Welke supplementen gebruik je en waarom?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Gebruik geen vloeibare amino's. Zelfde amino's zitten in een weishake die nog lekkerder is ook, je moet hem alleen wat eerder drinken.
    Dan heb je die van mij nog nooit geproefd

Comment

Whey eiwitten, visolie, vitc1000, glucosamine en creatine monohydraat

Comment

Originally posted by Kevf View Post
        Whey eiwitten, visolie, vitc1000, glucosamine en creatine monohydraat
        Wordt Glucosamine Sulfaat veel in de sport gebruikt?

Comment

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik heb zelf van nature niet al te beste gewrichten (atrose en reuma komt in de fam voor) en ben toen zelf op zoek gegaan naar dit middel. Ben er trouwens zeer over te spreken. Ergogenics heeft er een mooi stuk over:

Supplement dat gewrichten repareert zit farma dwars

Ik neem aan dat je het vraagt voor evt opname in je shop?

Comment

dus helpt het ook tegen gewrichten die constant krak zeggen? of is dit een beetje teveel hoop? Waar kan je het halen trouwens.

Denk wel dat ik zoiets goed kan gebruiken

Comment

Lees er veel goeds over. Glucosamine staat in ieder geval op mijn lijstje van eens te proberen sups.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                dus helpt het ook tegen gewrichten die constant krak zeggen? of is dit een beetje teveel hoop? Waar kan je het halen trouwens.

Denk wel dat ik zoiets goed kan gebruiken
                Als je het stuk leest staat er idd dat het oa helpt om het vocht vast te houden tussen je gewrichten, dus het kan in theorie daarvoor helpen. Echter je gewrichten kunnen natuurlijk ook zo gebouwd zijn dat ze dat hoe dan ook doen

Je kan het bij elke drogist wel halen.

Comment

nouja ik weet niet hoe mn gewrichten in elkaar zitten. Ga het toch eens proberen denk ik, baad het niet dan schaad het niet.

Als ik bvb mn pols ronddraai blijft die gewoon continu lichtje krakjes geven. Zelfde met mn schouders als ik ze 'losgooi', knieën ook last van. Misschien dat jouw supplement het voor een deel kan wegwerken.

Hoe doseer je het?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Lees er veel goeds over. Glucosamine staat in ieder geval op mijn lijstje van eens te proberen sups.

Ik heb het afgelopen jaar een jaar lang gebruikt maar ik merk er niks van. Volgens mij werkt het niet.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Pubmed is altijd wel een leuke wetenschappelijke source. Ik heb niet de tijd om het uit te pluizen voor bb-ers, maar hier iig het 'bewijs' dat Glucosamine zeker wel wat doet:

Glucosamine: a review of its use in the management...[Drugs Aging. 2003] - PubMed Result

Comment

Verplaatst naar Supplementen.
                        Last edited by Body-Food; 21-01-2008, 21:10. Reason: Verplaatst naar Supplementen

Comment

maandag ga ik en een maatje van me aan de creatine beginnen met hmb en natuurlijk de wei shakes en de maltodextrine mij benieuwd wat daar uit zal komen

Comment

Originally posted by showtime View Post
                            maandag ga ik en een maatje van me aan de creatine beginnen met hmb en natuurlijk de wei shakes en de maltodextrine mij benieuwd wat daar uit zal komen
                            Waarom HMB?

Comment

een maatje van me bevool me dat aan om nog ff extra te groeien qua kracht en massa

Comment

Originally posted by showtime View Post
                                Als je teveel supplementen bij elkaar gebruikt, weet je niet van welk supplement je de meeste resultaten hebt geboekt.

Laat die HMB er maar uit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X