kwark (bijvoegingen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kwark met handje vol aardbeien in de blender

Comment

Konings kwark met kaneel
      Keto..start
      16sept met 84kg vp rond de 14%
      19sept, 82kg (vocht verlies)

Comment

Heb hier een paar goede ideeën gezien!

Zelf 1 keer schepje kwark gepakt toen ik een kwark taart maakte, maar gaver, wat is dat smerig!

Moet er zelf wel aan binnenkort omdat het +/- 10 gr eiwitten/100gr bevat!
        Denk dat ik begin met aanmaaklimonade of gewoon de neus dicht knijpen xD
        18 jaar, 85~87,5 kg @ 14 bf (1.92m)

Comment

Gewoon een vent zijn en het spul gewoon eten! Groot worden doe je door eiwitrijk te eten, en kwark is nou eenmaal behoorlijk eiwitrijk.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Gewoon een vent zijn en het spul gewoon eten! Groot worden doe je door eiwitrijk te eten, en kwark is nou eenmaal behoorlijk eiwitrijk.
            Zo is het en niet anders

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Neemt niet weg dat je het niet kan mengen en lekkerder kan maken, het eiwit aantal blijft hetzelfde

Comment

Originally posted by Broes View Post
                Neemt niet weg dat je het niet kan mengen en lekkerder kan maken, het eiwit aantal blijft hetzelfde
                Zolang je het maar niet met suiker ofzo mengt.

Comment

Zo toch maar koningskwark gekocht en het viel mee.

Ik had de voorstelling in mijn hoofd dat het echt niet te pruimen was maar man een hapje en het was toch lekker romig. Wel wat droog en niet lekker om een halve liter naar binnen te werken.

Dus heb ik er was aanmaaksiroop (aarbei) doorhen gedaan.
                  Het zag er zo lekker uit gewoon echt slagroommet aarbei zo zag het eruit
                  En het was ook nog eens smullen

Comment

Je kutn het ook variëren met een handje vol walnoten of amandelen(zelf fijn maken)
                    En een beetje zoetstof. Zo heb je ook nog een lekkere crunch door je eten heen.

HEERLIJK !!!!!

Comment

Originally posted by tilburg013 View Post
                      Je kutn het ook variëren met een handje vol walnoten of amandelen(zelf fijn maken)
                      En een beetje zoetstof. Zo heb je ook nog een lekkere crunch door je eten heen.

HEERLIJK !!!!!

klinkt zeer goed, kan je iets specefieker zijn hoveel je erdoor doet, want haal dan gewoon normale walnoten en dan stuk of 4 erin?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                        klinkt zeer goed, kan je iets specefieker zijn hoveel je erdoor doet, want haal dan gewoon normale walnoten en dan stuk of 4 erin?
                        Meestal neem ik zo'n 2 handjes (is +/- 40gr).
                        Ik denk dat dit ongeveer 10 a 12 walnoten zijn (lijkt veel maar eenmaal gepeld is het niks).
                        Meestal koop ik gewoon gepelde walnoten en/of amandelen in de supermarkt.

Comment

aanmaaksiroop is pure suiker. niet een goed idee dus. met noten is beter idee.
                          je neemt de kwark juist omdat het 'droog' is.
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                            aanmaaksiroop is pure suiker. niet een goed idee dus. met noten is beter idee.
                            je neemt de kwark juist omdat het 'droog' is.
                            Ja weet wel dat het veel suiker is, maarja als ik het niet zo neem vind ik het niet lekker. Die suikers krijg ik toch wel binnen. Drink ook cola en sinas dus dit maatk dan ook niet uit.
                            En kwark neem ik omdat er veel eiwitten inzitten.

Comment

Als dat ook niks uitmaakt dan is een bakje donuts ook niet erg, een lekker biertje erbij en het is compleet.

Snap je wel hoor, deed het pas geleden ook mars, sneaker chips ehh ja dat is alles maar zelfs hiermee ben ik gestopt.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                                Als dat ook niks uitmaakt dan is een bakje donuts ook niet erg, een lekker biertje erbij en het is compleet.

Snap je wel hoor, deed het pas geleden ook mars, sneaker chips ehh ja dat is alles maar zelfs hiermee ben ik gestopt.
                                Donuts eet ik niet, maar een biertje bij het eten gaat er 1 a 2 keer in de week wel bij

Ben geen competative bb-er, wil het niet worden dus het maakt me niet uit. jij daarintegen wil eind 2009 wedstrijd meedoen, tja dan zou ik ook stoppen met biertjes drinken.

Heb geen zin om mezelf alles te verbieden om groter en groter te worden.
                                Dus glaasje cola of sinas met een paar m&m's: hmmmm

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X