mammoth weight gainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mammoth weight gainer

Ik wil proberen wat dingen straight te krijgen, kom er echter nog niet uit.

Ik gebruik zelf Mammoth 2500 om weight te gainen, eigenlijk doordat ik nooit een propper voedingschema heb gehad en deze ook niet kan volhouden door onregelmaat in levenstijl. Heb er echter wel ééntje voor de dagen wanneer ik die mogelijk wel heb en gebruik die op die dagen.

Nu zou je zeggen weight gainen dmv weight gainers, zoals je vaak leest, is in principe bedoeld om gewoon aan te komen/niet af te vallen. Je moet ze niet nemen voor je naar bed gaat, maar gewoon ergens op een moment gedurende de dag. Okee, MAAR ik neem ze eigenlijk voor en na training.. Is er een verband tussen deze specifieke inname en de uitkomst (lichamelijk) van je trainingen, dus is het een positieve toevoeging???

Hieronder staat een omschrijving van Mammoth. Ik heb een paar dingen onderstreept waarvan ik denk, hmm zeggen ze dit nou om te verkopen of is dit echt zo?

MAMMOTH
    Gekozen tot Canada's Best Weight Gainer!

Mammoth is specifiek ontwikkeld voor iedereen die moeite heeft om (spier)massa aan te komen. Niet voor niets is Mammoth al 3 jaar op rij gekozen door een zeer deskundige jury tot beste Weight Gainer van Canada! Mammoth; de naam zegt eigenlijk genoeg: Groeien als een Mammoet!

De voordelen van Interactive Nutrition's MAMMOTH:

⇒Een ideale verhouding tussen proteine en koolhydraten en vetten. De verhouding proteine⇔koolhydraten in MAMMOTH is 35%-65%. De meeste weightgainers bevatten heel weinig eiwitten, die meestal ook nog eens van slechte kwaliteit zijn.

Stimuleer extra spiergroei door een grote hoeveelheid kwaliteitseiwitten. 50 gram eiwitten per dosering. Deze dosering bevat alleen de allerbeste eiwit varianten:

1.Whey (Wei) Proteine: een makkelijk en snel opneembaar eiwit. Tevens is whey (wei) proteine zeer spieropbouwend. Bijna het perfecte eiwit voor krachtsporters.

2.Melk eiwitten: een eiwit bron die bomvol zit met antikatabole bestanddelen. Antikatabool betekent dat het spierafbraak tegen gaat. Je bouwt dus meer spiermassa op, terwijl je minder afbreekt! (HET IS TOCH EEN WEIGHT GAINER, GEEN MUSCLE GAINER?)

3.Puur ei-eiwit: Een zeer spieropbouwend eiwit. Vet vrij en zeer goed verteerbaar. Ei-eiwit bevat extreem hoge doseringen van alanine, Arginine, Glycine en Methine. Deze aminozuren zijn zeer belangrijk voor de opbouw van spiermassa. Ei-eiwit wordt door veel experts gezien als moeder natuur's beste eiwit voor spieropbouw. (SAME SAME)

Groei met een mega dosering van 76-152 gram koolhydraten per dosering! 152 Genoeg koolhydraten om je lichaam van energie en calorieen te voorzien. Mammoth bevat zowel 'snelle' koolhydraten en 'langzame' koolhydraten. Zo ontstaat de perfecte mix om te groeien.

MAMMOTH bevat een eiwit complex van zeer hoge kwaliteit. Perfecte biologische waarde en verteerbaarheid. Volledig uitgebalanceerd en compleet intact Whey eiwit aminozuur profiel. De precieze combinatie van eiwitten zorgt voor zowel langzaam als snel verteerbare eiwitten. Zo wordt je spiergroei constant ondersteunt (weer die spiergroei)

Een juiste dosering van 'goede'vetten. Het vet van Mammoth bestaat alleen uit MCT vetten. Dit zijn vetten die je enorm veel calorien en energie geven, zonder dat ze als vet opgeslagen kunnen worden. MCT vet is een uniek vet dat gewonnen wordt uit kokosnoot olie.
    1.Snelle energie⇒ MCT wordt veel sneller omgezet naar energie dan andere vetten
    2.Geen vet opslag⇒ MCT wordt ook wel het 'vetloze vet' genoemd, omdat je lichaam het niet of nauwelijks als vet kan opslaan
    3.MCT's kunnen groeihormoonspiegels doen stijgen voor extra spiermassa opbouw en vet vermindering (????)
    4.MCT heeft geen invloed op je cholesterol spiegel

Groei dankzij de optimale opname van alle ingredienten in MAMMOTH .MAMMOTH bevat een uniek enzymen complex om ervoor te zorgen dat alle ingredienten ook daadwerkelijk opgenomen en gebruikt worden door je lichaam. Het gaat er namelijk niet om hoeveel calorieen je in neemt, maar hoeveel calorieen je lichaam kan opnemen. Het is natuurlijk zinloos om een product te nemen dat slecht verteerd wordt, waardoor je lichaam niets met de ingredienten kan. MAMMOTH wordt optimaal verteerd, en kan dus ook optimaal door het lichaam gebruikt worden. Een leuke extra van de enzymen in MAMMOTH is dat ze zorgen voor een sneller herstel.

Voor wie is MAMMOTH geschikt?
    MAMMOTH is ideaal voor iedereen die graag zwaarder wil worden. Krachtsporters bouwen meer (spier)massa op, terwijl duursporters beter herstellen en meer energie krijgen. MAMMOTH is perfect geschikt voor iedereen die zichzelf te licht vindt of die graag extra spiermassa wil opbouwen.

Hoe werkt MAMMOTH precies?
    Eigenlijk werkt MAMMOTH heel simpel. Om te groeien is je lichaam bouwstoffen (calorieen) nodig. De ideale bouwstoffen zijn goede eiwitten, koolhydraten en goede vetten. MAMMOTH bevat al deze bouwstoffen in de juiste verhoudingen. En juist deze precieze verhouding zorgt voor optimaal resultaat.
    Je lichaam is eigenlijk als een huis. Zonder stenen kun je niet bouwen. MAMMOTH bevat alle stenen die je nodig hebt om je huis/lichaam te bouwen.

Kortom, waar ik het idee heb dat een gainer is om dus gewoon dikker te worden, wordt hier de nadruk gelegt op gainen van spieren. Krijg het idee dat de verkoper beide doelgroepen wil trekken, en de goedgevette gasten onders ons voor spieropbouw maar ook de skinny dudes.. Of zit ik nu helemaal fout?

en vraag me dus af door die nadruk op spiergroei wanneer je ze het beste kan nemen mbt. trainingstijden..
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

niet nemen voor je naar bed gaat? zie het probleem hier niet van..

verder
    2.Melk eiwitten: een eiwit bron die bomvol zit met antikatabole bestanddelen. Antikatabool betekent dat het spierafbraak tegen gaat. Je bouwt dus meer spiermassa op, terwijl je minder afbreekt! (HET IS TOCH EEN WEIGHT GAINER, GEEN MUSCLE GAINER?)

Is het niet zo dat er per shake iets van 60 eiwit inzit en iets van 130 Koolydraten? Je eiwitten vullen de reserves aan en herstellen de spieren dus groei van de spieren?

verder prima spul.. neem het ALTIJD savonds...

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      niet nemen voor je naar bed gaat? zie het probleem hier niet van..

verder

Is het niet zo dat er per shake iets van 60 eiwit inzit en iets van 130 Koolydraten? Je eiwitten vullen de reserves aan en herstellen de spieren dus groei van de spieren?

verder prima spul.. neem het ALTIJD savonds...
      Ja, het klinkt allemaal logisch, echter knaagt bij mij gewoon dat idee dat het voor skinny dudes zoals ik is, die laag bf hebben/hadden om aan te komen, maar niet zozeer in spier. Blijkbaar toch wel dus?

Maar waarom neem jij ze savonds? En niet na een training wat mij logischer lijkt?

Comment

Een weightgainer kan je in principe altijd nemen maar voor het bed gaan vind ik dan weer onzin. Daar heb je caseine shakes voor.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          Een weightgainer kan je in principe altijd nemen maar voor het bed gaan vind ik dan weer onzin. Daar heb je caseine shakes voor.
          Ja dat snap ik, maar is elke weightgainer dus ook een zieke muscle gainer (als ik het zo kan noemen)? Want gezien ze zoveel vertellen over spieropbouw en spierherstel zou ik zeggen neem hem na de training (nadat je eerst kh hebt genomen). Heb ik het bij het rechte eind of is dit een bullshit redenatie?:P

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Mwah, sloeg op vakantie ook regelmatig een DY shakeje achterover voor bedtijd, en nu soms (zoals vandaag) een liter volle melk voor het slapengaan. Slaap dan dieper heb ik het idee, en ik voel me er goed bij. Zolang je maar genoeg trage eiwitten binnen krijgt, en niet teveel suikers moet het geen probleem zijn.
            Originally posted by jake22 View Post
            Ja dat snap ik, maar is elke weightgainer dus ook een zieke muscle gainer (als ik het zo kan noemen)? Want gezien ze zoveel vertellen over spieropbouw en spierherstel zou ik zeggen neem hem na de training (nadat je eerst kh hebt genomen). Heb ik het bij het rechte eind of is dit een bullshit redenatie?:P
            Zieke muscle gainer? Wie houd je voor het lapje? Het helpt natuurlijk wel, maar je kunt ook overdrijven he. Je kunt hem powo nemen, maar waarschijnlijk zijn het complexe koolhydraten, dus ik zie daar geen meerwaarde in om na de training te nemen. Neem na de training of iets met een hoge GI (snelle eiwitten samen met dextrose of iets dergelijks) of alleen de (snelle) eiwitten wat mij betreft.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zieke muscle gainer?
              Een weight gainer is een aanvulling op je dagelijkse voeding en zal je
              enkel helpen net die calorieën extra te geven die je uit je voeding
              niet naar binnen krijgt. Het is overigens wel handig in de ochtend als je
              net uit bed komt. En een half uur later te ontbijten (wat ik zelf altijd doe met Lean gainer 2)
              De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Wat ik met ´zieke muscle gainer´ bedoel is het feit dat ze in dat stuk continu het weerspiegelen dat het voor spieropbouw is. Daarom zeg ik dat, niet omdat ik er zelf van overtuigd ben hoor.

Comment

Wat ik met ´zieke muscle gainer´ bedoel is het feit dat ze in dat stuk continu het weerspiegelen dat het voor spieropbouw is. Daarom zeg ik dat, niet omdat ik er zelf van overtuigd ben hoor.
                  gelukkig...

Comment

Best een shake smorgens als tussendoortje nemen en zeker 1 direct na je training. Je zult wel groeien. Ik ben ook zeer mager, heb reeds met dit product 15 kilo spiermassa gewonnen. Succes!

Comment

mammoth

zeker een goede product
                      toen ik voor het eerst begon met trainen heb ik het gecombineerd met SwoleN.. ik groeide toen van 66kg naar 74kg.. voor diegene die moeilijk aan komen zou ik het wel aanraden

Comment

mammoth

owjaah de tijden dat ik die shakes in nam.. waren gewoon sochtends, en na de training.. eventueel ook smiddags tussendoor ofzo

Comment

zit op het moment een aantal weightganers kwa stats te vergelijken zak binnekort is posten. geloof dat in mammoth ook veel suikers zitten. want gaat natuurlijk om de koolhydraten die we binnen krijgen
                          Last edited by Beachboy; 03-12-2008, 08:46.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                            zit op het moment een aantal weightganers kwa stats te vergelijken zak binnekort is posten. geloof dat in mammoth ook veel suikers zitten. want gaat natuurlijk om de koolhydraten die we binnen krijgen
                            Mammoth zitten ook erg veel suikers in.... het is geen "clean gainer"

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
                              Mammoth zitten ook erg veel suikers in.... het is geen clean gainer
                              Versta je onder suikers gewone bietsuiker.
                              Of versta je onder suikers druivensuiker.

Wat bedoel je met clean gainer?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X