schema gewijzigd
O : 1snee bbh+kalkoen+kwark+noten
tssdr : 2snee bbh+eitje en pindakaas +150gr kwark
lunch : verse soep+verse groente taart?zou niet weten of het gezond is.het is op het werk en kan niet weigeren.zeker vol boter,maar moet respect tonen voor de moeite.had niet veel gegeten=geen eetlust
tssdr : 2x koffie+150gr pinda's 0,78gr zout per 100gr?ik vind echt geen ongezouten??en snee bbh
diner : tonijn+rauwe groenten =paprika tomaat etc
late avond : kwark
sport : all body kt 1u15min lang
eN 20min crosstrainer
ik ben veel verminderd met cardio,en voel me er ook niet slechter door.
uhm voel me beetje down door die pinda's,mag er niet over denken.komt dat ik de krant aan het lezen was,en ik zat gewoon te vreten !!!
wat ik heb opgemerkt is ,dat ik laatste tijd totaal niet meer naar de kcal kijk.maar naar de vetten carbs en eiwitten.
ik vind hier bij me geen winkel die ongezouten pinda's verkoopt?en caisienne shake ofso??ben ook al buiten dorp geweest.volgende keer bij de sportschool vragen.
en ook ben ik van plan om de 2maand een foto te plaatsen.
of om de maand?het is hoe jullie willen?Ik ben echt al strakker geworden
maar mijn schouders rug is echt mager.echt gewoon botten.zo lelijk !!
als ik erop druk doet het pijn.gelukkig raakt niemand mij aan.
O : 1snee bbh+kalkoen+kwark+noten
tssdr : 2snee bbh+eitje en pindakaas +150gr kwark
lunch : verse soep+verse groente taart?zou niet weten of het gezond is.het is op het werk en kan niet weigeren.zeker vol boter,maar moet respect tonen voor de moeite.had niet veel gegeten=geen eetlust
tssdr : 2x koffie+150gr pinda's 0,78gr zout per 100gr?ik vind echt geen ongezouten??en snee bbh
diner : tonijn+rauwe groenten =paprika tomaat etc
late avond : kwark
sport : all body kt 1u15min lang
eN 20min crosstrainer
ik ben veel verminderd met cardio,en voel me er ook niet slechter door.
uhm voel me beetje down door die pinda's,mag er niet over denken.komt dat ik de krant aan het lezen was,en ik zat gewoon te vreten !!!
wat ik heb opgemerkt is ,dat ik laatste tijd totaal niet meer naar de kcal kijk.maar naar de vetten carbs en eiwitten.
ik vind hier bij me geen winkel die ongezouten pinda's verkoopt?en caisienne shake ofso??ben ook al buiten dorp geweest.volgende keer bij de sportschool vragen.
en ook ben ik van plan om de 2maand een foto te plaatsen.
of om de maand?het is hoe jullie willen?Ik ben echt al strakker geworden
maar mijn schouders rug is echt mager.echt gewoon botten.zo lelijk !!
als ik erop druk doet het pijn.gelukkig raakt niemand mij aan.
Comment