Bedoel je deze Genj? Fast Diet | Welkom bij Body & Fit Sportsnutrition | Body & Fit Sports Nutrition
Genjuro's final phase
Collapse
X
-
Originally posted by gameface View PostJij nam toch ook GHB ofzo? Hoeveel nam je? En waarom?
Originally posted by Pinada View PostBedoel je deze Genj? Fast Diet | Welkom bij Body & Fit Sportsnutrition | Body & Fit Sports NutritionLast edited by Genjuro; 06-05-2010, 08:16.the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by Genjuro View Postyeps. Spijtiggenoeg vind ik barweinig over de meeste stofjes erin.
Afkeer van roken zou een prettige bijkomstigheid zijn, hongergevoel weg helemaal fijn.
Een speeddick en een raar gevoel in mijn prostaat zal ik niet krijgen ."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
korte samenvatting van wat ik wel gevonden heb.
Geranamine: minder krachtige vorm van ephedrine
Methyl PEA: ms wel het gevaarlijkste goedje, een MAO-remmer. Een natuurlijk anti-depressiva dus. Riskant om te combineren met geranamine, versterkt de werking en verlengt de duur. Dus neem niet teveel of je gaat heeeeel fout. Wordt gebruikt om te stoppen met roken ook, vandaar mijn afkeer. Versterkt ook de werking van caffeine.
Acacia Rigidula: geen enkele waardige studie te vinden. Lijkt me bullshit.
Methylxanthine Anhydrous: mooie andere naam voor het obscure goedje genaamd caffeine. Beetje consumentenbedrog. Doe normaal en noem het gewoon caffeine.
Schizandra: Chinees goedje waar toch wel enkele relevante studies over te vinden zijn, zou krachtige anti-oxidanten bevatten, met een leverbeschermende werking. Altijd nuttig als je uit een oral kuurtje komt, al blaast NAC dit compleet weg natuurlijk. De meeste zever hierover is natuurlijk zweverig gedoe. Het blijft Chinees. HJEEL GOET VOOL JE QI!
Ze hadden Acacia en Schizandra eruit mogen laten van mijn part.Last edited by Genjuro; 06-05-2010, 08:44.the one and only tabata overlord
Comment
-
correctie, methyl pea is geen maoi. De correcte naam is beta-methyl pea. Ik kan hiermee in de problemen komen bij de luchthaven, want zijn broertje heeft dezelfde naam als je het afkort, alpha-methyl-pea. En laat dat nu net eens de moleculaire structuur van speed zijn.the one and only tabata overlord
Comment
-
hehehe
Ik ben nog steeds een beetje wazig ja(deels door het low-carb gedeelte), maar het coke-gevoel is weg, en de energieboost ook. Ik ga vandemiddag 3 pilletjes proberen.
De honger is nog steeds weg, en dat is waarom ik het nam. Zalig hoe simpel mijn dieet is op het moment als je niet constant aan eten denkt en wordt afgeleid door dat hongergevoel.
Zat trouwens deze ochtend op 100,6kg. Toonde wel zeer plat.Last edited by Genjuro; 07-05-2010, 12:15.the one and only tabata overlord
Comment
-
3??? Hahaha, ik voel me al raar van 1. Ga er zo nog 1 of 2 in mikken, kijken hoe ik me dan voel. Voel me momenteel een beetje mistig (zou niet weten hoe ik het anders zou moeten omschrijven).
Heb alleen geen energieboost of zo."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
ik snap het niet, eergisteren en gisteren ging ik er lekker op, vandaag voelde ik zeer weinig, en nu voelt mijn lichaam "op" aan, ik lig hier bijna te slapen waar ik zit.
Kga morgen zien, het kan zijn dat het niks met het middel te maken heeft en ik er gewoon even door zit. Ms wat suikers eten.Last edited by Genjuro; 07-05-2010, 20:49.the one and only tabata overlord
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 minutes ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment