Misterfits eerste echte cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

- Melk eruit om vocht te verliezen
    - Kcal verschil uit de melk opvangen met meer (vet) vlees en rijst

Ziet er verder puik uit. Succes.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      - Melk eruit om vocht te verliezen
      - Kcal verschil uit de melk opvangen met meer (vet) vlees en rijst

Ziet er verder puik uit. Succes.
      Hopelijk smaakt de havermout en brinta met water. Dan moet ik nog even 390 kcal vullen met vlees of rijst. Op niet trainingsdagen is het gelukkig maar 130 kcal.

Misschien dat zalm een idee is? Lekker visje kan nooit kwaad.

Comment

Uitstekende suggestie inderdaad.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
          Hele dag water drinken niet gezond? Het enige waarom je dorst krijgt, is omdat je lichaam water nodig heeft. Dus nee dat is niet ongezond. Normaal gesproken met je eten voor je voedingsstoffen en drinken om vocht binnen te krijgen. Dus denk dat water tien keer beter is al vloeistof, dan melk.

Water is het meest belangrijke goedje op aarde, om leven mogelijk te maken. Zou wat zijn als het ongezond was
          Ik snap dat water gezond is maar ik bedoel als je geen melk drinkt mis je dus bijvoorbeeld calcium. Waar moet je dat uithalen dan?

Comment

Originally posted by stukput View Post
            Ik snap dat water gezond is maar ik bedoel als je geen melk drinkt mis je dus bijvoorbeeld calcium. Waar moet je dat uithalen dan?
            Veggies
            Groeten

Comment

Maakt een paar glazen halfvolle melk per dag zoveel uit? Want daar zitten ook eiwitten in en idd calcium. Om de hele dag water te drinken lijkt me ook niet echt gezond toch? Om af te vallen wel maar je mist dan ook voedingsstoffen i guess.
              En dieren dan? Denk je dat apen, leeuwen en giraffen naar de kroeg op de hoek rennen voor een colaatje light?
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Spinazie is een goede optie.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Geloof best dat het je vetverbranding doet zwoegen, maar betwijfel of het hoge volume zo verstandig is in tijden van een calorisch tekort. Vandaar.
                  .
                  Waarom zou dat niet verstandig zijn?

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                    Waarom zou dat niet verstandig zijn?
                    Vermoed dat het veel energie vergt en daar heb je tijdens een cut niet zoveel van. Dat vermoed ik, maar ik zou ook wel een uitleg willen zien.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                      Vermoed dat het veel energie vergt en daar heb je tijdens een cut niet zoveel van. Dat vermoed ik, maar ik zou ook wel een uitleg willen zien.
                      Ik denk ook zoiets maar als je dan kijkt bij het UD2 dieet dan word depletion training toch echt geadviseerd. Maar misschien haal ik wel 2 dingen door elkaar.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                        Ik denk ook zoiets maar als je dan kijkt bij het UD2 dieet dan word depletion training toch echt geadviseerd. Maar misschien haal ik wel 2 dingen door elkaar.
                        Bij UD2 volgt een carb reload om de door de depletiontrainingen lege spieren weer op te laden.
                        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                        There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                          Bij UD2 volgt een carb reload om de door de depletiontrainingen lege spieren weer op te laden.
                          ok daar zit wat in. ben het ud2 aan het lezen maar is niet makkelijk dus moet het nog even begrijpen.

Comment

Nog even de schema's, waarin de melk met de zalm is vervangen:

cutschema trainingsdagen 2.xls

cutschema niet-trainingsdagen 2.xls

Vanaf dinsdag ga ik ermee beginnen.

Comment

Vermeld je je shakes niet in je schema?

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Vermeld je je shakes niet in je schema?
                                welke shakes? daar ben ik al lang van afgestapt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X