Welke supplementen gebruik je en waarom?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Body-Food View Post
    Kraantjes water in Belgiƫ is anders dan in Nederland
    In Belgiƫ zit er meer kalk in.
    we hebben nochtans een apparaat er tussen hangen om de kalk eruit te filteren

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Ik eet al tijden op wat voor mij onderhoud is en ben zelfs me kcal inname de afgelopen 2 weken aan het verhogen omdat me metabolisme wakker geschut is en meer verbrand.

Net even 30mins geslapen en voel me weer goed. Wellicht was ik gewoon oververmoeid. Slaap de afgelopen paar dagen ook slecht. Wordt in de nacht wakker met honger en drink dan water om vervolgens weer wakker te worden omdat ik naar de wc moet.

Maar ja even een paar dagen geen burner gebruiken klinkt goed.
      Je moet idd niet op die burners gaan leven. Je lichaam protesteert dan uit volle macht zoals je vast wel hebt gemerkt...
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Wat vinden jullie van visolie capsules (omega 3), gebruiken jullie die ook?

Comment

Wat vinden jullie van visolie capsules (omega 3), gebruiken jullie die ook?
          Ik haal me omega3 uit melk, daar voor had ik ook nooit gehad. En visolie haal ik wel uit die lading tonijn die ik elke dag weg eet.

@Ophaler
          Ik weet dat ik niet op burners moet gaan leven. Het is immers een suplement. Gedurende de dag vreet ik al zoveel ik...op onderhoud. Niet het berekende onderhoud, maar het praktijk ondervonden onderhoud.

Wel beter geslapen. Behalve dat ik om 5 uur een sms kreeg van een vriendin. Schiet niet op zo :S

Comment

• Zodra de cardio weer in mijn schema gaat, gaat de visolie er ook weer in.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• @Body-Food

heb vandaag de laatste tester opgedronken. Nl. banaan

heb nu 250cl water gebruikt ipv 500 en de smaak kwam al veel meer tot uiting. Ik ben echter nooit een fan geweest van vloeibare dingen die naar banaan smaken. Heb nu wel spijt dat ik de vanille met 500cl water heb klaargemaakt maar ik denk dat die me sowieso wel zal bevallen.

Oplosbaarheid wederom niets op aan te merken, perfect na een aantal maal shaken.

Comment

• Originally posted by Spectral View Post
                @Body-Food

heb vandaag de laatste tester opgedronken. Nl. banaan

heb nu 250cl water gebruikt ipv 500 en de smaak kwam al veel meer tot uiting. Ik ben echter nooit een fan geweest van vloeibare dingen die naar banaan smaken. Heb nu wel spijt dat ik de vanille met 500cl water heb klaargemaakt maar ik denk dat die me sowieso wel zal bevallen.

Oplosbaarheid wederom niets op aan te merken, perfect na een aantal maal shaken.
                OkƩ bedankt, maar als er wordt aangegeven, los deze hoeveelheid op in 250ml en je gebruikt 500ml, ja dan moet je op zoek gaan naar de smaak.
                Het product is gemaakt om 30 gram te vermengen met 250ml vloeistof.

Maar het is leuk om te horen dat je onze banaan whey-95, wel te pruimen vind en dat nog wel met water

Comment

• ja ik weet dat er 250 op staat maar zoals ik al vermelde als ik bij de whey waar ik momenteel nog een kilo van staan heb 30gr whey in 250cl doe is de smaak redelijk straf, beter is om daarbij 500 te gebruiken. En uit gewoonte heb ik de eerste keer bij jouw testmonster ook 500 gedaan. Die smaak is echter veel milder.

En banaan is nooit mn favoriete smaak geweest maar hij was zeker te drinken. Vanille draagt echter wel mijn voorkeur weg.

Comment

• Mijn vraag was.
                    Wat vinden jullie van visolie capsules (omega 3), gebruiken jullie die ook?

Van de 8778 Bodynet leden gebruikt er maar 1 lid visolie (omega 3).
                    Dat is helaas te weinig om 1 miljoen capsules in te kopen, om die tegen een spotprijs aan te kunnen bieden.

Of zijn toch nog meer gebruikers van dit product?

Laat het maar weten.

Comment

• ik gebruik het wel maar heb een tijdje geleden een pot gekocht met 1000 capsules en aangezien ik ze niet echt regelmatig gebruik zijn ze nog lang niet op.

Comment

• Ik gebruik het ook!

Ik betaal voor 90 softcaps 5,75 maar moet er 3 p/d dus dat is precies voor een maand! Bij de Etos trouwens.

grtz.
                        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

• Originally posted by fitnessfreak View Post
                          Ik gebruik het ook!

Ik betaal voor 90 softcaps 5,75 maar moet er 3 p/d dus dat is precies voor een maand! Bij de Etos trouwens.

grtz.
                          Hoeveel mg zit er dan in de capsule.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                            Ik haal me omega3 uit melk, daar voor had ik ook nooit gehad. En visolie haal ik wel uit die lading tonijn die ik elke dag weg eet.
                            Je weet dat er in tonijn op waterbasis geen visolie zit he

Comment

• Originally posted by Kevf View Post
                              Je weet dat er in tonijn op waterbasis geen visolie zit he
                              sssj Dadelijk proberen anderen die het weten mij visolie aan te slijten hehe.

Comment

Hoeveel mg zit er dan in de capsule.
                                Zit nu op me werk... Kijk straks ff als ik thuis ben!
                                Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X