Hey, ik had nog een vraagje he... Geen van jullie drinkt zeker bier of andere alcohol of wel?
Alcohol!
Collapse
X
-
Ik niet, maar vele hier doen niet moeilijk over een biertje/glas wijn op zijn tijd."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
ik doe heel erg veel voor deze sport, maar er zijn gewoon sommige dingen die ik niet opgeef en dat is af en toe lekker dronken worden
Het zorgt wel voor gruwelijke stagnatie en je kan nooit zo hard gaan met alcohol als zonder, maar ik vind dat ik wel redelijk goed ga zo, lekker uitgebalanceerd
Ik ga overigens niet meer zoveel uit als voor het trainen (toen was het 2-4x per week, soms meer). Nou hooguit 1-2x. Soms niet en dan ga ik gewoon lekker poolen of bij wat vrienden chillen en hou ik mn bier onder de 3 stuks.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostProbleem is dat ik niet kan drinken...
haha wat bedoel je hiermee? Dat je al dronken wordt na een paar bier ofzo?22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Nou ik heb vanacht ook een paar biertjes gedronken 4 flesjes uit een krat ofzo.
meestal blijft het hier bij maar soms schiet het uit naar 10 of er boven ja dan ben ik best wel lam want meestal komen er ook andere dranken bij dan.
doe de vrijdag middag borrel niet meer en drink alleen nog op vrijdag avond en zaterdag avond maar meestal niet veel. en meestal niet allebij.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Ik drink zelden. Ik denk dat je met al het bier dat ik in een jaar drink nog net geen kratje van 24 flesjes kunt vullen. Wijn..daar hou ik wel van. Een goede Merlot of Rioccha. Rode wijn drink ik dus vaker dan bier. Ik denk een fles per maand. Ook dat valt dus mee.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment