GIP's kitchen advanture!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

leuk gedaan zo kerel
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Zelf maak ik eiersalade met yogonaise, dat is pas echt BB-proof spul en smaakt ook nog een 10x beter Daarbij is het ook lekker om een theelepeltje sambal erin te doen of wat sweet chili sauce dan wordt ie ietsje zoeter en scherper van smaak
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

^Hetzelfde, ook met m'n tonijnsalade gebruik ik yogonaise. Vind ik een stuk frisser van smaak
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Krijg honger door jou
          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Ziet er allemaal verschrikkelijk lekker uit, ik ga denk binnenkort even die eier salade maken
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Sow ik denk dat ik es bij jou ga eten
              Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Je kan altijd nog kok worden keukenprinsesje gip

Comment

jij mag altijd wel een hapje mee eten

Originally posted by Danielle80 View Post
                  Sow ik denk dat ik es bij jou ga eten
                  Originally posted by Faabjan View Post
                  Je kan altijd nog kok worden keukenprinsesje gip
                  haha en dan met zo'n schort? oh nee dan kan ik beter zonder shirt koken

Make it happen, shock everyone!

Comment

Hahahaha loser

Comment

Originally posted by gain is pain View Post

haha en dan met zo'n schort? oh nee dan kan ik beter zonder shirt koken
                      G]
                      Pics please XD
                      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Zo net jou heerlijke kip gerecht gegeten, iets minder pittig. De kleine draak moest er ook van mee eten. Nu die eiersalade nog maken van de week.

Wacht op nieuwe recepten

Gr
                        Een dag niet getraind...

Comment

DEVILS chicken

-kipfilet heb ik gedaan maar je kunt beter kippenbouten/kipdrumstick gebruiken
                          -peper
                          -sambal oelek
                          -(sambal pathe)
                          -maizena
                          -kipbouilon
                          -zoet soja/ketjap
                          -sesame olie

Bereiding:
                          Snij de kipfilet in grote blokken, doe dit op laag vuur in water en doe er kipbouilon bij, laat dit nu heeeel rustig koken zo'n 20min, niet geheel gaar.
                          Nu haal je de kip eruit en laat het even afkoelen, verhit daarna een pan met ong, een halve eetl. Olijfolie.
                          Doe de kip erin voed direct daarna de sambal oelek toe/peper/zoet soja/sesame olie/maizena toe en begin te roeren. Voeg hierbij wat water of bouillon toe (ong. 4-5 eetl.) roer het en laat het zachtjes doorkoken tot het gaar is. En voila best lekker alleen ik had bouilion toegevoegd maar dat was voor mij iets te zout. Ik at het met aardappels dus prima te doen

Pics komen binnekort (zit op me ipod)

Comment

gemarineerde drumsticks met groente en aardappels, hoelang heb je die ongeveer in de oven gehad, ga hem zo maken heb zelf een hetelucht oven
                            Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                              gemarineerde drumsticks met groente en aardappels, hoelang heb je die ongeveer in de oven gehad, ga hem zo maken heb zelf een hetelucht oven
                              je zal nu vast en zeker al klaar zijn maar voor de andere, zolang als nodig.. check regelmatig..

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                                je zal nu vast en zeker al klaar zijn maar voor de andere, zolang als nodig.. check regelmatig..
                                Dat ligt er ook aan of je de oven hebt voorverwarmd of niet. Het is een beetje zoeken;
                                lang op lage temperatuur = risico uitdrogen (kun je alsnog op het einde afdekken met aluminium folie)
                                kort op hoge temperatuur = risico verbranding velletje en van binnen niet gaar

Ik doe niet voorgegaarde (rauw dus) drumsticks (die dikke dus geen vleugeltjes) een uur op 170 graden hete luchtoven, voorverwarmd.

Kipfiletspiesjes daarentegen doe ik slechts 10 minuten in een voorverwarmde oven van 220 graden, kunnen ze makkelijk hebben.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X