Originally posted by Body-Food
View Post
Welke supplementen gebruik je en waarom?
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostIk eet al tijden op wat voor mij onderhoud is en ben zelfs me kcal inname de afgelopen 2 weken aan het verhogen omdat me metabolisme wakker geschut is en meer verbrand.
Net even 30mins geslapen en voel me weer goed. Wellicht was ik gewoon oververmoeid. Slaap de afgelopen paar dagen ook slecht. Wordt in de nacht wakker met honger en drink dan water om vervolgens weer wakker te worden omdat ik naar de wc moet.
Maar ja even een paar dagen geen burner gebruiken klinkt goed.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Body-Food View PostWat vinden jullie van visolie capsules (omega 3), gebruiken jullie die ook?
@Ophaler
Ik weet dat ik niet op burners moet gaan leven. Het is immers een suplement. Gedurende de dag vreet ik al zoveel ik...op onderhoud. Niet het berekende onderhoud, maar het praktijk ondervonden onderhoud.
Wel beter geslapen. Behalve dat ik om 5 uur een sms kreeg van een vriendin. Schiet niet op zo :S
Comment
-
Zodra de cardio weer in mijn schema gaat, gaat de visolie er ook weer in."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
@Body-Food
heb vandaag de laatste tester opgedronken. Nl. banaan
heb nu 250cl water gebruikt ipv 500 en de smaak kwam al veel meer tot uiting. Ik ben echter nooit een fan geweest van vloeibare dingen die naar banaan smaken. Heb nu wel spijt dat ik de vanille met 500cl water heb klaargemaakt maar ik denk dat die me sowieso wel zal bevallen.
Oplosbaarheid wederom niets op aan te merken, perfect na een aantal maal shaken.
Comment
-
Originally posted by Spectral View Post@Body-Food
heb vandaag de laatste tester opgedronken. Nl. banaan
heb nu 250cl water gebruikt ipv 500 en de smaak kwam al veel meer tot uiting. Ik ben echter nooit een fan geweest van vloeibare dingen die naar banaan smaken. Heb nu wel spijt dat ik de vanille met 500cl water heb klaargemaakt maar ik denk dat die me sowieso wel zal bevallen.
Oplosbaarheid wederom niets op aan te merken, perfect na een aantal maal shaken.
Het product is gemaakt om 30 gram te vermengen met 250ml vloeistof.
Maar het is leuk om te horen dat je onze banaan whey-95, wel te pruimen vind en dat nog wel met water
Comment
-
ja ik weet dat er 250 op staat maar zoals ik al vermelde als ik bij de whey waar ik momenteel nog een kilo van staan heb 30gr whey in 250cl doe is de smaak redelijk straf, beter is om daarbij 500 te gebruiken. En uit gewoonte heb ik de eerste keer bij jouw testmonster ook 500 gedaan. Die smaak is echter veel milder.
En banaan is nooit mn favoriete smaak geweest maar hij was zeker te drinken. Vanille draagt echter wel mijn voorkeur weg.
Comment
-
Mijn vraag was.
Wat vinden jullie van visolie capsules (omega 3), gebruiken jullie die ook?
Van de 8778 Bodynet leden gebruikt er maar 1 lid visolie (omega 3).
Dat is helaas te weinig om 1 miljoen capsules in te kopen, om die tegen een spotprijs aan te kunnen bieden.
Of zijn toch nog meer gebruikers van dit product?
Laat het maar weten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment