kwark (bijvoegingen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nee lidll 12.2

Comment

Ik eet het gewoon niet. Had die Franse magere kwark bij de Bas vandaan. 50cent voor 500gram en deed ik dan 2 dagen mee. Geef mij maar gewoon wat eieren of tonijn in de avond. Me smaak papillen zijn al praktisch uitgeschakeld, maar bij kwark nog niet hehe

Comment

Ik ben bij lidle langs geweest, maar geen kwark. Althans niet de gene waar jullie over hebben met de hoge eiwit gehalte...

Hoe ziet die verpakking eruit?

Mogelijk dat niet alle vestigen deze verkopen?

Comment

Ik eet men bakje kwark puur

Comment

Originally posted by zaahied View Post
            Ik ben bij lidle langs geweest, maar geen kwark. Althans niet de gene waar jullie over hebben met de hoge eiwit gehalte...

Hoe ziet die verpakking eruit?

Mogelijk dat niet alle vestigen deze verkopen?
            Ik ken em ook nie, dus ik gok idd dat ze em nie bij alle Lidl's verkopen..die van mij zit op 7,2 ongeveer per 100 gram. Niet echt een booster, wél goedkoop

En suiker of banaan werkt ook prima voor de smaak
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
              Ik ken em ook nie, dus ik gok idd dat ze em nie bij alle Lidl's verkopen..die van mij zit op 7,2 ongeveer per 100 gram. Niet echt een booster, wél goedkoop

En suiker of banaan werkt ook prima voor de smaak
              Prima voor de smaak inderdaad, maar omdat je kwark vaak voor het slapen gaan neemt en suikers juist niet is dat geen slimme combinatie.
              Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Ik bedoel ook geen bakken met suiker Die hele fijne, net genoeg om het 'zure' deraf te krijgen. Naja..banaan is dus ook geen optie?

Comment

Pak dan zoetstof of een beetje vanille wei.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gewoon puur, dat is lekker met veel moeite door je strot wringen waardoor je hongergevoel sowieso verdwijnt, ideaal in de cut !!
                    Words can be broken, so can bones...

Comment

Originally posted by erikv View Post
                      Ik bedoel ook geen bakken met suiker Die hele fijne, net genoeg om het 'zure' deraf te krijgen. Naja..banaan is dus ook geen optie?
                      Een banaan bevat zo'n 20gr suiker. Dus beter van niet

Als je het niet naturel wegkrijgt zou ik voor iets anders kiezen. Ik gooi er persoonlijk altijd een glas roosvisee light (no sugar) door heen. Heb je een milkshake naar eigen smaak
                      Becoming a human juggernaut!!!

Comment

eej..das lekker lijkt me probeer et van de week ne keer Banaan frotten we wel ergens anders in et schema

Comment

Eet kwark bijna altijd naturel, maar met rabarber of appelmoes is het ook lekker. Liefst zelfgemaakte/minder suiker. Groentensap er doorheen kan ook wel. Pureer wel eens gedroogde zuidvruchten met wat water om te mixen. Goede tips verder, ga kaneel en knoflook zeker proberen. Luxe blijft kwark met walnoten en honing toch het lekkerst.

Aldi Jogging kwark is met 10.31 voor 65 cent de beste die ik kan vinden, meer eiwit dan die van de Lidl hier. De Jumbo had 8.8 Konings voor 42 cent, maar die is in twee weken tijd twee keer in prijs verhoogd naar 62 cent! Alle zuivel zal wel steeds duurder worden door de groeiende vraag uit Azië.
                          Last edited by steentje; 03-03-2008, 23:48.

Comment

op naar de aldi dus Maar ik zal toch nog eens gaan zoeken naar die kwark bij de Lidl..misschien eroverheen gekeken. Maar 65 ct is nie veel! Zo blijft het ook nog leuk voor de portemonee

Comment

Als je niet zo dol bent op kwark in de avond dan kun je ook een paar plakjes gegrilde kip of kalkoenfilet eten voordat je gaat slapen.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

kwark
                                eiwit poeder
                                en water om het dunner te maken
                                Chaka Chaka Boy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...