Laat je voedingsschema eens zien dan.
Aankomen door te weinig eten?
Collapse
X
-
Heb een vrij simpel excel schema hoor...niet die ik hier allemaal voorbij zie komen..zal proberen de complexere te maken, maar voor nu heb ik dit
eetschema11juni.jpgYou don't have to be great to start, you have to start to be great
Comment
-
Eet jij struisvogeleieren?
Ik weet niet waar jij de waarden opzoekt, maar in een ei zit geen 12 gr vetten hoor.
Normaal maken die 6 a 7 gr vetten niet zo veel uit, maar als je al redelijk laag in kcal zit, scheelt het zo weer 50 a 60 kcal die je daadwerkelijk minder binnenkrijgt.Last edited by rain; 12-06-2014, 12:09.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Ruhl View PostDit is om te cutten?
als je slecht tegen fruit suikers kan, waarom dan 2x fruit eten?You don't have to be great to start, you have to start to be great
Comment
-
Originally posted by rainman View PostEet jij struisvogeleieren?
.You don't have to be great to start, you have to start to be great
Comment
-
Lekkere trainer dan. :
De eiwitten kloppen wel voor 1 ei, maar de vetten(en de kcal daardoor ook) niet.
Normaal gesproken maakt het in de praktijk niet superveel uit, maar als er een paar dingen zo niet kloppen eet je zo 100/200 kcal minder dan je denkt.... en dat maakt wel uit natuurlijk .
Kijk vooral op verpakkingen en weeg dingen af want internet of de calorietabel is een indicatie en kan best wel wat afwijken.
Als je dan de waarden gelijk opschrijft, hoef je het maar 1 keer op te zoeken.Last edited by rain; 12-06-2014, 12:38.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Ik geloof je gelijk, mijn vriendin is enorm gevoelig voor geraffineerde suikers. Ze heeft jarenlang erge acne op haar rug gehad en hier allerlei medicatie voor gehad, niks hielp echter. Nu eet ze sinds een jaar zo min mogelijk geraffineerde suikers en het is weg. Als ze een dagje veel troep eet is het ook zo weer terug.
Je realiseert je wel dat er in een banaan 2x zo veel suikers zitten als een sinaasappel?
Comment
-
Rainman, je hebt helemaal gelijk, ik ga erop letten
VonGelben, wat vervelend voor je vriendin zeg....het is echt een rotkwaal idd en kan heel onzeker maken. Hoewel ik gelukkig geen acne op mijn rug heb. Maar mijn uitslag hangt ook erg samen met de suikers idd. Ben nu gelukkig uitslag-vrij maar zodra ik verkeerd eet is het ook weer mis. Gelukkig weet zij het nu ook en hoeft ze geen medicatie troep te slikken meer.....probiotica kan wel helpen trouwens
en ja ik weet het van de banaan, die eet ik ook maar af en toe dat gaat nu gelukkig goed!You don't have to be great to start, you have to start to be great
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Postje zit wel erg laag in eiwitten? Doe je dit bewust.You don't have to be great to start, you have to start to be great
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment