Originally posted by Revius
View Post
Misterfits eerste echte cutschema
Collapse
X
-
Originally posted by Misterfit View PostDaar kom ik nog wel toe. GVT schijnt trouwens wel ook effectief te zijn voor de verbranding. Maar denk dat ik wat anders ga pakken. Heb me echter nog niet zo verdiept in de ideale training om af te vallen.
Ga overigens na het doen van verplichte zaken (boodschappen doen), je schema even onder de loep nemen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostAls ik miljonair was dan kan ik nog wel meer dure dingen halen, zoals cherry tomaten en walnoten. Ik probeer trouwens de suikers er zoveel mogelijk uit te halen. Het melk dat ik neem op trainingsdagen is rond de training zelf, dus dat moet kunnen. En op de niet trainingsdagen lijkt me een beetje suiker ook niet zo erg, aangezien ik redelijk laag in koolhydraten zit, maakt die 8.7 gram van de melk niet zoveel uit. Met kwark krijg je juist meer suiker/lactose binnen. Waarom adviseer je de melk eruit te halen en te vervangen voor kwark?
En cashews zijn even duur als pinda's hoor, bij AH en plus 70 cent voor 150 gram. En de cherry tomaatjes kun je natuurlijk vervangen door normale tomaten. Ik krijg de broccoli in ieder geval heel moeilijk weg zonder tomaten.
Comment
-
Originally posted by STED View Postnaar mijn weten zit er in magere franse kwark weinig tot geen suiker?
En cashews zijn even duur als pinda's hoor, bij AH en plus 70 cent voor 150 gram. En de cherry tomaatjes kun je natuurlijk vervangen door normale tomaten. Ik krijg de broccoli in ieder geval heel moeilijk weg zonder tomaten.
Er zit 20 gram suiker in 500gr magere kwark
Cashew nootjes waar jij het over hebt zijn waarschijnlijk van euroshopper en overvol gegoten met zout?.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by STED View Postnaar mijn weten zit er in magere franse kwark weinig tot geen suiker?
Comment
-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostGeloof best dat het je vetverbranding doet zwoegen, maar betwijfel of het hoge volume zo verstandig is in tijden van een calorisch tekort. Vandaar.
Ga overigens na het doen van verplichte zaken (boodschappen doen), je schema even onder de loep nemen.
Ben benieuwd wat je van mijn schema vindt.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostVeel vet in je schema. Niet dat ik een tegenstander van vetten ben (verre, verre van) maar zelfs ik neem niet meer dan 90 gram vet per dag.
De bedoeling is natuurlijk een low carb dieet te gaan doen, daarom zit ik dus hoger in de vetten.
Ik heb nog steeds van niemand gehoord of het wel een goed schema is, heb je het bekeken? wat vind jij ervan?
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostWat is het nadeel ervan dan? Het probleem is, wil ik zo laag in koolhydraten zitten en maar 90 gram vet willen eten, dan moet ik 250 gram aan eiwitten erbij eten, lijkt me een beetje te veel om 500+ gram te eten.
De bedoeling is natuurlijk een low carb dieet te gaan doen, daarom zit ik dus hoger in de vetten.
Ik heb nog steeds van niemand gehoord of het wel een goed schema is, heb je het bekeken? wat vind jij ervan?
Verder zou ik in de cut geen melk gebruiken maar water. Ik weet ook niet naar welk vetpercentage je wilt. Maar als je echt laag wilt gaan zou ik de melk er uit flikkeren.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostWat ik er van vind? Op zich een best schema, alleen vreemd dat je de eiwitten uit brinta meerekent in je eiwitbehoefte.
Verder zou ik in de cut geen melk gebruiken maar water. Ik weet ook niet naar welk vetpercentage je wilt. Maar als je echt laag wilt gaan zou ik de melk er uit flikkeren.
Ik heb gewoon de totaal van alle eiwitten gepakt, niet gekeken naar wat nuttig is en wat niet, vandaar dat ik gewoon alles meegerekent heb.
De melk nuttig ik toch rond om de training, dus denk dat dat beetje lactose dan niet zo veel kwaad kan. Op niet trainingsdagen zal die 8.7 gram lactose ook niet een wereld van verschil maken, lijkt me. Mijn melk eruit halen, betekent denk ik, nog meer vetten. Mocht het echt een wereld van verschil zijn, dan haal ik de melk er natuurlijk uit.
Bedankt voor het antwoord, kan ik tenminste met volle vertrouwen dit schema gaan volgen. kritiek van andere is natuurlijk altijd nog welkom
Comment
-
Wat ik met het dat verhaal rond de melk wil zeggen is dat Punani en vele anderen een heel goed punt hadden: melk zorgt er voor dat je goed kunt bulken, maar je behoud een "softere" look omdat je toch een dun laagje onderhuids vet en vocht vast blijft houden. Waarschijnlijk een gevolg van de lactose. Studies tonen aan dat calcium een belangrijk mineraal is ter ondersteuning van vetverlies maar de lactose verpest het dan weer.
Misschien is karnemelk dan een goede optie omdat dat eigenlijk magere melk is waar naganoeg alle koolhydraten uit gehaald zijn?
Melk door water vervangen is uiteraard de beste optie.
Maar goed, als de ie**************** softere look je niet echt veel uit maakt dan zou ik gewoon melk blijven gebruiken. Ik kan me er best in vinden.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by stukput View PostMaakt een paar glazen halfvolle melk per dag zoveel uit? Want daar zitten ook eiwitten in en idd calcium. Om de hele dag water te drinken lijkt me ook niet echt gezond toch? Om af te vallen wel maar je mist dan ook voedingsstoffen i guess.
Water is het meest belangrijke goedje op aarde, om leven mogelijk te maken. Zou wat zijn als het ongezond was
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment