kwark (bijvoegingen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kees View Post
    Of heineken, ??
    Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Om ook een duit in het zakje te doen: kwark met vis is echt megasmerig.
      @ de sterkste ophaler
      Dan heb je het toch over kwark 's middags ofzo he? Ik neem aan dat je geen fruit neemt direct voor het slapengaan?
      Ik neem NOOIT simpele suikers voor ik ga slapen. Ook geen fruit dus. Enkel als ik dat truukje toepas om meer te gainen. Maar dat doe ik maar 1 week per jaar. Als ik s'avonds ga slapen voeg ik enkel wat zoetstof toe.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik heb zelf vaak de kwark van super de boer, is goed zo weg te eten, heeft alleen maar 7,5 gr eiwit per 100 gram.

Bij andere kwark die hoger in de eiwitten zitten (en vaak dus droger te eten is) doe ik er of honing in, of een schep whey (aardbei), of een lepel appelstroop (eet weinig ijzerbevattende voedingstoffen, dus dan heb ik gelijk mijn ijzer ). Andere opties is een appeltje in de blender met kwark, of diepgevroren bosvruchten met kwark in de blender. Echter dit eet ik wel 's ochtends of 's middags.

In de avond eet ik dan de kwark van super de boer.
        Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

Ik haal de mijne bij AH, is al een beetje weggemengd met yoghurt en geeft 9 gram eiwit p/100gr kwark..

Eet goed weg..

Comment

Ik eet die van Almhof (franse magere kwark). Ruim 9 gram eiwitten per 100 gram product!

Comment

Biogarde van ah is gewoon naturel goed te eten! en gooi er soms wat vers fruit doorheen voor de afwisseling

Comment

Ik doe meestal anhornsiroop in mijn kwark, smaakt caramel-achtig en is bovendien een heel natuurlijke suiker! Soms maak ik ook een vruchtensmoothie,( 2appels, 1appelsien(sap),halve banaan, halve bakje bosbessen,1granaatappel) .alles in blender om dan te mengen met mijn kwark. Is heel lekker!!!granaatappel is trouwens heel lekker en gezond maar niet zo gemakkelijk te vinden....

Comment

Originally posted by Rushy View Post
                  Ik doe meestal anhornsiroop in mijn kwark, smaakt caramel-achtig en is bovendien een heel natuurlijke suiker! Soms maak ik ook een vruchtensmoothie,( 2appels, 1appelsien(sap),halve banaan, halve bakje bosbessen,1granaatappel) .alles in blender om dan te mengen met mijn kwark. Is heel lekker!!!granaatappel is trouwens heel lekker en gezond maar niet zo gemakkelijk te vinden....
                  Het zal ongetwijfeld heel lekker zijn, maar het is niet erg verstandig om fruit te nemen voor het slapen gaan! Geen snelle koolhydraten nemen!!!

Comment

Sinds deze week eet ik mijn bak kwark lekker naturel zonder toevoegingen. Is gewoon een kwestie van wennen aan de smaak en na een tijdje vind je het lekker zonder iets erin! (tenminste dat was voor mij het geval)

Comment

Originally posted by Gauner View Post
                      Sinds deze week eet ik mijn bak kwark lekker naturel zonder toevoegingen. Is gewoon een kwestie van wennen aan de smaak en na een tijdje vind je het lekker zonder iets erin! (tenminste dat was voor mij het geval)

Bravo!

Comment

Weten jullie toevallig ook een kwark-merk zonder lactose?

Comment

Ik heb wel eens begrepen dat je dan gewoon het vocht moet afgieten die soms op de kwark staat.

Soms is alle lactose (melksuiker) door de bacterien omgezet in melkzuur, maar niet altijd is dit proces compleet. Vandaar ook dat je kwark soms een iets andere samenstelling lijkt te hebben.

Pin me hier niet op vast. 'heb van horen zeggen'.

Comment

Ik gebruik de magere kwark (platte kaas zoals ze bij ons zeggen ) van aldi, bevat 11,4 gr eiwitten per 100gr. Is wel redelijk droog

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                              Weten jullie toevallig ook een kwark-merk zonder lactose?
                              Als je lactose intolerant bent zou ik dan eerder zoeken naar caseïne shakes. Geloof dat je die lactose in kwark zult blijven behouden.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

"Casseine-shakes" zijn dus shakes met casseine-eiwitten, of wel eiwitten die langzaam worden opgenomen, zoals bijv, soja eiwitten of kwark, maar dat wil niet zeggen dat er geen lactose in zit, meestal nl wel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X