havermout/brinta

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gezonder is geen suikers gebruiken voor je kh aan te vullen..
    Ik weet niet wat voor koolhydraat inname je nog gebruikt, maar ik zou iig geen suiker nemen voor je havermout lekkerder te maken.
    Lees het forum door en je leest talloze andere mogelijkheden
    Flexcup 2012: 2e Plaats C Klasse -80kg

Comment

Zou zeggen dat rietsuiker gezonder is, omdat het minder geraffineerd is en dus natuurlijker. Heb geen cijfers ofzo. Het gezondst is natuurlijk weg te blijven van suikers of zoetstoffen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Even doorgelzen maar je kan suiker toch niet voor kaneel vervangen? Dat geeft weer een heel andere smaak... toch maar even uitproberen dan morgen ochtend?

Comment

Uhm...we eten niet voor smaak. Dus suiker weg...als je wat zoets wilt is kaneel goed en met sommige wheij wordt ook smaakvoller/zoeter.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Uhm...we eten niet voor smaak. Dus suiker weg...als je wat zoets wilt is kaneel goed en met sommige wheij wordt ook smaakvoller/zoeter.
            Ik zou zeker geen kaneel in de koffie gooien.
            Dan zou ik rietsuiker nemen ipv gewone witte suiker.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Of gewoon geen suiker...wellicht wat zoetjes.

Comment

Hmm

Ik ga vanaf nu maar eens stoppen met overal suiker toe te voegen want dit deed ik eerder wel vaker... maar kaneel is wel gezond?

offtopic: ik heb nog nooit van mijn leven zoveel gegeten.... was helemaal kapot na het fitnessen.

Comment

Naar wat ik er van weet is kaneel onschadelijk en levert het geen of weinig kcal.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Oke thanks... het is half 8 dus tijd voor ontbijt voor mij (mijn maag schreeuwt er letterlijk naar). Maar even proberen hoe het met kaneel is...

Comment

kaneel is ook goed voor insuline gevoeligheid

Comment

Kijk, dat wist ik niet. Handig weetje. Thnx Punani

Comment

Ik doe als volgt

Halve bak kwark, schep whey poeder, beetje water, 1 zoetje, wat kaneelpoeder en een beetje Brinta in de ochtend. Mengen en drinken...
                          Daarbij nog wat annas, biergist en een multivitamine...

Is brinta beter dan havermout? Of andersom?

Of maakt dit niet uit?

Comment

Slechts marginaal verschil qua voedingswaarden (iets meer vetten voor havermout), dus in de bulk is havermout iets handiger. Verder krijg ik geen 160gr brinta weg met een halve liter melk, is beton hoor. Met havermout heb je dat probleem niet.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Brinta veranderd snel van pap in modder en van daaruit wordt het zo hard als beton idd.
                              Havermout blijft pap. Ook qua smaak heb ik liever havermout. By the way, ook qua smaak is havermout beter weg te werken met water dan brinta met water, dus voor de cut gebruik ik ook liever havermout.

Comment

Dan maar bij de supermarkt havermout halen en proberen...

THanx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X