kwark (bijvoegingen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kwark (bijvoegingen)

Ik vroeg me af wat jullie bij je kwark doen vooralleer hem op te eten?

ik deed er tot nu toe wat zoetstof van sanoform bij (aspartaam). Maar echt superlekker vind ik het zo niet en het begint tegen te steken.

vandaar, nieuwe ideeën? geen dikmakers aub het is voor voor het slapengaan vooral en sowieso voor in de cut dat ik het zou gebruiken

Ik doe er roosvicee in, de dieetversie zonder toegevoegde suikers.

Comment

Originally posted by Spectral View Post
      Ik vroeg me af wat jullie bij je kwark doen vooralleer hem op te eten?

ik deed er tot nu toe wat zoetstof van sanoform bij (aspartaam). Maar echt superlekker vind ik het zo niet en het begint tegen te steken.

vandaar, nieuwe ideeën? geen dikmakers aub het is voor voor het slapengaan vooral en sowieso voor in de cut dat ik het zou gebruiken
      Doe er een schep Whey-Eiwit door.

Comment

Ik eet hem of naturel of zoals body-food al zei, met een heel klein beetje weipoeder (vanille) en heel klein beetje magere melk om te zorgen dan de wei niet wegstuift. Flink roeren en je hebt een heerlijke kwark.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Schijfje ananas in stukjes snijden en dat erin. Heerlijk!

Comment

Het is wel lekker, maar voor direct voor het slapen gaan levert het wel veel kh. Zou dit dus laten. Voor 's middags ofzo kan het wel, ikzelf doe dan altijd met ananas of rozijnen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik doe het in een blender met een beetje water en een handje bevroren bosvruchten!! Goede shake! Slurp hem zo binnen een minuutje naar binnen!!
              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

doe er niets door, hooguit een beetje kaneel. vind het zonder iets al lekker te eten.

Comment

Een beetje siroop er bij.
                  Of dextro.

Comment

zonder iets bij? ik moet er niet aan denken, dan moet ik kotsen

Comment

Ik eerst ook, maar dat is gewoon gewenning.

sigpic

Comment

Een klein lepeltje honing. Dat helpt mij ook lekker te slapen.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik vind het zonder iets ook al lekker . Soms doe ik er in de middag wat druiven bij.

Comment

Ik krijg die smerige droge kwark niet door me strot.Dit zelfde probleem heb ik met lijnzaadolie.Meng ik deze met elkaar dan is het best te eten.Tijdens het cutten doe ik er ook ananas doorheen.
                            oldpride.nl

Comment

Een schep honing
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X