema is nu:
4x 500gr magere kwark
6 eieren
150gr pistachenootjes (zo'n 100gr gepeld), helaas wel gezouten, zie ze niet zonder
avondeten minus carbs (100-250gr vlees/vis + groenten)
20gr visolie
2 eetlepels mct olie
1 weishake (niet trainingsdagen ontbijt, wel trainingsdagen pwo) (moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik hem soms vergeet op niet trainingsdagen)"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostKetose komt pas als progressie stopt. Kun je testen door ketostix te kopen bij de apotheek geloof ik. Die reageert als er ketonen in je bloed zitten of iets dergelijks.
Voedingsschema is nu:
4x 500gr magere kwark
6 eieren
150gr pistachenootjes (zo'n 100gr gepeld), helaas wel gezouten, zie ze niet zonder
avondeten minus carbs (100-250gr vlees/vis + groenten)
20gr visolie
2 eetlepels mct olie
1 weishake (niet trainingsdagen ontbijt, wel trainingsdagen pwo) (moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik hem soms vergeet op niet trainingsdagen)
Kun je misschien een foto van toen je begon met "kutten" en van nu posten, vanuit dezelfde positie, dus van voren? Zo kunnen wij het verschil echt goed zien..
Hoeveel weeg je nu?
Comment
-
Net woog ik 80,9kg. Maar dit is niet het gewicht net na het op staan, en dus vertekent dit wel. Oude foto's staan in het wedstrijd voor de lol topic, en heb een tijdje zo'n zelfde shot gehad als nu, wellicht staat die nog ergens op het board, maar ik heb hem niet meer."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Hey Peeps,
wat ik mij toch blijf afvragen is of deze voedingsschema's (zoveel vet...!) ook voor de ladies van toepassing zijn... of doet dat allemaal weinig terzake zolang tot(kCal) Ok is?
Voor de rest vind ik je schema wel wat hebben, Gen!
ok - Bye Boys!
x
Comment
-
Zoveel vet is ook van toepassing voor de vrouwen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostDit is echt een favoriete pose van jou nietwaar Atta? Keurige progressie maak je . Echt nette abs sinds de laatste keer dat je ze showde."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostKetose komt pas als progressie stopt. Kun je testen door ketostix te kopen bij de apotheek geloof ik. Die reageert als er ketonen in je bloed zitten of iets dergelijks.
Aardige prestatie heb je geleverd op zo'n korte tijd vind ik, proficiat, hoever wil je je bf nog laten dalen ?
Comment
-
Ga voor de acht, maar mocht ik het idee hebben dat ik verder kan zakken zonder schade ga ik dat zeker overwegen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostDeze laat zich het best fotograferen. En verder is dit de pose die mijn abs het mooist laat uitkomen."If challenge had a taste...you'd be quite delicious."
Comment
-
Originally posted by Mattroid View PostWhoa, dat zijn pas echte abs...met zo'n lichaam cutten...dan zal je er wel heel strak uitzien."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostWel op de sidenotes letten he bro. Is de optimale hoek met mooie belichting, etc, etc. (Nog) niet real life als ik mijn shirt omhoogtrek dus.
Laat ons lekker foto's kijken zonder sidenotes erbij"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment