Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hoe ziet je eetschema er nu precies uit dan? En verder zou je idd nog lager in de carbs kunnen gaan zitten om in ketose te komen. Ik geloof dat er ook een manier is om dat te meten (of je in ketose bent), weet alleen niet hoe.
Zijn dan wel ongezouten pistachenootjes neem ik aan?>
Hoe ziet je eetschema er nu precies uit dan? En verder zou je idd nog lager in de carbs kunnen gaan zitten om in ketose te komen. Ik geloof dat er ook een manier is om dat te meten (of je in ketose bent), weet alleen niet hoe.
Zijn dan wel ongezouten pistachenootjes neem ik aan?>
Ketose komt pas als progressie stopt. Kun je testen door ketostix te kopen bij de apotheek geloof ik. Die reageert als er ketonen in je bloed zitten of iets dergelijks.
Voedingsschema is nu:
4x 500gr magere kwark
6 eieren
150gr pistachenootjes (zo'n 100gr gepeld), helaas wel gezouten, zie ze niet zonder
avondeten minus carbs (100-250gr vlees/vis + groenten)
20gr visolie
2 eetlepels mct olie
1 weishake (niet trainingsdagen ontbijt, wel trainingsdagen pwo) (moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik hem soms vergeet op niet trainingsdagen)
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ketose komt pas als progressie stopt. Kun je testen door ketostix te kopen bij de apotheek geloof ik. Die reageert als er ketonen in je bloed zitten of iets dergelijks.
Voedingsschema is nu:
4x 500gr magere kwark
6 eieren
150gr pistachenootjes (zo'n 100gr gepeld), helaas wel gezouten, zie ze niet zonder
avondeten minus carbs (100-250gr vlees/vis + groenten)
20gr visolie
2 eetlepels mct olie
1 weishake (niet trainingsdagen ontbijt, wel trainingsdagen pwo) (moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik hem soms vergeet op niet trainingsdagen)
Ga is op de markt kijken naar die ongezouten pistachenootjes, daar zullen ze die wel hebben.
Kun je misschien een foto van toen je begon met "kutten" en van nu posten, vanuit dezelfde positie, dus van voren? Zo kunnen wij het verschil echt goed zien..
Hoeveel weeg je nu?
Net woog ik 80,9kg. Maar dit is niet het gewicht net na het op staan, en dus vertekent dit wel. Oude foto's staan in het wedstrijd voor de lol topic, en heb een tijdje zo'n zelfde shot gehad als nu, wellicht staat die nog ergens op het board, maar ik heb hem niet meer.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
wat ik mij toch blijf afvragen is of deze voedingsschema's (zoveel vet...!) ook voor de ladies van toepassing zijn... of doet dat allemaal weinig terzake zolang tot(kCal) Ok is?
Voor de rest vind ik je schema wel wat hebben, Gen!
Hoef je niet te kopen, als je plots iets naars begint te ruiken en het achtervolgt je overal, dan weet je dat je in ketose bent,
Aardige prestatie heb je geleverd op zo'n korte tijd vind ik, proficiat, hoever wil je je bf nog laten dalen ?
Je spiermassa is enorm gegroeid sinds begin dit jaar Atta. Ik denk dat je zeer zeker de 6% zou moeten kunnen halen zonder al te veel massa in te moeten leveren. Ik schat dat je zo'n 78 kilo bij 6% kunt wegen.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment