Jullie moeten er ook rekening mee houden dat ik niet meer zo zwaar train en veel train als een paar jaar terug hè? En zoveel ben ik niet achteruit gegaan hoor, dat lijkt misschien wel zo, misschien doordat de bouw nu anders is ontwikkelt. Ik weet van mezelf dat ik vroeger een hele dikke nek had bijv.Nu is mijn nek wat kleiner geworden en mijn schouders wat groter. Verder is mijn borst war ronder geworden. Vroeger ontbrak in verhouding de bovenkant borst omdat ik veel recht trainde. Mijn rug is iets anders ontwikkelt. Ik woog gemiddeld vroeger tachtig en begon met zestig kilo. Nu weeg ik 77, 5 dus zoveel scheelt dat niet. Ga nu proberen iets zwaarder te trainen, maar ik kan niet te snel omhoog gaan met gewicht. Je zal het gek vinden maar train nu rond de 60 kilo bankdrukken, 15 kg fly, s. met borst. Is een stuk minder, want vroeger trainde ik met 80 bankdrukken en 20 flyes. Daarin tegen kan ik nu heel gecontroleerd trainen zonder sneller te overbelasten.
Eet maar gewoon, dat is al lekker genoeg!
Collapse
X
-
Ik heb zo net even mijn topics gelezen en zag dat er nogal veel (negatieve) kritiek op me geleverd is. Ben misschien wat onredelijk/eigenwijs geweest tegenover de mensen die het goed bedoelen. Ik trek misschien te snel mijn eigen oordelen tegenover meningen/theorieën van anderen. Ik ben van mezelf erg eigenwijs, dat is nu eenmaal een karakter trek van me, maar men moet zich ook kunnen voorstellen als jij al jaren probeert in te zetten en gedisciplineerd aan het trainen bent, en hoort van andere en vooral ook ziet dat in mijn geval ikzelf veel vooruitgang boek, en je word op een forum negatief beoordeelt over wat dan ook, dat dát heel frustrerend is. Niet om op te scheppen, maar geloof me: vroeger trainde ik met grote kerels omdat mijn niveau aanzienlijk in de buurt kwam dan dat van hen. Veel gepraat en veel adviezen gekregen van hen waar ik beter op moest letten etc., maar tegelijkertijd complimenteerde ze me ook dat ik er goed uitzag en goed trainde. Ik sta natuurlijk open voor adviezen en meningen, maar ik heb qua trainen veel ervaring en dat komt niet zo uit de lucht vallen. Iedereen heeft natuurlijk een andere visie, en dat is ook denk ik heel goed, maar ik beoordeel mijn kennis uit eigen ervaring door te doen en te proberen. Het zou kunnen zijn dat het deels aan mijn voeding ligt, dat wil ik niet ontkennen, maar dan zou ik niet weten wat ik mis heb gedaan.
Comment
-
Beste Daniel.
Ik zeg helemaal niets van je vormen, die mogen er best zijn vind ik.
Maar die 77,5 kilo? Daar valt mn smoel van open!
Je hebt nu in verschillende topics gehoord, en aan moeten horen dat je voer trut met peren is.
Ook ik heb je daar verschillende keren op gewezen al in 1 van de eerste posten van jou.
Nu lees je verschillende keren van verschillende sporters waaronder ook Patriciaaa, dat het overtrainen
best wel eens kan komen doordat jij ver beneden de ideale verhoudingen eet. Ik val zelf ook onder diegenen die dat bijna zeker weten.
Ook een Dynobet, toch niet de eerste de beste als het om voeding gaat die wijst jou op je voeding.
Nu vraag ik mij al n heel poosje af, hoelang het gaat duren voordat dat jij in gaat zien dat de mensen hier wel eens gelijk kunnen hebben. En jij beter net zoals iedereen jezelf aan een voedings schema gaat houden, want je praat natuurlijk wel lekker maar zo komt er geen ene ruk van terecht.
Haal die oogkleppen van je kop af en trek meteen die oorstopjes eruit..
Want 90% wat hier en op andere topics van jou word je steeds weer op je voeding gewezen.
Het is niet zo dat je 7 jaar voor de kat zn kut hebt getraind, want dat is ook weer niet zo. Als jij beter gaat vreten, weet ik zeker dat jij icm wat training n heel eind op kunt schieten in zeer korte tijd.
Je moet alleen wel je lichaam de kans geven om te kunnen groeien, door het optimaal te gaan voeden.
Ik vind het al prachtig dat je wat zwaarder gaat trainen, maar alleen daarmee red je het niet.
Voeden dat lichaam, er zit nog zoveel progressie in zonder dat jij er zelf enig benul van hebt..
En als je het niet zelf kunt, laat er dan iemand naar kijken verdomme. Hij heeft het je al aangeboden zelfs!
Als ik jou was greep ik die kans met alles beet waarmee ik kon grijpen, en ik liet hem niet meer los.
Ik zeg nogmaals, doe er wat aan verdomme!
Je bent nog n jonge kerel, maak er dan ook wat van!
Comment
-
Het begint er gezien zijn reacties inderdaad op te lijken alsof we met de beste troll wannebe in jaren te maken hebben.
Al mag je voormalig anti-as strijder Nibor niet tekort doen,die zei op het andere forum dat 4 tabs only kuurtjes per jaar geen kwaad kunnen.
Gelukkig heeft Quibus hem kunnen overtuigen van het tegendeel.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Q is een engeltje!
Even OT; dat gewicht sta ik ook wel even van te kijken, je bent bijna net zo lang dan ik ben en 5 kg lichter met een niet al te laag VP.
Om verder te vergelijken; ik start nu net weer op na bijna een jaar blessure-ellende waarvan het laatste 1/2 jaar helemaal niet kunnen trainen, dus kan nou niet zeggen dat ik er goed bij sta.
Wat voor tandenstokerttjes staan en dan wel niet onder dat UB om je gewicht te verklaren?Last edited by emilio75; 12-11-2013, 12:36.
Comment
-
Q bedoelt het iig allemaal goed hoor..vind het so zobde als mensen iets doen waarvsn de gevolgen of de nadelen wrl eens heftiger kunnen zijn dan verwacht.
Ik heb ook met daniel het bestr voor maar de eigewijsheid van beide heren maakt het zo moeilijk.
Comment
-
Originally posted by Daniel4you View PostJa, volgens mij ligt het dan aan mijn voeding inderdaad dan. Ik eet wel gezond, maar dan misschien te weinig.
Ik zeg jou, dat jij volgend jaar om deze tijd 90kg kunt wegen met een lager bf dan jij nu hebt..
Je trainings jaren zijn niet verloren, dat zei ik je net al...
Luisteren moet je leren.... En jezelf minder verdedigen als je het mis hebt..
Ik zeg doe het, je zal er geen spijt van krijgen, en het zal je minder energie kosten dan waarmee je nu bezig bent.
Hou vol en je komt er wel.
Comment
-
Als je pootjes bijtrekken en je goed gaat eten dan zou het best eens kunnen zijn dat je over 2 jaar iedereen van het podium aflacht. De genen voor UB zijn iig aanwezig.
Q; goed dat je het probeert, maar bij Robin heb ik de hoop opgegeven, zeker nu hij tegen alle aversie eerder opeens probeert roids naar binnen te werken alsof het smarties zijn. Ik hoop dat Daniel wel voor rede vatbaar is, want dit is idd zonde...
Comment
-
Originally posted by rainman View PostNiet verkeerd,maar stuk beter als ts????Mmmm
Goede schouders btw.
Of ie nou liegt of niet hoe die zo ( om het kortaf te zeggen ) krom is geworden .
Qua voeding loopt ie achter , maar heb zwaar het idee of dat het een trolllll is of dat die gewoon elke x dezelfde oefeningen doet omdat ie thuis traint.
en tot slot draait ie ineens helemaal 180 graden bij , nu begint t "ineens" in te zinken bij hem haha.
Ik snap er niks meer van mainnnn
Comment
-
Klopt,het lijkt allemaal vaak te ongeloofwaardig.
Vooral de reacties en discussies.
Maar.....de verhoudingen van daniel zijn echt niet zo slecht als de meesten hier zeggen.
Ok,zijn verhouding boven rug/onder rug klopt niet en zijn houding is niet super,maar daar kan je aan werken.
Als hij vanaf nu wel "volgens de regels"zou trainen en vooral eten,lacht hij binnen een jaar iedereen hier uit.
Maar Daniel,post eens een filmpje met de krant van die dag erbij,dan is iedereen overtuigd!Last edited by rain; 13-11-2013, 19:00.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostKlopt,het lijkt allemaal vaak te ongeloofwaardig.
Als hij vanaf nu wel "volgens de regels"zou trainen en vooral eten,lacht hij binnen een jaar iedereen hier uit.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment