Dieet log Dave

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goedemiddag allemaal,
    vanochtend 102.3 kilo gaat lekker dus.. Alleen kan ik nog wat meer water ga drinken.. Ik neem tegenwoordig een flesje water mee naar me werk.. Ik vind dat uit een flesje het water makkelijker weg drinkt dan uit een glas.. Met als resultaat dat je ook meer water weg kan drinken op een dag!

Comment

Hallo allemaal, sorry paar dagen niet gepost, was een beetje druk.. Gister strond er 101.2 op de weegschaal gaat dus goed! nog steeds geen honger.. alleen verlang ik af en toe wel is naar brood! Omdat ik echt gek ben op brood, nou mag ik dat vandaag wel, maar toen ik die boterham nam, weet ik pas hoeveel ik die mis haha!!

Iedereen fijne week alvast :P

Comment

Hallo allemaal terug van een weekje turkije, eten was niet echt goed daar en was ook niet echt veel waarvan ik zeg nou dat is gezond en lekker..

Ik ben 1.7 kilo aan gekomen maar dat kan misschien ook zijn omdat ik wat vocht vast houdt ?

Ga weer lekker verder!

Comment

Sorry(dyno) heb het laatste tijd erg druk, ben vanaf maandag weer volop bezig met diëten. was van 103.7(zondag) naar nu 102.7 kg.

Ik weet het en baal er ook echt van dat dit er teveel is aangekomen. ben nu gelukkig weer een kilo kwijt. Ga nu weer keihard door!

Baal er zelf ook echt van maar dit maakt mij wel sterker.

Fijne avond iedereen

Comment

vandaag op de weegschaal, en ik denk dat ik gister een foutje heb gemaakt. maar er stond 101.0 kg op de weegschaal, dus denk dat het van gister 101.7 moest zijn.. hmm maar goed, ben natuurlijk niet ontevreden dat dit er ineens staat

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X