Genjuro's final phase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bedoel je deze Genj? Fast Diet | Welkom bij Body & Fit Sportsnutrition | Body & Fit Sports Nutrition
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ik wel
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by gameface View Post
        Jij nam toch ook GHB ofzo? Hoeveel nam je? En waarom?
        Het is al laaaaang geleden dat ik nog GHB heb genomen. Ik heb wel gaba, maar niet in België.

yeps. Spijtiggenoeg vind ik barweinig over de meeste stofjes erin.
        Last edited by Genjuro; 06-05-2010, 08:16.
        the one and only tabata overlord

Comment

• Originally posted by Genjuro View Post
          yeps. Spijtiggenoeg vind ik barweinig over de meeste stofjes erin.
          Heb hem ook maar besteld, eens kijken wat het doet.

Afkeer van roken zou een prettige bijkomstigheid zijn, hongergevoel weg helemaal fijn.

Een speeddick en een raar gevoel in mijn prostaat zal ik niet krijgen .
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• korte samenvatting van wat ik wel gevonden heb.

Geranamine: minder krachtige vorm van ephedrine
            Methyl PEA: ms wel het gevaarlijkste goedje, een MAO-remmer. Een natuurlijk anti-depressiva dus. Riskant om te combineren met geranamine, versterkt de werking en verlengt de duur. Dus neem niet teveel of je gaat heeeeel fout. Wordt gebruikt om te stoppen met roken ook, vandaar mijn afkeer. Versterkt ook de werking van caffeine.
            Acacia Rigidula: geen enkele waardige studie te vinden. Lijkt me bullshit.
            Methylxanthine Anhydrous: mooie andere naam voor het obscure goedje genaamd caffeine. Beetje consumentenbedrog. Doe normaal en noem het gewoon caffeine.
            Schizandra: Chinees goedje waar toch wel enkele relevante studies over te vinden zijn, zou krachtige anti-oxidanten bevatten, met een leverbeschermende werking. Altijd nuttig als je uit een oral kuurtje komt, al blaast NAC dit compleet weg natuurlijk. De meeste zever hierover is natuurlijk zweverig gedoe. Het blijft Chinees. HJEEL GOET VOOL JE QI!

Ze hadden Acacia en Schizandra eruit mogen laten van mijn part.
            Last edited by Genjuro; 06-05-2010, 08:44.

Comment

• correctie, methyl pea is geen maoi. De correcte naam is beta-methyl pea. Ik kan hiermee in de problemen komen bij de luchthaven, want zijn broertje heeft dezelfde naam als je het afkort, alpha-methyl-pea. En laat dat nu net eens de moleculaire structuur van speed zijn.

Comment

• Nice info. Krijg het denk ik morgen binnen. Ben benieuwd.

Comment

• hmm, tolerantie bouwt wel vlug op.

Comment

• Is dat zo? Ik heb net 1 zo'n ding genomen en voel me bijzonder.... raar.

Comment

• hehehe

Ik ben nog steeds een beetje wazig ja(deels door het low-carb gedeelte), maar het coke-gevoel is weg, en de energieboost ook. Ik ga vandemiddag 3 pilletjes proberen.

De honger is nog steeds weg, en dat is waarom ik het nam. Zalig hoe simpel mijn dieet is op het moment als je niet constant aan eten denkt en wordt afgeleid door dat hongergevoel.

Zat trouwens deze ochtend op 100,6kg. Toonde wel zeer plat.
                      Last edited by Genjuro; 07-05-2010, 12:15.

Comment

• 3??? Hahaha, ik voel me al raar van 1. Ga er zo nog 1 of 2 in mikken, kijken hoe ik me dan voel. Voel me momenteel een beetje mistig (zou niet weten hoe ik het anders zou moeten omschrijven).

Heb alleen geen energieboost of zo.

Comment

• Ik ga ook even een potje bestellen, ben benieuwd!
                          Groeten

Comment

• heb het laatste uur het gevoel van een echte speedkater, 0 energie en concentratie en aandachtsvermogen van een

Comment

• Dus niet echt een aanradar?
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• ik snap het niet, eergisteren en gisteren ging ik er lekker op, vandaag voelde ik zeer weinig, en nu voelt mijn lichaam "op" aan, ik lig hier bijna te slapen waar ik zit.

Kga morgen zien, het kan zijn dat het niks met het middel te maken heeft en ik er gewoon even door zit. Ms wat suikers eten.
                                Last edited by Genjuro; 07-05-2010, 20:49.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X