kwark (bijvoegingen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Zolang je al die koolhydraten er maar niet bij gooit voor je gaat slapen is het goed.
    nee,dan moet ik het helaas zonder de ingredientjes doen maar pure m.kwark krijg ik goed weg hoor.
    voer eendjes,geen oorlog

Comment

• Originally posted by might ass well View Post
      nee,dan moet ik het helaas zonder de ingredientjes doen maar pure m.kwark krijg ik goed weg hoor.
      Je kan er altijd wel iets van kh eten, maar niet te veel. Als het voor de smaak is kan dat wel
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Eet hem ook gewoon puur naturel.
        Meestal de magere kwark van Melkan en vind het best goed te doen. Moet mezelf vaak inhouden om niet de hele bak leeg te eten

Heb trouwens van een instructeur op m'n sportschool te horen gekregen dat je lichaam ongeveer 25 gram eiwitten in 1 maal kan opnemen? Dan is een hele bak in 1x dus niet verstandig ..

Comment

• Die instructeur van je zouden ze standrechtelijk moeten executeren.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Je lichaam kan inderdaad zo ongeveer 30gr eiwit per 3 uur verwerken..

Comment

• En de lijst met "jou zouden ze standrechtelijk moeten executeren"-mensen vult zichzelf aan.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                En de lijst met "jou zouden ze standrechtelijk moeten executeren"-mensen vult zichzelf aan.
                So true

Maar gaat wel slechter met ons... Van 25gr in 1u naar 10gr in 1u Komt dat door de opwarming van de aarde?
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Volgens mij snappen sommige mensen het concept van "langzame" eiwitten niet helemaal.

OT:
                  Doe meestal voor het slapen alleen honing of stroop erin, met wat melk om het te verdunnen en drinkbaar te maken. Als ik net heb getraind 's avonds gaat er een banaan en twee tabs dextro bij ipv. honing/stroop.
                  "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein

Comment

• Eet hem meestal naturel of inderdaad met fruit ananas of een half appeltje.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                      Die instructeur van je zouden ze standrechtelijk moeten executeren.

Comment

• In de blender met die hap en een banaan erdoor, smaakt altijd goed!

Comment

• kwark in de blender?

Comment

• Waarom niet? Klein beetje water erbij en je hebt een heel behoorlijke basis voor een eiwitrijke shake.

sigpic

Comment

• Ik maak het zelfs niet eens op waterbasis, gewoon een halve liter kwark erin, banaan erbij (wel in stukjes gesneden) en aan dat ding!

Comment

• Als je kwark in de blender doet wordt ie vanzelf al wat minder vast. Water toevoegen is dus wat mij betreft onnodig...tenzij je minder kwark wilt maar toch meer volume.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X