Alcohol!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alcohol!

Hey, ik had nog een vraagje he... Geen van jullie drinkt zeker bier of andere alcohol of wel?

Ik niet, maar vele hier doen niet moeilijk over een biertje/glas wijn op zijn tijd.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Heel sporadisch Whisky of Mede.

Comment

Ik niet

Comment

Ik geniet van een goed glas wijn, een leffe blond of een whisky. Het is veel beter dan een klop op uwe kop vind ik
          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

ik doe heel erg veel voor deze sport, maar er zijn gewoon sommige dingen die ik niet opgeef en dat is af en toe lekker dronken worden

Het zorgt wel voor gruwelijke stagnatie en je kan nooit zo hard gaan met alcohol als zonder, maar ik vind dat ik wel redelijk goed ga zo, lekker uitgebalanceerd

Ik ga overigens niet meer zoveel uit als voor het trainen (toen was het 2-4x per week, soms meer). Nou hooguit 1-2x. Soms niet en dan ga ik gewoon lekker poolen of bij wat vrienden chillen en hou ik mn bier onder de 3 stuks.
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

al 2 jaar geen alcohol naar binnen gewerkt...mischien onbewust maar ik denk het niet

Comment

Ik houd alleen voor bier, vind het ontzettend lekker en verlang er heel erg naar. Probleem is dat ik niet kan drinken...

Comment

Vroeger dronk ik redelijk wat in de weekends. Maar nu ik wat aan gewicht enzo wil doen let ik er wel wat op.

Wissel vaak bier met Ice tea af als ik weg ga
                  The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                    Probleem is dat ik niet kan drinken...

haha wat bedoel je hiermee? Dat je al dronken wordt na een paar bier ofzo?
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Kom toevallig net een uurtje geleden thuis van een avondje stappen.

Heb 2 zwarte wodka rebull op
                      En 2 flesjes Jupiler

Daarna 6 glazen cola.

Moet kunnen zo een keertje denk ik

Comment

Heb het gedaan tot dat je inene wakker word in je bed.. en dat het tussen weggaan en thuiskomst een zwart gat zit.. toen ben ik maar gestopt..tot eens in de maand ofzo 1 of 2.. en na die 2de dan ook zoiets heb van... getver..
                        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Nou ik heb vanacht ook een paar biertjes gedronken 4 flesjes uit een krat ofzo.
                          meestal blijft het hier bij maar soms schiet het uit naar 10 of er boven ja dan ben ik best wel lam want meestal komen er ook andere dranken bij dan.

doe de vrijdag middag borrel niet meer en drink alleen nog op vrijdag avond en zaterdag avond maar meestal niet veel. en meestal niet allebij.
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Ik drink zelden. Ik denk dat je met al het bier dat ik in een jaar drink nog net geen kratje van 24 flesjes kunt vullen. Wijn..daar hou ik wel van. Een goede Merlot of Rioccha. Rode wijn drink ik dus vaker dan bier. Ik denk een fles per maand. Ook dat valt dus mee.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                              haha wat bedoel je hiermee? Dat je al dronken wordt na een paar bier ofzo?
                              Nee slimme, dat ik in een kuur zit. Zou het dan alsnog niet doen wanneer ik niet in een kuur zit, heb meer over voor deze sport...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X