Voedingsschema Reberry

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Op hoeveel kcal zit je nu op je rustdag dan?
    Heb je rustig je eten opgebouwd?

Comment

hmm wil op rustdag tussen 1800-2000 zitten en op trainingsdagen boven 2000.

Comment

Niet ech opgebouwd, maar gelijk gedaan. Dit voelde niet als 'veel' en had het ook echt nodig, want bleef eten om de 2 uur en had elke keer honger!

Comment

Originally posted by Reberry View Post
          Ja
          Gevoel was beter, maar nog steeds last van.. heb voldoende gedronken en gegeten, maar heb er ook op mn 'rustdag' last van..
          Zolang je er last van blijft houden zou ik je adviseren om iedere dag een beetje meer te eten totdat het gevoel weg is. Dan heb je het punt bereikt dat je weet dat je voldoende eet. Zeker omdat je aangeeft dat je toch steeds weer honger hebt is het niet erg om wat meer te eten. Hoeveel kcal dat dan precies is, is in mijn ogen minder belangrijk. Het belangrijkste is dat je lichaam er goed bij voelt en je niet steeds honger hebt.
          Vergeet niet dat de training ook vermoeiend is dus je moet ook genoeg uren slapen. Dat wordt nog wel eens over het hoofd gezien.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Precies, dan eet je maar een boterham meer. Hiermee heb jij gelijk wat meer energie, je eet op traingsdagen meer omdat je 1 krachttraing doet en daarna gelijk cardio. Dus je hebt meer energie ook nodig. Zorg maar gewoon dat je goed je cardio uitvoert en jezelf lekker gaat voelen

Comment

Ik doe geen cardio aangezien er niet echt vet af moet..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X