Als het met choco Whey gaat, dan gaat dat toch evengoed met vanille of strawberrry, mss is strawberry niet zo een succes, ik ga ze is uitproberen !!
maak je eigen proteinereep!!!
Collapse
X
-
Originally posted by mannensport_nl View PostHahaha dit is echt een superdroog topic! Ieder volop aan het koken XD ow my!
Is et nu knallen op de sportschool of schort om
Anywayz, jemig beetje centen voor de echte! hey als fitness fanatic heb ik da er zelfs voor over
dus als bb een hobby voor je is moet je ook van koken houden en tja dan moet je net als trainen af en toe tips van andere bbers krijgen.
overigens vind ik koken steeds leuker worden. (hobby erbij?)Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by mannensport_nl View PostHahaha dit is echt een superdroog topic! Ieder volop aan het koken XD ow my!
Anywayz, jemig beetje centen voor de echte! hey als fitness fanatic heb ik da er zelfs voor overLET'S GET NASTY YATES!!!
COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!
Comment
-
Anywayz, jemig beetje centen voor de echte! hey als fitness fanatic heb ik da er zelfs voor oversq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postik heb vandaag 11 en een halve bar gemaakt. heb een beetje aan het recept geprutst. maar ze zijn wel erg lekker geworden.
ik nam:
200g pindakaas
300g havermout
250g vanille whey (xxl bulk)
150-200ml melk
70g melk chocolade
pindakaas+havermout+whey in hele grote kom doen.
100 ml melk erbij schudden en blijven kneden. je krijgt een grote platte koek, maar hij was nog net iets te brokkelig, en er zaten nog wat restjes die niet wouden hechten. op gevoel nog een beetje melk erbij gedaan. Blijven kneden tot je echt 1 grote klomp deeg hebt. Je wil niet dat hij nat en plakkerig is, maar ook niet te droog brokkelig. Voeg dus steeds hele kleine scheutjes toe, en blijf kneden tot het perfect is.
de klomp verdeeld in stukjes van 80g. elke stukje eerst een paar keer in de hand tot een bal knijpen (zodat echt alles goed gemengd is, en hij absoluut niet gaat brokkelen/breken), en daarna mooi vorm gegeven tot een langwerpige vorm.
chocolade in de magnetron (100g reep). ik deed 45 seconden op 800 wat. dat was net niet genoeg. ik heb toen kort geroerd, en nog eens 45 seconden gedaan op 800 wat. dit was teveel en een klein beetje was verbrand (ik denk dat een 20 seconden beter zou zijn geweest). Het verbrande eruitgelepeld, en de rest was wel mooi gesmolten en smaakte nog goed.
met een kwast de bars besmeerd met chocolade (6g per bar), en daarna chocolade weer hard laten worden. inpakken in aluminuium folie, en in de diepvries leggen.
caloriewaarden per bar:
3800/11.5 = 330 kcal
EKV verdeling per bar:
e24g, k24 v15g
zelf eet ik ze het liefst samen met een halve liter melk.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
ja precies, heb er net 12 in de koelkast gelegd om de chocolade te laten stollen en ga ze straks inpakken en in de vriezer leggen!
ging aardig vlot, echt prima te doen. ziet er ook uit alsof het te eten is dus ben benieuwd, morgen na de training proberen!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Posthehe, net nog even 12 bar gemaakt. heerlijk
Dat spul plakt aan me handen.. ik kan er geen bars van maken hoor.. kwerd helemaal geekkkkkk
Me Huga Boss overhemd ook onder de pindakaas..
Maar het is wel lkkr..
Nu ga ik maar uit verdriet die reep chocola maar gwn opeten ..
Comment
-
Originally posted by gameface View PostHeb ik net ook geprobeerd.. werd er helemaal agressief van jongen!! Ik sweer het je.. zoveelste poging dit.. kword helemaaall paraaa
Dat spul plakt aan me handen.. ik kan er geen bars van maken hoor.. kwerd helemaal geekkkkkk
Me Huga Boss overhemd ook onder de pindakaas..
Maar het is wel lkkr..
Nu ga ik maar uit verdriet die reep chocola maar gwn opeten ..
je gooit de whey + pindakaas +havermout + 100ml water in een hele grote kom. en je gaat eerst even roeren. alles gaat plakken, maar 100ml is net niet genoeg dat alles aan elkaar gaat plakken. je gaat kneden, net als met een brooddeeg. en voegt elke keer mini slokjes toe, en kneed verder. tot alles 1 geheel is maar NIET Plakt. als het wel plakt, kun je eventueel wat bloem toevoegen en verder kneden. ook weer kleine beetjes, tot het niet meer plakt. zonder chocolade ben je trouwens 2x sneller klaar, en smaakt ook erg goed.
succes de volgende keer.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Karwan View PostJongens weten julie mischien die ingredienten om de kcal te verminderen met die repen ? ik wil rond de max 180kcal uit een reep halensq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: