Originally posted by GeneralIx
View Post
Welke supplementen gebruik je en waarom?
Collapse
X
-
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik heb zelf van nature niet al te beste gewrichten (atrose en reuma komt in de fam voor) en ben toen zelf op zoek gegaan naar dit middel. Ben er trouwens zeer over te spreken. Ergogenics heeft er een mooi stuk over:
Supplement dat gewrichten repareert zit farma dwars
Ik neem aan dat je het vraagt voor evt opname in je shop?
Comment
-
Lees er veel goeds over. Glucosamine staat in ieder geval op mijn lijstje van eens te proberen sups."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Spectral View Postdus helpt het ook tegen gewrichten die constant krak zeggen? of is dit een beetje teveel hoop? Waar kan je het halen trouwens.
Denk wel dat ik zoiets goed kan gebruiken
Je kan het bij elke drogist wel halen.
Comment
-
nouja ik weet niet hoe mn gewrichten in elkaar zitten. Ga het toch eens proberen denk ik, baad het niet dan schaad het niet.
Als ik bvb mn pols ronddraai blijft die gewoon continu lichtje krakjes geven. Zelfde met mn schouders als ik ze 'losgooi', knieën ook last van. Misschien dat jouw supplement het voor een deel kan wegwerken.
Hoe doseer je het?
Comment
-
Pubmed is altijd wel een leuke wetenschappelijke source. Ik heb niet de tijd om het uit te pluizen voor bb-ers, maar hier iig het 'bewijs' dat Glucosamine zeker wel wat doet:
Glucosamine: a review of its use in the management...[Drugs Aging. 2003] - PubMed Result
Comment
-
Originally posted by showtime View Postmaandag ga ik en een maatje van me aan de creatine beginnen met hmb en natuurlijk de wei shakes en de maltodextrine mij benieuwd wat daar uit zal komen
Laat die HMB er maar uit.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment